Danganronpa Wiki
Advertisement

„Zawsze chciałam być sojusznikiem sprawiedliwości. Zawsze chciałam ratować potrzebujących pomocy. Dlatego zaczęłam podążać ścieżką detektywa.“

- Danganronpa Kirigiri

Yui Samidare (五月 雨 結 Samidare Yui) jest jedną z bohaterek i uczestnikiem wielu przypadków morderstw w Duel Noir przedstawionych w Danganronpa Kirigiri.

Yui pomaga młodszej o trzy lata Kyoko Kirigiri. Jej początkowy numer DSC to 888; w miarę rozwoju historii awansuje, a jej DSC wynosi 885.

Wygląd[]

Danganronpa Kirigiri - Yui Samidare

Yui jest wysoką 16-letnią dziewczyną z zielonymi oczami i krótkimi brązowymi włosami z kilkoma blond pasemkami. Yui nosi czerwone okulary, ciemnozielony sweter na białej koszuli z kołnierzykiem i czerwoną wstążką. Zwykle nosi szorty zamiast spódnicy. Yui nosi różwnież skórzane buty I czerwony plecak gdzie chowa ważne rzeczy detyktywistyczne.

Osobowość[]

yui jest bardzo normalną licealistką, ale nie lubi rozmawiać o swojej rodzinie. Jej umiejętności detektywistyczne są przeciętne w porównaniu z Kyoko, choć nadal jest bardzo inteligentna. Postrzega detektywów jako ludzi, którzy powinni walczyć o sprawiedliwość. Daje wizerunek niezawodnej starszej siostry.

Dzieciństwo[]

Kiedy Yui była dzieckiem, jej młodsza siostra Mayu Samidare została porwana i zabita, a sprawa pozostała nierozwiązana. To podsyciło pragnienie Yui, by zostać detektywem i spowodowało, że odrzuciła zaproszenie do Akademii Szczytu Nadziei aby móc zostać detektywem.

Yui uczęszcza do ekskluzywnego gimnazjum i liceum dla dziewcząt, które jest niezwykle popularną szkołą misyjną dla zamożnych dziewcząt. Od czasu uczęszczania do liceum Yui mieszka w szkolnych pokojach w akademiku

Yui jest także jednym z nielicznych detektywów w swojej szkole. W szkole Yui w pierwszym roku otrzymała dwa listy miłosne; jedną osobe odrzuciła, a drugą osobę, Yui nie mogła znaleźć. Podczas gdy praca w niepełnym wymiarze godzin była sprzeczna z regulaminem szkoły, szkoła dałaby pozwolenie każdemu, jeśli wcześniej o to poprosi. Yui była pierwszą uczennicą w całej historii szkoły, która poprosiła o pozwolenie na pracę jako detektyw w jej liceum. Aby priorytetyzować swoją pracę jako detektyw, nie miała zbyt dużo życia towarzyskiego i nie uczęszczała do żadnych klubów szkolnych.

Sprawa o morderstwo w Obserwatorium Astronomicznym Syriusza

Podczas uczęszczania do liceum, Yui otrzymała czarną kopertę zawierającą dwa listy, był list od „Yoshizono Ooe”, który powiedział, że przemawia w imieniu swojego klienta i że chce, aby Yui spotkała się z nim na stacji Hatesaki 22 grudnia o godz. 15:00 Do odebrania. Otrzymała rozmowę z klientem w Obserwatorium Astronomicznym Sirius i za jego zgodą poznała szczegóły bardzo ważnej sprawy. Aby rozwiązać zagadkę zapisaną w liście, Yui przeszukała informacje o Obserwatorium Astronomicznym Sirius w Internecie w pokoju przetwarzania danych znalezionym w jej szkole.

Yui nie poszła do szkoły i przybyła na stację Hatesaki; w tym momencie śnieg powoli zaczął spadać. Ponieważ stacja była dość pusta, szybko dowiedziała się, że inne osoby, które stopniowo do niej dołączały – Eigo Amino, Shita Enbi, Kō Inuzuka i Kyoko Kirigiri – to inni detektywi, którzy również zostali wezwani do sprawy. Kiedy byli gotowi, kierowca wysadził ich kawałek od Obserwatorium Astronomicznego Syriusza, mówiąc im, że ma ich tam podrzucić, a grupy przejdą resztę drogi. Kyoko pomyślała, że ​​coś jest nie tak i zasugerowała Yui, by odeszli, ale widząc trzech mężczyzn idących przed nimi, wyszeptała, że ​​nie może „zostawić ich na śmierć” i postanowiła zostać.

