Danganronpa Wiki
Advertisement
Teruteru Hanamura Galeria Portrety
Smak zmienia się w zależności od tego co lubimy i nie lubimy... uczuć i emocji... wspomnień i poglądów... Od każdego człowieka zależy to w co wierzą, że jest smaczne...

Teruteru Hanamura (花村 輝々 Hanamura Teruteru) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa 2: Goodbye Despair

Teruteru nosi tytuł Superlicealnego Kucharza (超高校級の「料理人」chō kōkō kyū no “ryōrinin.”)

Teruteru pojawia się w Danganronpa 3: The End of Kibougamine jako uczeń klasy 77 B. Teruteru popada w rozpacz wraz ze swoimi kolegami przez pranie mózgu.

W Danganronpa 2, Teruteru planował zabić Nagito, kiedy zrozumiał jego prawdziwe intencje: Komaeda planował kogoś zamordować, ale podczas krzyżowania mu planów, Teruteru niechcący zabił Superlicealnego Oszusta w Rozdziale 1. Później została wykonana na nim egzekucja przez Monokumę.

Teruteru budzi się ze śpiączki wraz z resztą klasy i razem próbują powstrzymać Ryotę przed jego planem. Razem z klasą Teruteru decyduje się ruszyć, żeby odpokutować za grzechy, jakie wyrządził będąc Ultimate Rozpaczą.

Wygląd

Teruteru Hanamura Pełny Portret (1)

Teruteru to niska osoba o pulchnej budowie ciała. Nosi na sobie klasyczny strój kucharza. Składa się z białego fartuchu wraz z czerwoną podkoszulką i tego samego koloru chustka/szalik związany wokół jego szyi. Na głowie nosi małą kucharską czapkę. Teruteru posiada ciemnobrązowe włosy, które ułożone są w pompadour przechylający się na lewo. Zawsze ma ze sobą grzebień, dzięki któremu poprawia fryzurę.

W przeciwieństwie do postaci z pierwszej i drugiej gry, oczy Teruteru to zazwyczaj dwie ciemne kropki. W jednym z wyrazów twarzy widać jego oczy, które są narysowane w stylu mangi bishounen oraz przy tym towarzyszy krwawienie z nosa.

Jako Ultimate Despair, ma czerwone ciuchy wraz z większą, także czerwoną czapką kucharską, a jego chusta jest żółta.

Osobowość

Teruteru jest bardzo sprośny i najczęściej podrywa każdego kogo ujrzy, chłopaka czy dziewczynę, nawet do przesady. Tak jak Hifumi Yamada, reaguje na najmniejsze aluzje w konwersacji, jednak w przeciwieństwie do jego poprzednika, posuwa się znacznie dalej, jak np. nie przeszkadza mu dotykanie innych bez pozwolenia czy nawet otumania osobę swoim jedzeniem i korzysta z jego naiwności. Otwarcie mówi o erotycznych rzeczach przez co inni czują się wokół niego nieswojo.

Kiedy Teruteru nikogo nie podrywa, jest on ukazany jako osoba dosyć przyjazna i optymistyczna. Czuje się niezwykle dumny ze swoich umiejętności gotowania, często mówiąc innym, aby nazywali go Superlicealnym Szefem Kuchni, zamiast Superlicealnym Kucharzem. Jest wściekły, gdy ktoś traktuje składniki i jedzenie w sposób, który uzna za obraźliwy. Nie lubi także fast foodów, nazywając je "gównianymi".

Teruteru stara się ukazać siebie jako miejską osobę, czasami nawet mówiąc kłamstwa o swoim życiu i zachowując się dosyć arogancko. Wstydzi się opowiadać o swoim prawdziwym domu na wsi, nawet jeśli kocha swoją matkę. Jest zmotywowany, aby ciężko pracować dla chorej matki i sprawić aby ludzie byli zadowoleni z jego jedzenia. Czasami jego oryginalny cel jest zakryty przez pragnienie sławy i fortuny.

