Danganronpa Wiki
Advertisement
Tokuichi Towa
Tokuichi Towa
Płeć Męska
Status Martwy (Zabity przez robota Monokumę)
Rodzina Haiji Towa (syn)

Monaca Towa (córka) Tokushige Towa (przodek) Tomoko Towa (przodek)

Aktor głosowy Jap.: Junpei Asahina
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls
Przynależność Miasto Towa

Tokuichi Towa (塔和 十九一 Tōwa Tokuichi) jest jedną z postaci pobocznych w serii Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls.

Był on ojcem Haijiego Towy i Monaci Towy oraz głównym zarządcą niedawno zdewastowanej Grupy Towa.

Osobowość[]

Tokuichi Towa był biznesmenem dbającym o zarząd Grupy Towa bardziej niż ktokolwiek inny. Mimo że obrazowano go jako raczej chłodną, chciwą i bezlitosną personę, posiadał on swój własny honor. Kiedy jego duch przemówił do Komaru Naegi, powiedział, że nie przeklnie jej ponieważ "nie ma możliwości, by zrobił coś tak poniżającego".

Mimo braku doświadczenia politycznego, wykazywał się dużym zrozumieniem i zawsze wysłuchiwał głosy innych osób.

Historia[]

Przed Tragedią[]

Toukichi był prezesem Grupy Towa. Jego pierwszym narodzonym dzieckiem był Haiji. Później miał on niewielką aferę z jedną z jego służek, i gdy ta była w ciąży pozwolił jej urodzić, o ile to ona wychowa dziecko. Tuż po narodzinach dziecka, kobieta je zostawiła, przez co zostało ono w rękach ojca.

Pierwszą jego myślą było oddanie Monaci do sierocińca, lecz zamiast tego zatrzymał ją i traktował jak własną rodzinę. Sprawiała ona jednak kłopoty w rodzinie i nie była przez nią akceptowana. Za każdym razem, gdy uśmiechała się lub żartowała, inni spoglądali na nią chłodnym wzrokiem, jakby nie miała prawa do szczęścia. Za każdym razem, gdy coś mówiła, zapadała niezręczna cisza. Haiji uważał ją za kosmitkę oraz odszczepieńca, będąc przekonanym, że kiedyś sprowadzi zagładę na jego rodzinę. Zdarzyło się nawet, iż dziewczyna była fizycznie karcona przez swoją rodzinę, pewnego razu udając ciężko ranną. Zaczęła sprawiać wrażenie osoby poszkodowanej, dzięki temu w pewnym stopniu zaczęli ją traktować nieco milej, a ta mogła mieć więcej kontroli nad innymi ludźmi. Wierzyła, że brat jak i ojciec będą jej przez to współczuli. Pomimo nienawiści wśród rodziny, Monaca była uzdolnionym geniuszem i została szefem wykonawczym w Grupie Towy w dziale robotyki. Prześcignęła w tym każdego, wliczając swojego brata Haijiego.

Później, przekonano Monacę, aby ta pomogła Junko Enoshimie w masowej produkcji Monokum przy użyciu jej wpływów oraz stanowiska reprezentantki Grupy Towa. Skłamała swojemu ojcu oraz innym dorosłym. Monokumy miały być futurystycznymi robotami zajmującymi się codziennymi obowiązkami ludzi oraz wsparciem dla ludzi pracujących. Przez odseparowanie od rodziny, a także ze względu na jej geniusz, jej rodzina zdecydowała dać jej wolną rękę. Mogła robić, co tylko zechciała, dopóki przynosiła zyski firmie, dlatego nie sprawdzili dokładnie tego, co planowała.

Podczas Tragedii[]

Monokumy zostały użyte jako roboty wojenne służące do zabijania. 

Defying my rule daddy

Gdy Tokuichi dowiedział się o prawdziwym celu, w którym je stworzono, chciał niezwłocznie zatrzymać produkcję. Monaca jednak zastraszyła go, każąc mu pozwolić jej kontynuować. W przeciwnym razie, powie Junko, żeby rozpowszechniła informacje, że to faktycznie Grupa Towy jest odpowiedzialna za stworzenie zabójczych Monokum.

Monaca również zasugerowała swojemu ojcu, by tworzył nie tylko Monokumy, ale także broń do ich zwalczania. W rezultacie, Grupa Towy mogła zarobić jeszcze więcej pieniędzy i wśród ludzi wyglądać niczym bohaterowie. Zmuszeni jednak byli pracować wspólnie z Superlicealną Rozpaczą. Firma miała znaczny skok w zyskach, sławę oraz ochronę wynikającą z sojuszu z Superlicealną Rozpaczą, zaś na końcu, Tokuichi stał się skorumpowany, będąc zwolennikiem Junko Enoshimy, Superlicealnej Rozpaczy oraz inicjatorki Tragedii. 

Po śmierci Junko, jej wpływ stawał się coraz słabszy i słabszy. Organizacja znana jako Fundacja Przyszłości stawała się bardziej wpływowa. Tokuichi krótko powiedział, że to koniec. Zerwał sojusz z Superlicealną Rozpaczą będąc w oczach Monacy zdrajcą porzucającym Junko.

The Towa mayor dead

Kilka miesięcy póżniej, Tokuichi został zamordowany przez grupę Monokum. Na jej własne życzenie jego gardło zostało wyrwane żywcem, tak samo jak rodzicom pozostałych członków Wojowników Nadziei. Jego śmierć nie była jednak zemstą za znęcanie się nad dziewczyną, a bardziej uciszeniem i pozbyciem się go, aby nie mógł ingerować w jej plany. Haiji był świadkiem tego morderstwa oraz poprzysiągł zemścić się w jego imieniu i zniszczyć wszystkie Monokumy. 

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls[]

Rozdział 5 - Dziewczyna Absolutnej Rozpaczy[]

Gdy Komaru Naegi i Toko Fukawa użyły ściętej głowy Tokuichiego, by zeskanować jego oczy, a tym samym otworzyć windę, nieoczekiwanie pojawił się jego duch. Powiedział on Komaru, żeby powstrzymała Monacę, przed zostaniem odesłanym przez egzorcyzmy Toko.

Galeria[]

Cytaty[]

  • "Bła..błagam cię... Zatrzymaj Monacę...Pomścij...mnie!" (Do Komaru Naegi przed jego zniknięciem)

Ciekawostki[]

  • Towa (塔和) oznacza szeroką harmonię.
  • Tokuichi (十九一) zapisuje się za pomocą kanji oznaczającego dziewiętnaście i jeden
Advertisement