Danganronpa Kirigiri

Danganronpa Kirigiri - Volume 1 Illustration % 281% 29

W drodze napotkali tabliczkę z napisem „Witamy w zachwycającym obserwatorium astronomicznym Syriusza” z przekreślonym napisem „Witamy w Obserwatorium Astronomicznym Syriusza”. Po przybyciu zespołu zaczęli badać budynek i jego wyposażenie. Jednak Yui wraz z innymi detektywami zostali oszukani, ponieważ klient nigdy się nie pojawił, ale zamiast tego znaleźli się w innej sytuacji.

Yui później budzi się na ziemi ze łzami spływającymi po jej twarzy i prawym ramieniu przykutym kajdankami do łóżka. Nie pamięta, czy płacze z powodu smutnego zdarzenia, czy z powodu „tego” snu. Próbuje zebrać myśli i przypomina sobie, że przybyła z 4 innymi detektywami do Obserwatorium Astronomicznego Sirius do ich klienta, który nigdy się nie pojawił. Yui uwalnia się, podnosząc trochę łóżko i zwalniając łańcuch, i idzie zbadać swoje otoczenie. Zauważa jednak jednego z towarzyszących jej detektywów, Kyoko. Została znaleziona przez Yui leżącą nieprzytomną na podłodze. Spodziewając się jej, znalazła obok zakrwawione nożyce do żywopłotu i dostrzegła klucz do kajdanek Yui w uścisku Kyoko.

Podczas śledztwa Yui znajduje innych detektywów leżących na łóżkach; odcięto im głowy, a ich ciała zostały przemienione. Z silną burzą śnieżną na zewnątrz, która uniemożliwia nikomu wejście lub wyjście, oraz fakt, że tylko ona i Kyoko są jedynymi żywymi ludźmi, Yui podejrzewa Kyoko o zabicie ich. Kyoko później budzi się na dźwięk kliknięcia kajdanek i po zauważeniu nożyczek powoli sięga po nie. Yui szybko przykuwa lewą rękę Kyoko do krzesła, bojąc się, co Kyoko zrobi z maszynkami do strzyżenia i konfrontuje Kyoko z jej podejrzeniami o to, że jest morderczynią. Kyoko zaprzecza zabijaniu kogokolwiek i zaczyna przypominać sobie to, co pamięta sprzed swojej obecnej sytuacji.

Podczas gdy Kyoko była przywiązana do krzesła, Yui prowadzi śledztwo w miejscu Kyoko. Podczas śledztwa Yui dowiaduje się, że zwłoki trzech ciał zostały w rzeczywistości pocięte na mniejsze kawałki - ręce i nogi są pocięte na trzy części, z przestawieniem wszystkich części ciała. Yui później postanawia zbadać dach. Yui ma wcielić się w rolę detektywa, a Kyoko w rolę mordercy. Yui i Kyoko później badają główny budynek, szafę i różne pomieszczenia, aby znaleźć wskazówki, które mogą doprowadzić do sprawcy. Kyoko później sugeruje, że jeden z trzech detektywów jest mordercą. Yui wskazuje, że jest to niemożliwe, ale dzięki procesowi myślowemu Kyoko dochodzą do wniosku, że inny mężczyzna – ktoś, kto wyglądał dokładnie jak jeden z trzech mężczyzn, których widzieli – został wcześniej zamordowany i pocięty na mniejsze części, aby ułatwić transport. Potem, gdy morderca zabił pozostałych dwóch mężczyzn, mógł wykorzystać te mniejsze części ciała, które przetransportował, aby odnieść sukces w zbrodni trzech ciał.

Jednak po szczegółowym zbadaniu okazało się, że wewnątrz budynku nie ma miejsca na ukrycie się winowajcy. Yui przeszukiwała wszędzie i nawet gdy pozostali detektywi żyli, dokładnie przeszukali budynek, by nie znaleźć miejsca, w którym mógłby się ukryć pełnokrwisty mężczyzna. Kyoko później dochodzi do wniosku, że sprawca nie jest w pełni… cielesny mężczyzna. Aby udowodnić swoją rację, prosi Yui, by jej zaufała i rozwiązała wstążkę wokół jej prawej ręki. Yui bez wahania słucha Kyoko. Kyoko, wciąż siedząca z przykutą lewą ręką, bierze butelkę whisky z torby Kō i wylewa ją na nogi. Następnie wyciąga zapalniczkę z torby Eigo i podnosi ją, mówiąc, że zapali się za pięć sekund, chyba że morderca się ujawni. Yui myśli, że oszalała, ale Kyoko zapewnia ją, żeby była cicho i odlicza. Gdy tylko dochodzi do jednego, męski głos woła i słyszy go Yui i Kyoko, wstając, i mówi mu, żeby stamtąd wyszedł. Z małego krzesła wychodzi mężczyzna, który bardzo przypomina Shitę. Obie nogi są amputowane od ud w dół, ponieważ stracił je w pożarze.