Na początku, pomimo bycia jedną z niefrasobliwych postaci, Teruteru staje się bardziej poważny, gdy Monokuma i Monobeasts się pojawiają. Całkowicie zaprzecza, że dzieją się wokół niego przerażające rzeczy, kiedy tak naprawdę jest on najbardziej przestraszoną i paranoiczną osobą w grupie.

Kiedy jest strasznie zestresowany czy wściekły, Teruteru traci swój akcent, łamiąc się i przy tym krzycząc. Przez swój obcy akcent bardzo trudno go zrozumieć. W angielskiej wersji, Teruteru zmienia ze standardowego angielskiego akcentu w akcent, między swoim narodowym a południowym; co nie było zbyt trudne dla graczy, aby zrozumieć.

Zdolności

Superlicealny Kucharz

Teruteru Introduction

Wprowadzenie Teruteru

Prawdziwym tytułem Teruteru jest Superlicealny Kucharz. Był wychowany w restauracji i zaczął gotować w młodym wieku. Jego dania były uwielbiane przez każdego wokół i z pomocą Seiko, mógł stworzyć mikstury jak np. dopingujący syrop kukurydziany. Jego jedzenie jest kochane przez uczniów.

Historia

Przed Tragedią

Teruteru mówi, że urodził się w dystrykcie Nishi-Azabu w Minato w Tokio i wychował w południowej Aoyama. Okazuje się, że jest to kłamstwo, ponieważ w rzeczywistości pochodzi z nienazwanego miasta na wsi. Uczęszczał do Liceum Prefektury Kochi Harajuku, co sugeruje, że mógł mieszkać w prefekturze Kōchi.

Rodzina Teruteru prowadziła własną restaurację, ale niestety jego matka była chora, przez co czasami słabła i upadała. Sugeruje się również, że ich restauracja jest nieustannie celem dużych sieci i innych firm, które próbują ją wykupić, co skłoniło Teruteru do wzięcia udziału w nienazwanym konkursie ze swoimi umiejętnościami, aby to powstrzymać.

Teruteru bardzo martwił się stanem swojej matki i jej wolą utrzymania biznesu Hanamury, zwłaszcza po otrzymaniu zaproszenia do Akademii Szczytu Nadziei. Jego matka upierała się, że jest wystarczająco silna, by sobie z tym poradzić, pozwalając Teruteru odejść i udać się na Szczyt Nadziei. Złożył matce obietnicę, że ukończy szkołę i odniesie w życiu pewien sukces, a po powrocie zostanie wielkim szefem kuchni, aby ocalić Hanamura Diner. Obiecał też, że przywiezie ze sobą do domu swoją przyszłą żonę.

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy/Side: Despair

Odcinek 01 - Witam ponownie, Akademia Szczytu Nadziei

Teruteru był w kuchni, dopóki nie usłyszał, że Sonia Nevermind woła go ze stołówki. Natychmiast podbiegł do niej i zapytał, jakie jedzenie chce zamówić. Zanim zdążył nękać Sonię swoimi wypaczonymi słowami, związała go jego wychowawczyni Chisa Yukizome. Krwawił z nosa, kiedy był związany przez Chisę i Nekomaru Nidai, mówiąc, że był szczęśliwy będąc związanym przez kobietę w fartuchu i tolerował działanie Nekomaru.

Po dołączeniu do grupy, Chisa kazała Teruteru ugotować pieczeń z Mahiru Koizumi, Hiyoko Saionji i Fuyuhiko Kuzuryu, którzy zajmowali się ogniem, mając nadzieję, że wyciągnie Akane Owari. Po zauważeniu jej, Teruteru nie mógł uwierzyć, że Akane poczuła zapach grillowanego mięsa i przyszła po nie. Chisa szybko nakazała Nekomaru powstrzymać Akane, zanim będzie mogła dotrzeć do Teruteru. Później w szkolnym dojo Teruteru został uderzony przez Chisę, kiedy miał dokuczać dziewczynom.

