Danganronpa Wiki
Advertisement
Tomohiko Gōryoku Galeria
Tomohiko Gōryoku
Tomohiko Goryoku
Płeć Mężczyzna
Status Martwy
Aktor głosowy Shinnosuke Ogami (JP)

Brandon Potter (EN)

Debiut  Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy- Side: Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Tomohiko Gōryoku (豪力 供彦 Gōryoku Tomohiko) jest postacią poboczną, występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair.

Tomohiko był częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei.

Zamordował Aiko Umesawę, a potem chciał zabić Asukaseia Hino, jednak rolę się odwróciły i sam zginął.

Wygląd[]

Tomohiko to wysoki i umięśniony mężczyzna. Ma ciemne włosy, związane w krótką kitkę. Nosi standardowy uniform Akademii Szczytu Nadziei oraz żółty krawat.

Osobowość[]

Tomohiko wydaje się być cichym i spokojnym człowiekiem. Podczas Zabójczej Gry, opanowany, uspokajał Aiko. Posiada on także bezlitosną stronę; natychmiast wykorzystuje szanse oraz zabija zmanipulowaną dziewczynę, po czym rzuca jej ciałem.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Po rozpoczęciu się Zabójczej Gry, Tomohiko podniósł nóż, jednak był bezsilny przeciw falą naboi, wystrzeliwanych przez Asukaseia. Chłopak zmanipulował i wykorzystał Aiko, po czym ją zabił oraz rzucił jej ciałem w stronę Asukaseia.

Tomohiko podbiegł do niego i zaczął go dusić, jednak chłopak wyciągnął nóż z ciała Aiko oraz dźgnął go w gardło.

Ciekawostki[]

  • Jego imię, "Tomohiko" (供彦), znaczy "towarzysz" (供) oraz "chłopak" (彦).
  • Jego nazwisko, "Gōryoku" (豪力), znaczy "wspaniała siła", nawiązując do jego budowy ciała.
Advertisement