Sprawca, który się ujawnił, ujawnił, że był tylko kolejnym uczestnikiem tej „gry”. Mężczyzna, który wyglądał identycznie jak Shita, ujawnił, że naprawdę nazywa się Tadashi Asakura, a jego plan przed spotkaniem z innymi detektywami wysłał list z innym czasem do prawdziwej Shita Enbi, przed innymi detektywami. Kiedy oboje się spotkali, Tadashi zabił go i poćwiartował, a jego ciało ukrył w teleskopach i na krześle. Kiedy przybyli Yui i inni detektywi, Tadashi wprawił w życie swój plan i zaczął, gdy detektywi padli nieprzytomni na podłogę, zaczął od zamordowania Eigo i Kō, a kiedy skończył, próbował wrobić Kyoko, umieszczając obok niej klucz do kajdanek i sprawiają, że Yui podejrzewa Kyoko.

Po tym, jak Kyoko skończyła ujawniać plan Tadashiego, Yui przeprosiła Kyoko za to, że podejrzewa ją o możliwe morderstwo i odblokowała kajdanki łączące lewą rękę Kyoko z fotelem.

Yui zaczęła wypytywać Tadashiego o to, co zrobił. Tadashi nigdy nie zamierzał rozpoczynać żadnej gry, zabijając ich. Tadashi nie był prawdziwym mastermindem tej gry, ale innym graczem, który został zmuszony przez prawdziwego Mastermind. Tadashi kupił lokalizacje, broń i sztuczki, których potrzebował, aby odciągnąć ten incydent od Mastermind i użył tej broni do walki z detektywem. Tadashi obiecał Yui i Kyoko, że ujawni Mastermind, pod jednym warunkiem. Tym warunkiem była sprawa o morderstwo.

Tadashi podsumował Pojedynek Noir Yui i Kyoko, niczego nie ukrywając. Po otwarciu listu z wyzwaniem Tadashi miał 168 godzin na postawienie sprawcy w stan oskarżenia. Gdyby mu się nie powiodło, otrzymałby wszystkie wskazane pieniądze na zakup sztuczek i tak dalej, a ponadto otrzymałby przywilej rozpoczęcia nowego życia jako inna osoba. Jednak jego eksperyment się nie powiódł i właśnie stał się mordercą. W końcu nie był ani trochę lepszy od osoby, do której tak długo nienawidził. Daremność tego wszystkiego była prawie zbyt duża. Prawdziwym winowajcą okazał się być Kō.

Tadashi zadzwonił do Shita, ponieważ wyglądał dokładnie do niego, aby uczynić go podwójnym ciałem. Amino zostało użyte do triku z rozczłonkowaniem. Wreszcie Kyoko została wezwana, ponieważ była najnowszym detektywem i miała zostać wykorzystana do odgrywania roli żałosnego przestępcy. Tadashi został później aresztowany przez tłum policjantów, którzy wdarli się do Obserwatorium Syriusza. Zanim zostanie wyprowadzony, Tadashi poprosił Kyoko i Yui, aby zatrzymali te gry i dał im wskazówkę, że wybierają detektywów do śledztwa w Bibliotece według rangi. Następnie zostaje wepchnięty do czarnego samochodu i stamtąd wywieziony. Tōkichirō Endō został ujawniony jako prawdziwy mózg Pojedynku Noir i manipulował Tadashi w celu zemsty. W końcu Kyoko uratowała Yui i zamknęła tę sprawę.

Po wydarzeniach w sprawie morderstwa w Obserwatorium Astronomicznym Syriusza, do życia Yui powraca normalność pomimo tak poważnego morderstwa. Kyoko chodzi do szkoły jak zwykle, a Yui przygarnia Kyoko, aby umówić się w Bibliotece Detektywów. Po rozmowie z Tadashim Yui jest zainteresowana odkryciem kolejnych sekretów Komitetu i uważa, że ​​dobrym początkiem będzie wyszukanie informacji w bibliotece.

W bibliotece Yui i Kyoko dowiadują się, że ich ranga wzrosła, przy czym Yui i Kyoko mają teraz rangę 7. Kyoko oznajmia Yui, że chce być zerową klasą, jeśli ma zostać uznana za detektywa, i aby aby podnieść rangę, będzie musiała rozwiązać jeszcze cztery sprawy podobne do tej Syriusza. Ale czekanie, aż te przypadki spadną im na kolana, nie wydarzy się, co oznacza, że ​​będzie musiała aktywnie je znaleźć. Aby to zrobić, prowadzi śledztwo w sprawie detektywów klasy potrójnej zerowej, którzy mają niewielką historię spraw, co oznacza, że ​​musieli rozwiązać morderstwa Komitetu, aby osiągnąć taką rangę, ale nie znajduje zbyt wielu informacji, z których mogła

by skorzystać, więc przechodzi do klasa podwójnego zera. Nawet wtedy obie nie znajdują zbyt wielu informacji, więc piszą notatkę do detektywów, w której mówią, że chcą dowiedzieć się więcej o „Komitecie Ofiar Katharsis, prosimy o kontakt z Yui Samidare”.