Przez cały dzień Teruteru i pozostali zdołali odzyskać większość kolegów z klasy. On i reszta wrócili do klasy i poprosili Chisę o posprzątanie klasy, kiedy ona poszła zabrać dwóch pozostałych uczniów. Po powrocie do klasy Chisa była szczęśliwa widząc, że Teruteru i pozostali czekali, a sala była czysta. Kiedy uczniowie po raz kolejny wspominają, że nie muszą chodzić na zajęcia, o ile mają swój talent, Chisa przypomina im, że talent to nie wszystko i chciała, aby zbudowali silne relacje i „nadzieję” między sobą.

Odcinek drugi - Me nieczyste serce dla Ciebie

Teruteru i połowa jego kolegów z klasy ukryli się z boku klasy podczas śmiertelnej sesji treningowej Nekomaru i Akane, która prawie zniszczyła ich klasę. Kiedy Akane miała przegrać, Teruteru zaoferował jej swoją dopingową zupę kukurydzianą, którą stworzył z Seiko Kimurą. W rezultacie siła Akane znacznie wzrosła i mogła nawet dorównać ruchowi Nekomaru.

Po zakończeniu sesji treningowej Nekomaru i Akane, Teruteru i reszta jego przyjaciół byli zajęci sprzątaniem i naprawianiem klasy. Później Chiaki zaproponowała im granie w gry, które kupiła. Chisa była zaskoczona, słysząc wyjaśnienia Teruteru i Sonii na temat rozwoju Chiaki.

W przerwie Teruteru i Hiyoko ugotowali razem nikujagę i podali ją swoim kolegom z klasy i nauczycielowi. Niestety Teruteru nie wiedział, że Hiyoko ukradła jeden z jego produktów o nazwie Sexy Sexy Soup, który był pełen afrodyzjaków i użył go w swojej nikujadze. Teruteru utonął w pożądaniu i miał zamiar molestować Hiyoko, zanim przyszła Chiaki i zadała mu cios. Chłopak krzyknął „Taylor Swift!” na końcu, zanim udał się do gabinetu pielęgniarki, aby wyzdrowieć.

Następnego dnia Chisa zebrała Teruteru w klasie z innymi, ogłaszając, że wybrała Chiaki na gospodarza swojej klasy.

Odcinek 03 - Pożegnanie wszystkich przyszłości

Na początku odcinka Teruteru i jego koledzy z klasy przeszli obok Hajime, kierując się w stronę budynku głównego dania.

Kilka dni później Teruteru został pokazany w klasie, patrząc zmartwiony na Mahiru, która płakała na piersi Hiyoko po tym, jak straciła jej przyjaciółkę z Rezerwowego Kursu, Sato.

Odcinek 04 - Melancholia, Zaskoczenie i Zaginięcie Nagito Komaedy

Teruteru, wraz ze swoimi kolegami z klasy, nadal byli zasmuceni i zdenerwowani śmiercią młodszej siostry Fuyuhiko, kiedy Chisa ogłosiła, że coroczny egzamin praktyczny rozpoczął się następnego dnia.

Później Teruteru został przekonany przez Nagito, dając mu fotoksiążkę idolki Sayaki Maizono, którego znalazł. Był bardzo szczęśliwy i chętnie opowiedział Nagito o Seiko, która pomogła mu wynaleźć dopingową zupę.

Pod koniec odcinka Teruteru i reszta jego klasy spotkali się z Chisą, która pożegnała się z nimi, gdy została przeniesiona do Kursu Rezerwowego po incydencie bombowym z udziałem jednego z jej uczniów, Nagito.

Odcinek 05 - Początek końca

Teruteru był ze swoimi przyjaciółmi na przyjęciu powitalnym Chisy w jego klasie. Powiedział Chisie, że jedna osoba z klasy, Fuyuhiko, nie chce dołączyć, dopóki nie zobaczy, jak ciężko Chiaki pracowała nad zorganizowaniem przyjęcia.

