Danganronpa Wiki
Advertisement
Tarō Kurosaki Galeria
Tarō Kurosaki
Kurosakitaro
Płeć Mężczyzna
Status Martwy
Aktor głosowy Jun Fukuyama (JP)
Debiut  Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy- Side: Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Tarō Kurosaki (黒崎 太郎 Kurosaki Tarō) jest postacią poboczną, występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair.

Tarō był częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei.

On oraz Tsubasa planowali razem popełnić samobójstwo, jednak nim zdążyli to zrobić, Sosuke Ichino ich brutalnie zamordował.

Wygląd[]

Tarō ma krótkie, niebieskie włosy i kobiece, zielone oczy. Nosi standardowy uniform Akademii Szczytu Nadziei, lecz bez krawatu.

Osobowość[]

Tarō wyglądał na osobę dobrą i spokojną. Chłopak jest pacyfistą, który odmówił zabijania innych. Ukazano go jako delikatnego oraz kochającego człowieka.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Po rozpoczęciu się Zabójczej Gry, Tarō i Tsubasa uciekli na korytarz. Oboje zdecydowali się popełnić samobójstwo, strzelając sobie nawzajem w gardło. Niestety, nim to się stało, Sōsuke dźgnął Tarō od tyłu i upadł na Tsubasę.

Ciekawostki[]

  • Jego imię, "Tarō" (太郎) znaczy "wspaniały syn".
  • Jego nazwisko, "Kurosaki" (黒崎) znaczy "czarny półwysep".
Advertisement