Czekając na kontakt, Yui spędziła większość swojego czasu na poznawaniu Kyoko i zbliżaniu się do siebie. Yui dowiaduje się, że urodziła się w rodzinie detektywów i została wychowana przez swojego dziadka, Fuhito Kirigiri; według Kyoko nie ma ona ojca ani matki.

Yui dzwoni do rezydencji Kyoko, prosząc ją o spotkanie w szkole z okazji Wigilii o 19:00.

Yui zabiera Kyoko na dach szkoły, pokazując jej wspaniały widok na kampus. Tam Yui wyjawia Kyoko swoje dzieciństwo i młodszą siostrę, która została zamordowana, oraz powód, dla którego została detektywem. Yui czasami czuje, że nie widzi powodu, dla którego nadal jest detektywem, ale widząc Kyoko i sposób, w jaki się zachowuje, inspiruje ją. Yui mówi Kyoko, że jeśli pewnego dnia Kyoko będzie tak samo zakłopotana, jak ona, z powodu powodów, dla których jest detektywem, to Yui chce, aby Kyoko pozostała swoją prawdziwą sobą.

Yui daje Kyoko prezent, Rose In Vitro, z którego Kyoko jest bardzo zadowolona. Kyoko pyta Yui, czy widzi Kyoko jako następcę swojej siostry, na co Yui zaprzecza. Kyoko to Kyoko i nikt nie może zastąpić jej zmarłej siostry, mówi Yui. Podczas gdy Yui jest wdzięczna Kyoko, Kyoko mówi również, że jest wdzięczna Yui za wiarę w nią podczas tego morderstwa.

Dwie podają sobie ręce, gdy telefon Yui się wyłącza. Yui odpowiada, by usłyszeć na drugim końcu Walküre Wagnera, w tym trąbkę na żywo. Nad nimi nadlatuje helikopter, w którym odtwarzana jest ta piosenka. Męski głos na drugim końcu mówi Yui „Wesołych Świąt”, a właściciel tego głosu wyskakuje z helikoptera na dach, na którym się znajdują. Yui rozpoznaje go jako Suisei Nanamurę, którego numer identyfikacyjny to 900. Klasa podwójnego zera w rozróżnieniu 9 jest dość rzadka. Yui domyśla się, że ma to związek z Komitetem, a Suisei się zgadza, wyjmując czarną kopertę z wewnętrznej kieszeni garnituru. Suisei zaprasza ich, by do niego dołączyli, na co obie się zgadzają. Miała zostać zbadana inna sprawa, tym razem zaadresowana do Suisei Nanamury. Ponieważ ten Duel Noir ma tak wysoką cenę, Suisei mówi, że to znak od mordercy, że w pełni zamierzają wygrać.

Tom 2[]

Zaraz po wylądowaniu helikoptera Suisei zabiera dziewczyny do restauracji na najwyższym piętrze naprawdę eleganckiego hotelu. Całkowite łóżeczka dla dzieci przebywających na tym piętrze na jedną noc to 74 450 000 jenów (2548281,14 złoty). Suisei spogląda na Yui i ocenia wartość jej okularów, płaszcza i butów, mówiąc jej, że znając wartość tego, co nosi dana osoba, znają jej prawdziwą naturę. Suisei jest w stanie stwierdzić, że w historii Yui kryje się tragedia na podstawie tego, że ma dobrej jakości buty, które wspierają jej siłę nóg, ale zdecydowała się zostać detektywem, a nie sportowcem.

Suisei mówi dziewczynom, że Duel Noir jest transmitowany do widzów jako wydarzenie „zamkniętego obiegu”, gdzie ludzie oglądają wydarzenia. Chociaż nie wie konkretnie, kim są ci ludzie, wydawali się bardzo bogaci.

Suisei pyta je, dlaczego ścigają Komitet. Yui mówi, że nie może pozwolić złu uciec, ale Kyoko mówi, że nie obchodzi jej to, ponieważ interesowała ją tylko rozwijanie swoich umiejętności detektywistycznych, chociaż przyznaje, że czuła się sfrustrowana tym, że została wykorzystana przez Komitet.