Odcinek 06 - Rozpaczliwie fatalne spotkanie

Przygotowując się do przeniesienia się do nowego budynku szkoły i klasy, zbierając swoje rzeczy, Ibuki zauważa, że ​​Peko i Fuyuhiko są jak dojrzała para. Teruteru zaczyna znajdować sposób, aby uczynić rozmowę bardziej niezręczną, niż powinna, dopóki Ibuki nie będzie udawać, że jej stopa przypadkowo poślizgnęła się, aby wysłać Teruteru na drugą stronę klasy, zanim będzie mógł kontynuować.

Odcinek 07 - Największy, najbardziej okrutny incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei

Kiedy Fuyuhiko zauważa, że ​​zarówno Mikan Tsumiki, jak i Ostateczny Oszust znikają w klasie, Kazuichi Soda myśli, że razem prowadzą „pozalekcyjne studia”. Słysząc to, Teruteru następnie wizualnie opisuje myśli Sody używając pączka i banana, zanim niedźwiedź Gundhama Tanaki ugryzie ich w dłonie.

Po zapoznaniu się z projektem Izuru Kamukura i Tragedią Akademii Szczytu Nadziei za pośrednictwem e-maila wysłanego przez Junko Enoshimę , uczniowie Kursu Rezerwowego zaczynają się buntować. Teruteru przytula Kazuichiego ze strachu, gdy ogląda to w swojej nowej klasie.

Odcinek 08 - Najgorsze przypadkowe spotkanie

Teruteru i reszta klasy są zszokowani, gdy dowiadują się, że Nagito zobaczył Mikan w Zachodniej Dzielnicy i natychmiast zaczął szukać jej na terenie szkoły.

Odcinek 09 - Chisa Yukizome się nie uśmiecha

Klasa ponownie zbiera się w klasie, ponieważ nie mogą znaleźć Mikan. Teruteru pomyślał, że to, co zobaczył Nagito, mogło być przypadkiem błędnej tożsamości. Chiaki dociera do klasy z nieprzytomnym Nagito, wyjaśniając im, że Chisa jest w niebezpieczeństwie. Teruteru jest tym zaniepokojony, chociaż zgadza się pomóc. Nagito przekonująco wyjaśnia, że ​​będzie to niebezpieczne i istnieje możliwość, że zginą, na co Teruteru rozważa te obawy, ale Chiaki przekonuje go, że jest inaczej.

Superlicealny Oszust ujawnia swoją prawdziwą tożsamość, a o dziwo Teruteru wraz z resztą klasy szybko to zaakceptowali. Po opuszczeniu budynku kursu głównego uczniowie kursu rezerwowego próbują zmierzyć się z nimi w walce o wolne miejsca na kursie głównym, Teruteru i klasa idą naprzód, pozostawiając Nekomaru i Gundhama aby ich odeprzeć.

Schodząc po schodach do legowiska Junko, Teruteru wierzy, że skoro podziemne przejście znajduje się na terenie szkoły, możliwe, że Junko i szkoła są w „zmowie”.

Odcinek 10 - W imię Nadziei, uśmiechnij się do Rozpaczy

Teruteru i klasa idą dalej korytarzem po zejściu ze schodów, Mikan ostatecznie ich dogania. Słysząc od Mikan, która kłamie, że Chiaki opiera się na kostce w jednym z pobliskich pokoi, Kazuichi sugeruje, że powinni byli zostawić Nagito z nią, czując skutki ciężaru Nagito na jego plecach. Teruteru prosi o noszenie Nagito, mówiąc, że mieści się w jego `` spektrum '', ku konsternacji Kazuichiego, Teruteru zaczyna wyjaśniać, o co mu chodzi, dopóki drzwi nie zostają gwałtownie otwarte, popychając Teruteru w prawo. Z ciemnego pokoju wyłaniają się Gundham i Nekomaru. Ibuki ogłasza, że ​​wszystko, co pozostało, to ocalić Chisę, na co Teruteru i reszta klasy się zgadzają.

Mikan, teraz prowadząca grupę, zbliża się do dużych czerwonych drzwi na końcu korytarza, naciskając przycisk, który je otwiera. Teruteru i reszta klasy podążają za nią do środka. W środku Junko ujawnia wiele monitorów pokazujących Karę Chiaki Nanami. Teruteru jest przerażony i krzyczy, aby Junko zaprzestała, jednak nie był w stanie nic zrobić.

