Danganronpa Wiki
Advertisement
Yuta Asahina Galeria Portrety
Yuta Asahina
Yuta full appearance
Nazwa Demona Yutax

(ユータックス)

Data urodzenia 4 Września (♍)
Płeć Mężczyzna
Wzrost 168 cm
Waga 59 kg
Grupa krwi 0
Status Martwy
Rodzina Aoi Asahina (siostra)
Aktor głosowy Toko Aoyama (JP)

Michelle Ruff (EN)

Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Yuta Asahina (朝日奈 悠太 Asahina Yūta) jest postacią występującą w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Jest on celem Polowania na Demony przez Wojowników Nadziei.

Yuta jest także młodszym bratem Aoi Asahiny i najbliższą jej osobą.

Yuta został zabity w rozdziale 1, gdy starał się uciec z Miasta Towa poprzez przepłynięcie. Złamał zasady Polowania na Demony przez co jego bransoletka eksplodowała.

Wygląd

Yuta jest bardzo podobny do swojej siostry. Ma ciemną skórę i niebieskie oczy. Jego włosy są koloru brązowego. Nosi bardzo ciemno turkusową bluzę z logiem, która przykrywa jego białą koszulkę bez rękawów. Ma kremowe spodenki i czerwone trampki.

Osobowość

Yuta jest energiczny i wesoły, nawet w trudnych sytuacjach. Wydaje się bardzo przyjazny. Jest także bardzo naiwny i raczej nieświadomy większości rzeczy.Wydaje się, że lubi sport i był częścią szkolnej drużyny lekkoatletycznej. Yuta okazuje się być niezwykle pewny swoich umiejętności pływania, chociaż przyznaje, że jego siostra zawsze była od niego lepsza. Podobnie jak jego siostra, Yuta nie jest zbyt bystry i potrafi być uparty. Jak stwierdziła Toko Fukawa: „Jaka idiotyczna siostra, taki idiota brat”.

Historia

Podczas Tragedii

Yuta został schwytany przez Ostateczną Rozpacz i stał się jeńcem z powodu pierwszego motywu Monokumy w Zabójczym życiu szkolnym klasy 78. Najwyraźniej był zamknięty w mieszkaniu, tak jak inni jeńcy. Później został uwolniony i stał się jedną z osób będących celem Wojowników Nadziei.

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Rozdział 1 - Wołanie o miłość w piekle

Yuta spotkał Toko i Komaru Naegi na moście, gdzie próbowali uciec z miasta Towa. To tam Komaru zobaczyła, że ​​Yuta miał bransoletkę podobną do tej, którą założyli jej Wojownicy Nadziei. Następnie przedstawił się, co spowodowało, że Toko była zszokowana, słysząc jego nazwisko. Trzykrotnie napisał też na dłoni imię Komaru, ponieważ uważał, że to najlepszy sposób na zapamiętywanie imion ludzi.

Po odkryciu, że połowa mostu się zawaliła, Yuta załamał się i stracił ducha. Jednak Toko powiedziała mu, że muszą się poruszać, aby przeżyć, co zmotywowało Yutę do powrotu do miasta, zanim zawali się druga strona mostu.

Nagle zostali zaatakowani przez grupę Monokuma Kids, którzy zamierzali zniszczyć pozostałości mostu wraz z trójką na nim. Podczas gdy most został pomyślnie wysadzony w powietrze, cała trójka uciekła w bezpieczne miejsce. Nie przerażony zawalonym mostem, Yuta zdecydował, że wypłynie z miasta Towa.

Komaru zapytała Yutę, czy do drugiego brzegu jest naprawdę daleko, Toko dodała, że ​​może w morzu żyją jakieś dziwne stworzenia z powodu zanieczyszczenia, ale Yuta odpowiedział pewnie, że jedyne, czego potrzebuje, to zachować ostrożność. Toko próbowała go powstrzymać, ale Yuta już podjął decyzję.

Po opuszczeniu granic miasta bransoletka Yuty zaczęła szybko piszczeć i wkrótce eksplodowała, zabijając go. Na karcie profilu jest napisane, że zamienił się w kawałki wodorostów. Mówi się, że później utonął, kiedy uruchomił bransoletkę Monokuma.

Relacje

Aoi Asahina

Chociaż nigdy nie widziano ich wchodzących w interakcję, potwierdzono, że Yuta był najbliższą osobą Aoi, ponieważ został jej jeńcem. Choć sam jest dobrym pływakiem, Yuta przyznaje, że jego siostra zawsze była lepsza.

Yuta ma kilka podobieństw do swojej starszej siostry; doskonale radzi sobie z pływaniem, ma optymistyczną postawę i zapamiętuje imiona ludzi, zapisując je trzykrotnie palcem na dłoni.

Komaru Naegi

Yuta podróżował z Komaru i Toko przez ograniczony czas, zanim umarł. Wydaje się być zaprzyjaźniony z Komaru i czerpie wielką radość z popisywania się jej. Podczas czasu spędzonego z Toko i Komaru okazał pewną ulgę, że nie był jedynym, który miał bransoletkę podobną do Komaru, ale szybko zauważył, że ich sytuacja mogła być lepsza. Zanim umarł, pocieszył Komaru i Toko, obiecując sprowadzić pomoc.

Cytaty

  • "Ah! Mówiąc o tym, nie przedstawiłem się! Nazywam się Yuta Asahina!"
  • "Nie ma czasu na strach!"
  • "Wrócę z nimi za wszelką cenę, więc zaczekajcie na mnie do tego czasu, okej?" (do Komaru Naegi i Toko Fukawy)

Ciekawostki

  • Yuta posiada kilka cech wspólnych razem ze swoją starszą siostrą; lubi pływać, ma żywiołową naturę oraz zapamiętuje imiona osób poprzez trzykrotne wypisanie ich imion swoim palcem na wewnętrznej części swojej dłoni.
  • Yuta z początku miał być dwunastoletnim chłopcem z kruczoczarnymi włosami.
  • Yuta posiada tą samą angielską aktorkę głosową, Michelle Ruff, co Jataro Kemuri.
Advertisement