Podczas kolacji Suisei mówi Yui i Kyoko, co wie o sprawie. Do tej pory liczba detektywów, którzy zaginęli w trakcie śledztwa Komisji, była dwucyfrowa. Suisei mówi, że Komitet faktycznie ma biuro w dużym budynku, do którego ludzie mogą swobodnie wchodzić i wychodzić. W oczach opinii publicznej są otwartą, non-profit organizacją wolontariuszy. Suisei mówi, że detektyw prowadzący śledztwo w sprawie Komitetu powiedział mu, że Komitet ma prawdziwy cel, który nie polega tylko na publikowaniu postów o morderstwach dla bogatych ludzi. Jednak Suisei mówi Yui, że detektyw od tego czasu zaginął, a on zapewnia, że ​​nie wie, czy detektyw został usunięty, ponieważ zbytnio zbliżyli się do tajemnicy Komitetu.

Suisei pyta Yui, czy uważa, że ​​Komitet jest złą organizacją, pełną ludzi, którzy są na celowniku, byli mordercami i uciekają na wolności bez kary, podczas gdy ci, którzy stracili wszystko, są zmuszeni wrócić do normalnego życia. Tym nieszczęsnym ludziom, to, co Komitet oferuje, jest rzeczywiście katharsis, ponieważ pasuje do ich pomysłu odwetu na swoich złoczyńcach i naprawienia tego niesprawiedliwego świata. Yui zastanawia się, czy prawdziwym celem Komitetu jest bycie złem koniecznym. Yui zapewnia, że ​​pożyczanie mocy złej organizacji w celu zmiany własnego życia jest bardzo samolubne. Bez względu na to, jaka jest rozpacz, jest po prostu bez znaczenia, jeśli nie zostanie podbita sama. Suisei kontynuuje i mówi Yui, że Komitetem kieruje tylko jedna osoba, zwana przewodniczącym. Przewodniczący założył Komitet 10 lat temu i od tego czasu działa. Pojedynek Noirs dotyczy nierozwiązanych spraw lub spraw, które tak naprawdę nie oskarżyły prawdziwego przestępcę. Kiedy Komitet odnajduje prawdziwego przestępcę, gdy policja nie była w stanie zrobić tego sama, wymagało to wielu umiejętności dedukcyjnych, które posiada tylko detektyw. I musiałby to być detektyw dość wysokiej rangi. Kyoko mówi, że spośród czterech detektywów z klasy 000 jeden usunął swoje dane z DSC i możliwe, że jest przewodniczącym. Suisei podziękował Kyokoforowi za wyjaśnienie tego procesu myślowego. Jedynymi osobami, które znałyby tożsamość tej osoby, byliby trzej inni detektywi z klasy 000 lub założyciele DSC. Jeden z nich był też najwyraźniej zaangażowany w założenie DSC. Yui pamięta, że ​​dziadek Kyoko, Fuhito Kirigiri, był jednym z członków założycieli i zaczyna się zastanawiać, czy to on był przewodniczącym za kulisami.

Suisei mówi, że pomimo tego, że tak wiele wie, nie może nic zrobić przeciwko Komitetowi, ponieważ to wszystko domysły. Nawet protest przeciwko klasie 000 nie może być wykonany, ponieważ zdolności klasy 000 są tak ogromne, że nie można ich zrekompensować czasem, pieniędzmi i talentem. Jeśli którykolwiek z detektywów z klasy 000 miałby „wypaść z łaski” i stać się przestępcą, do konfrontacji z nim potrzebowałby krajowego poziomu bezpieczeństwa. Yui jest zachwycony, ponieważ jeśli detektyw o randze Suisei z łatwością przyznaje się do porażki z klasą 000, musi być bardzo groźny. Najbliżej tej trójki do Komitetu jest schwytanie przestępcy Duel Noir i uzyskanie od niego informacji.

Suisei wkłada plecak, który wręcza mu kelner, i wyjaśnia, że ​​chce, aby dziewczyny dołączyły do ​​niego podczas Pojedynku Noir. Tyle że tym razem, ponieważ to nie są detektywi do niego przypisani, bardzo możliwe, że zostaną zabici. Yui chętnie zgadza się mu pomóc, podczas gdy Kyoko patrzy na Yui, ale również się zgadza. Hotel Norman's, w którym odbędzie się Duel Noir, w zrujnowanym hotelu głęboko w górach i z dala od cywilizacji. Wyruszą na to pojutrze, ponieważ Suisei ma jutro coś do zrobienia, z czego nie może się wydostać. Nie sądzi, by przepuszczanie jednego dnia było przeszkodą. Potem otwiera okno tej restauracji na najwyższym piętrze i wyskakuje, życząc im powodzenia. Plecak, który miał na sobie to spadochron.