Gdy Chiaki osiąga „cel” swojej egzekucji, otwiera drzwi. Widzi Teruteru, resztę klasy i Chisę po drugiej stronie. Kiedy sięga po dłoń Chisy, spod ziemi wyłaniają się kolce i dźgają Chiaki na całym jej ciele. Gdy transmisja się kończy, Teruteru i klasa milkną, z wzorzystym zawirowaniem w oczach, stracili całą nadzieję i są teraz Ostateczną Rozpaczą.

Odcinek 11 - Żegnaj Akademio Szczytu Nadziei

Teruteru i reszta klasy wrócili do klasy, otrzymując ostatnią lekcję przed ukończeniem szkoły. Chisa stwierdziła, że ​​miała zaszczyt być ich nauczycielką i zaczęła czytać przygotowany przez siebie list. Teruteru i reszta klasy klaszczą z wdzięczności.

Po przemówieniu zapaliły się czerwone światła, a Chisa zaczęła płakać. Wzorzyste wiry powracają w ich oczach, gdy wszyscy deklarują, co zrobią po ukończeniu szkoły. Teruteru powiedział, że „nakarmi każdego dużą ilością pożywnej żywności”. Po pożegnaniu z klasą Chisa aktywowała bombę udającą śmierć klasy 77-B. Teruteru i jego klasa stoją na zewnątrz szkoły, obserwując zniszczenie Szczytu Nadziei.

Narracja Chisy ujawniła później, że Teruteru pomógł zarażać świat rozpaczą.

Danganronpa 2: Goodbye Despair

Prolog - Witaj na Dangan wyspie! Panika na Przerażającej Wycieczce Szkolnej!?

Teruteru był jednym z uczniów, którzy nie wpadli w panikę podczas transportu na wyspę Jabberwock. Hanamura wraz ze wszystkimi innymi, wyruszył na zwiedzanie po tym, jak Usami ich odprawiła.

Hajime Hinata po raz pierwszy wpada na Teruteru w restauracji hotelowej, gdzie widzi, jak uderza w Sonię. Jest jedną z osób, które naprawdę nie mogą się doczekać dobrej zabawy na wyspie Jabberwock, chociaż zauważa, że ​​jedzenie w restauracji jest zadowalające. Kiedy Monokuma pojawia się i przejmuje wyspę, Teruteru zaprzecza wszystkiemu, co się wokół niego dzieje.

Rozdział 1 - Przeznaczona Rozpacz

Teruteru jest jednym z uczniów, którzy przychodzą na przyjęcie Superlicealnego Oszusta, oferując gotowanie dla wszystkich obecnych. Przygotowując całe jedzenie, zauważył Nagito, który wygrał na loterii, aby posprzątać starą chatę, chowając nóż pod stołem i stanął przed nim. Przestraszył się, że na pewno dojdzie do morderstwa, więc Teruteru wziął na siebie próbę powstrzymania go. W rezultacie Teruteru przypadkowo zabił Ostatecznego Oszusta, gdy próbował wycelować w Nagito pod deskami podłogowymi szpikulcem, który ukrywa w ogromnym mięsie, które gotuje.

Podczas rozprawy klasowej wszyscy zwrócili się przeciwko Nagito, gdy ten „przyznał się” do zbrodni, aby pomóc Teruteru. Hajime ostatecznie wywnioskuje, że w rzeczywistości to Teruteru był zabójcą. Choć początkowo temu zaprzecza, po osaczeniu Teruteru staje się niezwykle wzburzony i traci swój normalny wzorzec mowy, wypluwając zaprzeczenia i obelgi w niezrozumiałym dialekcie. Ponieważ nikt inny poza Monomi nie mógł go zrozumieć, tłumaczy ona wszystkie jego słowa.

Ostatni kawałek dowiódł, że Teruteru jest zabójcą został pokazany przez Monokumę. Zjadł jedno z mięs grupy i okazało się, że Teruteru ukrył w nim szpikulec. Gdy zostanie on uznany za winnego, wydaje się, że traci wolę walki i ujawnia prawdę o działaniach Nagito i mówi o swojej matce. Monokuma drwi z niego, a na samym końcu Teruteru woła swoją matkę, zanim zostanie pociągnięty za szyję do egzekucji.

Epilog - Dzień przed przyszłością

Obecnie Teruteru jest najprawdopodobniej w śpiączce, podobnie jak większość jego klasy. Ocalali z Zabójczej Gry czekają, aż on i reszta ich klasy się obudzą.

Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Świat Iluzji

Teruteru pojawił się w wyimaginowanym świecie Nagito po jego śmierci w programie Neo World.

Podczas porannych zajęć Teruteru nakarmił Griznera dużym kawałkiem mięsa ze swojego szpikulca.

Później uczestniczył w pogrzebie Kazuichiego Sody przed jego ostateczną śmiercią z rąk Niszczyciela Świata, a wszyscy inni jego iluzoryczni koledzy z klasy w końcu spotykają ten sam los, aby obudzić Nagito.

Prawdziwe Życie

Teruteru, wraz ze wszystkimi innymi z jego klasy, czeka, aż Hajime obudzi Nagito ze swojego wyimaginowanego świata w ramach programu Neo World. Gdy Nagito został obudzony, Teruteru wraz z resztą klasy 77-B wsiadają na statek, aby zabrać ich do Kwatery Głównej Fundacji Przyszłości, aby ocalić ostatnią nadzieję ludzkości przed Ostateczną Zabójczą Grą, i powstrzymać Ryotę przed nadaniem jego filmu z nadzieją do całego świata.

Relacje

Jego matka

Chociaż niewiele na temat życia rodzinnego Teruteru zostało ujawnionych do końca rozdziału 1, okazuje się, że bardzo troszczy się o swoją matkę. Na jego karcie ocen w rubryce „ulubione rzeczy” widnieje nawet informacja, że ​​„w tym przypadku jego ulubioną rzeczą jest matka”. W przerywniku retrospekcji, kiedy Teruteru po raz pierwszy wyjechał do szkoły, pokazał wielkie wahanie, czy zostawić matkę samą, aby prowadziła restaurację, na co ta zapewniła go, że wszystko będzie w porządku. Wyznaje, że chce znowu zobaczyć matkę, a ostatnią rzeczą, jaką robi, jest wołanie matki przed egzekucją.

Rodzeństwo

Podczas drugich wydarzeń w czasie wolnym Teruteru wspomniał, że ma brata i siostrę, którzy byli znani jako Ultimate Male Escort" oraz "Ultimate Female Escort". Bardzo się irytował, gdy o nich pomyślał i o tym, że pracowali jako Escort tylko dla pieniędzy (a przynajmniej tak sądzi z ich powodu) i zarabiali więcej niż on. Te komentarze sprawiają, że Hajime zastanawia się, czy Teruteru martwi się o swoje rodzeństwo, czy jest o nie zazdrosny.

Nagito Komaeda

Podczas gdy Nagito stara się szanować jego umiejętności, jest całkiem jasne, że nie lubi on Teruteru. Na początku szkolnej wycieczki chroni przed nim dziewczyny i każe mu przestać, gdy zachowuje się nieodpowiednio, wyglądając na zirytowanego i niekomfortowego. Wspomina również, że z tego powodu będzie miał oko na Teruteru.

Po pierwszym morderstwie Nagito pomógł Teruteru, wierząc, że może mieć największą nadzieję między obiema stronami. Jednak gdy okazało się to fałszywe, porzucił Teruteru i powiedział mu, żeby się poddał.

W Danganronpa 3 , podczas ich pobytu w Akademii, Teruteru jest bardzo wdzięczny, gdy Nagito dał mu magazyn z Sayaką na okładce. Mimo to, później okazuje się, że Teruteru nie tęskni za nim, gdy go nie ma, tak jak inni uczniowie. Później, gdy Nagito jest nieprzytomny, Teruteru niesie go.