Yui i Kyoko kontynuują swój obiad. Kyoko mówi, że nie umrze łatwo, a Yui mówi, oczywiście, że nie, po cichu dodając do siebie, że Yui będzie ją chronić, jeśli nadejdzie czas. Nie mówi tego na głos, ponieważ nie chce, aby Kyoko myślała, że ​​Yui widzi swoją zmarłą siostrę w Kyoko. Poza tym Yui nie jest pewna, czy duch jej siostry jej nie nawiedza, ponieważ gdzieś w sercu wciąż odczuwa desperacką potrzebę odpokutowania i uratowania dziewczyny, której nie mogła uratować.

Kelner idzie do nich z czekiem na obiad — 62248 jenów (2130,63 zł). Suisei nie zapłacił za obiad. Kyoko wyjmuje kartę kredytową i płaci za obiad, podczas gdy Yui patrzy na nią z podziwem.

Yui nalega, aby odprowadzić Kyoko do domu, ponieważ jest późno, czego Kyoko mówi, że nie potrzebuje. Demonstruje to, gdy Yui udaje, że atakuje ją od tyłu, a Kyoko wykręca jej lewą rękę w samoobronie. Yui mówi, że i tak chce odprowadzić Kyoko do domu, ponieważ chce z nią więcej rozmawiać. Kyoko bez słowa zaczyna odchodzić, a Yui odbiera to jako zaproszenie, by iść obok niej.

Yui pyta Kyoko, czy przewodniczący Komitetu może być dziadkiem Kyoko, ale Kyoko mówi, że to nie dlatego, że jej dziadek nigdy nie zarejestrował się w DSC. Jeśli nigdy się nie zarejestrował, to w pierwszej kolejności nigdy nie miałby konta do usunięcia. Jej dziadek jest bardzo dumny z nazwiska Kirigiri i nie znosi pomysłu podniesienia rangi detektywów. Jako jedyny w swojej grupie był przeciwny powołaniu DSC. Ponadto, ponieważ jej dziadek mieszka głównie za granicą i zajmuje się ludźmi z różnych krajów, Kyoko mówi, że Komitet jest prawdopodobnie w jego oczach małą organizacją jednego kraju.  

Yui myśli o tym, jak niesamowita musi być rodzina Kirigiri, sądząc po Kyoko. Ale ponieważ żaden ze spotkanych detektywów nie zareagował na imię Kirigiri, Yui uważa, że ​​detektywi Kirigiri muszą działać w cieniu, nie zwracając na siebie uwagi. Zastanawia się, dlaczego dziadek Kyoko pozwolił Kyoko zarejestrować się w DSC, skoro sam był temu przeciwny.

Przybywają do rezydencji Kyoko, a Kyoko wzdycha, że ​​minęła godzina policyjna, ponieważ chodzenie z Yui spowolniło jej tempo. Yui oferuje wyjaśnienie opiekunowi Kyoko, co Kyoko akceptuje, mówiąc, że byłoby to bardzo pomocne. Wchodzą na teren posiadłości. Kyoko mieszka tu tylko ze swoim dziadkiem i trzema gospodyniami. Zaczęła tu mieszkać przez ostatnie 2 miesiące; wcześniej przez ostatnie 5 lat podróżowała za granicę z dziadkiem. Ale ponieważ nie miała wyboru, by nie uczęszczać na obowiązkową edukację w Japonii, wróciła sama.

Kyoko mówi Yui, żeby poczekała na zewnątrz, aż przyprowadzi dziadka. Yui mówi Kyoko, aby najpierw zdjęła czapkę Mikołaja, której Kyoko nigdy nie zauważyła, że ​​ma na sobie. Gdy Yui czeka, zaczyna padać śnieg. Myśli, że Kyoko musi być bardzo blisko ze swoim dziadkiem, ponieważ wydawała się naprawdę zdenerwowana złamaniem godziny policyjnej. Spotkanie z Kyoko zmniejszyło poczucie samotności i nihilizmu, które Yui czuje jako detektyw. Próbuje wyobrazić sobie ich dwoje jeszcze w przyszłym roku. Wszystko, co może sobie wyobrazić, to smoła ciemność.

Jakiś głos krzyczy ponad nią: „Czy jesteś tym diabłem, który próbuje uwieść moją Kyoko!?” i widzi starca noszącego haori. Staruszek zeskakuje za nią i uderza ją laską po kolanach i popycha jej ramię w dół, tak że Yui ląduje na betonie. Jego laska ma spaść na jej głowę, kiedy Kyoko woła: „Nie, dziadku, to nie ona! Ona jest kobietą!” Dziadek Kyoko odsuwa laskę, zagląda Yui w twarz, a nawet obmacuje jej klatkę piersiową, by przekonać się, że Yui rzeczywiście jest kobietą. Wpadł na zły pomysł, ponieważ słyszał, że Kyoko jadła kolację z mężczyzną.