Podczas napisów końcowych , gdy klasa jest na plaży, Teruteru jest pokryty ośmiornicami i próbuje ofiarować jedną Nagito, który wydaje się grzecznie odmawiać.

Hiyoko Saionji

Podczas ich pobytu w Hope's Peak Academy, Hiyoko wydawała bawić się z Teruteru, Teruteru wydawał się być nieco zirytowany tym, co pokazano, gdy powiedział wszystkim, że Hiyoko pomógła tylko na końcu podczas tworzenia nikujaga. Po tym, jak Teruteru zorientował się, że Hiyoko majstrowała przy jego gulaszu, doprowadza się do szaleństwa z pożądania i próbował ją molestować, zatrzymując się tylko wtedy, gdy Chiaki go uderzyła. Hiyoko wkrótce przestała się z nim drażnić i, zgodnie z tabelą relacji, Teruteru nadal wspominał o swoim „ daikon ” wokół niej.

Akane Owari

Podczas pobytu na wyspie Akane okazywała miłość jego potrawom, gdy podawał je na przyjęcie i pomimo jego lubieżnej osobowości nie myśli o nim źle (choć może to wynikać z tego, że była przyzwyczajona do mężczyzn, którzy jej pożądają. ). Po jego egzekucji była przygnębiona, zauważając, że jedzenie na wyspie nie jest tak dobre jak jego.

Podczas pobytu w szkole oboje wydawali się być dobrymi przyjaciółmi, a ona wzięła trochę jego syropu dopingowego, aby poprawić jej walkę z Nekomaru. W Side: Hope połączyli siły, by zmierzyć się z agentem Future Foundation.

Kazuichi Soda

Jeśli chodzi o czas spędzony razem w liceum, Kazuichi i Teruteru wydają się być przyjaciółmi, prawdopodobnie dlatego, że obaj mają nieco zboczoną osobowość. Zwykle są widziani razem na imprezach grupowych, a pewnego razu widzimy, jak przytulają się ze strachu podczas zamieszek wywołanych przez uczniów Kursu Rezerwowego.

Sonia Nevermind

Sonia jest nieustanną ofiarą zalotnych zachowań Teruteru. Twierdzi, że powodem, dla którego to robi, jest to, że księżniczki są zawsze chronione, dlatego łatwiej jest je oszukać. Nagito Komaeda ma tendencję do chronienia Soni przed nim, mówiąc mu, żeby przestał.

Seiko Kimura

Chociaż nigdy nie widać ich interakcji, wiadomo, że czasami mieszali razem mikstury, jak dopingowa zupa kukurydziana. Możliwe, że Seiko stworzyła narkotyki, których Teruteru czasami używa w swoim jedzeniu. Nie jest jasne, czy byli przyjaciółmi, czy też Seiko pomogła mu podobnie jak pomagała innym ludziom. Niemniej jednak stali się wrogami po tym, jak dołączył do Ultimate Despair, a ona dołączyła do Future Foundation.

Cytaty

Prolog:

  • Nazywam się Teruteru Hanamura. Na zewnątrz, mówią na mnie Superlicealny Kucharz... Ale moglibyście mnie nazywać Superlicealnym Szefem? Brzmi to trochę... lepiej, wiecie? Mmhmhm, mam nadzieję, że się dogadamy."
  • "Najważniejszą rzeczą w życiu to... Nic nie jest ważniejsze niż urocza dziewczyna."
  • "W każdym razie, jesteście głodni? Zapomnijmy o tym i po prostu jedzmy."