Dziadek Kyoko ma lśniące srebrne włosy i wygląda młodo. Nie ma głębokich zmarszczek, jego ciało nie jest zgięte, plecy wyprostowane. Jego oczy mają w sobie jasny błysk. Podczas gdy trzymał laskę w prawej ręce, nie wyglądało na to, że miał ją, ponieważ potrzebował wsparcia, ale raczej dlatego, że używał jej jako broni.

Yui wyjaśnia dziadkowi Kyoko, że wróciła późno do domu, ponieważ rozmawiali o sprawie, i przeprasza ją za złamanie godziny policyjnej. Dziadek Kyoko mówi „Pieprzyć godzinę policyjną! Jeśli wiąże się to z pracą detektywa, pozwolę Kyoko na wszystko". Mówi Yui, że bycie detektywem to nieomylna rzecz, którą trzeba robić jako Kirigiri. Nawet jeśli staną w obliczu śmierci członka rodziny, Kirigiri musi nadać priorytet swojej roli detektywa.

Podczas gdy Yui wciąż jest z dziadkiem Kyoko, prosi go o pozwolenie, aby Kyoko opuściła dom na kilka nocy, aby poradzić sobie z pojedynkiem Noir, który chętnie daję (Przepraszam nie umiałam tego przetłumaczyć). Yui jest tym raczej zaskoczona, bo dziadek Kyoko z pewnością musi wiedzieć, że walka z Duel Noir oznacza niebezpieczeństwo dla jego ukochanej wnuczki. Zastanawia się, czy powinna zadawać mu pytania dotyczące Komitetu, ale on znika z powrotem w rezydencji, zanim Yui zdążyła.

Przed wejściem w do środka Kyoko pyta Yui, czy to, co powiedział jej dziadek, jest dziwne, czy dziwne jest traktowanie priorytetowo pracy detektywa, nawet jeśli wiąże się to ze śmiercią członka rodziny. Yui mówi, że uważa to za surowe, a nie dziwne, ponieważ musi to pokazać, jak bardzo rodzina Kirigiri musi być detektywami. Jednak Kyoko mówi, że tak naprawdę nie to ma na myśli. Tak naprawdę oznacza to, że dla Kirigiri praca detektywa jest o wiele ważniejsza niż śmierć członka rodziny. To jest doktryna, której należy się trzymać, jakby była to religia. Kyoko ponownie pyta Yui, czy uważa, że ​​to dziwne, a Yui mówi, że to nie jest normalne, ale wciąż uważa, że ​​to niesamowite, ponieważ pokazuje, jak bardzo są dumni ze swoich umiejętności. Kyoko ciągle naciska na Yui, pytając, czy to nie jest normalne, a Yui zastanawia się, czy Kyoko ma wątpliwości co do tego, czego uczono ją jako Kirigiri. Yui pyta Kyoko, co myśli, a Kyoko mówi, że wcale nie uważa tego za dziwne… ale to może być tylko dlatego, że jest przekonana, że ​​tak nie jest. Bo gdyby nie myślała w ten sposób, skończyłaby pusta w środku.

Yui następnie przytula Kyoko, zapewniając ją, że dopóki Yui jest w pobliżu, nie pozwoli jej poczuć tej pustki. Yui zapewnia Kyoko, że nic jej nie jest, taka jaka jest. Oboje potem wracają do swojego pokoju w akademiku.

Sprawa hotelu Normana[]

Zamierzając wszcząć sprawę, Suisei obliczył czas ich przybycia do hotelu, tak aby na pojedynek Noir pozostało 120 godzin. Przypomina dziewczynom swój pseudonim „Allegro Agitato”, co oznacza „wściekły i szybki”. Wyjaśnił, że zyskał swój przydomek dzięki temu, że niezwykle szybko rozwiązuje swoje sprawy. Yui nie mogła się doczekać, kiedy zobaczy go w pracy.

Idąc w kierunku hotelu, Yui i reszta natrafiają na znak z napisem „Witamy w hotelu Norman's. Zaspokoimy każde Twoje pragnienie”. Ktoś po raz kolejny skreślił część słowa „pragnienie”, aby zamiast tego brzmiało: „Zaspokoimy każdą twoją rozpacz”. Podobieństwo do ich ostatniego przypadku, Duel Noir. Kyoko zaczęła się zastanawiać, czy ma to być znak, że toczy się gra Komitetu, czy też ktoś po prostu się z nimi wygłupia.

Kiedy wszyscy dotarli do frontowych drzwi hotelu, otwierali grube podwójne drzwi, by znaleźć mały pokój w środku z kolejnymi podwójnymi drzwiami. Otwierają je, by wejść do hotelowego holu, który wydawał się być szeroki jak sala gimnastyczna.

Kiedy Yui wchodzi do holu, pojawił się starzec w smokingu i stojący obok sofy krzyczy na nich. Kiedy krzyczał: „Czekaj, czekaj, trzymaj te drzwi otwarte!” Gdy się odwracają, znajdują drzwi zamknięte i zablokowane. Drzwi nie wydają się mieć dziurki od klucza, a zamiast tego są automatycznie blokowane. Wszyscy w środku nie są w stanie otworzyć drzwi od wewnątrz.

Danganronpa Kirigiri - Volume 2 - Cast Illustration

Wokół sofy, na której siedział staruszek, siedziało sześć osób, które były zamknięte w tym miejscu od wczoraj. Siedem osób zaczyna się poruszać z powodu przybycia Yui, a reszta zwiększyła liczbę osób do dziesięciu, a po zapytaniu, czy wśród Yui jest detektyw, a reszta ma rozpocząć tę sprawę. Yui zdezorientowana ich zachowaniem, dopóki starzec w smokingu nie daje Yui krwistoczerwonym atramentem listu zaadresowanego do grupy. W liście czytano o Yui, Kyoko i Suisei, wraz z siedmioma osobami zaproszonymi do hotelu Normana, aby wziąć udział w tajnej aukcji. Ta aukcja miała trwać 7 dni.

Uwięzieni w hotelu spotykają w holu siedem osób: Yuzen Minase, Akio Chage, Meruko Mifune, Mikado Shinsen, Sae Yozuru, Taehime Uozumi i Seiunsai Toyano'oh. Yui przedstawia się i mówi wszystkim, że są to detektywi, którzy przybyli, aby złapać przestępcę, pomijając szczegóły dotyczące Pojedynku Noir i Komitetu. Zamiast tego mówi im, że otrzymali zawiadomienie, że między dniem dzisiejszym a Nowym Rokiem ma nastąpić morderstwo. Suisei postanawia poczekać do 18:00. przyjść i zobaczyć, o co chodzi w tej aukcji.

Podczas gdy grupa postanawia usiąść i poczekać, aż nadejdzie czas, Yui jest niespokojna i rozgląda się po holu. podczas śledztwa Yui znajduje mały pokój biurowy dla personelu za recepcją, zawierający tylko małe biurko. W środku są kolejne drzwi, które Yui otwiera, by znaleźć łazienkę. Yui ma zamiar się wycofać, gdy ktoś wpycha ją od tyłu do łazienki, zamykając za sobą drzwi. Ostrzegając Yui, by ściszyła głos, Taehime wyjmuje z kieszeni fartucha kartę i pokazuje ją Yui. Taehime zdradza Yui, że była również detektywem, chociaż reszta o tym nie wie. Jest tu na tajnej operacji i ma na sobie strój pokojówki, żeby się przebrać. Yui pyta ją, czy jest tutaj w związku z Duel Noir, jednak Taehime najwyraźniej nigdy o czymś takim nie słyszała. Taehime specjalizuje się w sprawach dotyczących podróbek i od kilku miesięcy ściga Seiunsai. Yui mówi Taehime o Duel Noir, ponieważ są kolegami detektywami, a Taehime uważa, że ​​Seiunsai może być winowajcą. W każdym razie odciągnęła Yui na bok, ponieważ chciała, żeby wiedziała, że ​​nie powinna dotykać Seiunsaia, ponieważ był w jej przypadku. Obaj ostatecznie zgodzili się na obietnicę i potrząsnęli nią, obiecując, że podzielą się ze sobą istotnymi informacjami. Yui w końcu wraca ze wszystkimi i czeka do 18:00.

Aukcja hotelowa*

Czekając, Yui spędza czas czytając powieść w holu wraz ze wszystkimi innymi. O godzinie 18:00 krąży, otwierają się drzwi. Wewnątrz znajdują coś, co wygląda na jadalnię. Na środku pokoju stoi długi stół z białym obrusem, po pięć krzeseł po każdej stronie. Na stole znaleziono talerze, widelce i noże. Pokój miał wysoki sufit, z balkonem, który otaczał pokój, aby ludzie mogli wejść do niego po schodach i zobaczyć jadalnię poniżej. Wszystkie okna są zamknięte, więc nie widać na zewnątrz. W pokoju nie ma nikogo. Wchodząc do jadalni zauważają dwie dziwne rzeczy. Po lewej stronie pokoju znajduje się elektroniczny billboard odliczający czerwone liczby. Liczby to 111: 57: 48, Yui od razu zrozumiała, że ​​odlicza godziny pozostałe do Duel Noir. Obok billboardu stoi budka wielkości budki telefonicznej. Z przodu znajdują się drzwi, przez które ludzie mogą do niego wejść. Dalej pod ścianą, za budką, jest kominek. Jest w nim drewno i wydaje się być gotowe do zapalenia w każdej chwili.

*za niedługo dokończę artykuł. Jeśli jednak możesz to napisz dalszą część.

Advertisement