Rozdział 1:

  • "W porównaniu do moich specjałów, danie nazwane "smacznym" wciąż będzie uznawane za gówno... Wprawdzie, porównywanie ich jest bezsensowne! Porównywać MOJE dania do tego obrzydliwego, niszowego jedzenia, jak niegrzecznie! Po prostu mówię, że jeśli zjedlibyście moje jedzenie, nie moglibyście się kontrolować. Cóż, powiedzmy, że nie tylko wasze szczęki by opadły! Tak szczerze, wasze majtki też by opadły! Jak na przykład te czarne stringi, które nosi panienka Peko!"
  • "Mmhmhm, może jestem zboczeńcem, ale takim, którego każdy uwielbia!"
  • "Nieważne jak czyste jest to miejsce... mimo wszystko, rzeczy w starym budynku wciąż znikają, prawda?"
  • "Cóż, oczywiście, że nie możesz przestać. Mimo wszystko, znajdują się tutaj najsmaczniejsze dania. Nieważne jak najedzony jesteś, wciąż jesz te pyszności... Właśnie to gotuje, najsmaczniejsze dania ludzkości!"
  • "Cóż, nie, że w to wierzę czy coś, ale... jeśli naprawdę wśród nas jest morderca... Ugaaah! Najprawdopodobniej nigdy mu nie przebaczę!"
  • "Ale pójście ciemnym korytarzem do magazynu jest jak próbowanie zrobić jajek po benedyktyńsku bez żadnych jajek!"
  • "Chciałem mieć pewność, że wciąż mam miejsce, które mogę nazywać domem!"
  • "To chyba ja... zwariowałem."
  • „Jezu... zdecydowałem, że w żaden sposób nie będę mógł wieść prymitywnego, wiejskiego życia."

Napad Paniki (Minigra):

  • "NIE WYBACZĘ CI!"
  • "Przytkaj się!"
  • "TO NIEMOŻLIWE!"
  • "P-PARIS HILTON!"
  • "NONSENS!"
  • "RAAAAAGH!"
  • "HMPHHHHH!"
  • "Nie wiem, nie wiem, nie wiem!"
  • "Niby gdzie byłaby ta broń?!"

Rozdział 5:

  • "******|anj63t&%&%&mama&:[+ --- co7732stałoHanamu%%raObiad)"

Ciekawostki

  • „Teruteru” (輝々) oznacza po japońsku „blask” (powtórzone dwukrotnie), natomiast „Hanamura” (花村) oznacza „wioska kwiatów”.
  • Znak "X" na żałobnym portrecie Teruteru przypomina nóż i widelec.
  • Teruteru stwierdził, że urodził się w Azabu i wychował w południowej Aoyamie, a obie są szczególnie ekskluzywnymi dzielnicami Tokio, kiedy jest wzburzony, mówi z mocnym akcentem, który nie jest częścią standardowego japońskiego dialektu Tokio. Hiyoko zauważa to i szczęśliwie ogłasza, że ​​jest kłamcą.
  • Teruteru jest bardzo otwarcie zainteresowany zarówno mężczyznami, jak i kobietami, co zostało pokazane w wielu scenach: W rozdziale 1 Danganronpa 2: Goodbye Despair, podczas imprezy pływackiej na plaży, Teruteru pyta, czy ktoś chciałby „przetrzeć” balsamem do opalania. Nekomaru Nidai zgłasza się na ochotnika, a Teruteru odpowiada: „Wcieranie balsamu w muskularnego mężczyznę…? W porządku, nie ma problemu! Wiesz, mam dość otwarty gust!” Jeśli Hajime inicjuje wydarzenie w czasie wolnym z Teruteru, jedno z możliwych przedstawień brzmi: „Twoje ciało po prostu nie może beze mnie żyć? Mmhmhmhm, jesteś takim niegrzecznym chłopcem!”. Innym możliwym wprowadzeniem jest: „Nie mam nic przeciwko! Może zaczniemy od poznania się? Jeśli chcesz, możemy poznać się poprzez nasze ciała. Może przyjdziesz do mojego domku!?” Jeśli Hajime daje Teruteru prezent, który mu się podoba, jedna z możliwych odpowiedzi brzmi: „Dziękuję Hajime! Odwdzięczę się moim ciałem...!”
  • W wersji angielskiej Teruteru, gdy jest zdenerwowany, mówi z mocnym wiejskim akcentem. Jego akcent przypomina charakterystyczny akcent Cajun z Luizjany.
Advertisement