Danganronpa Wiki
Advertisement
Taichi Fujisaki Galeria Portrety
Taichi Fujisaki
Taichi Fujisaki
Data urodzenia 8 Listopada
Płeć Mężczyzna
Wzrost 176 cm
Waga 68 kg
Grupa krwi AB
Status Nieznany
Rodzina Chihiro Fujisaki (syn)† Nienazwana żona
Aktor głosowy Koki Miyata (JP)
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Taichi Fujisaki (不二咲 太市 Fujisaki Taichi) jest postacią występującą w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Jest Celem Polowania na Demony przez Wojowników Nadziei.

Taichi jest ojcem Chihiro Fujisaki i najbliższą mu osobą.

Taichi ukrywał się przed Wojownikami Nadziei, koło Wieży Towa. W rozdziale 2 został ugryziony przez Beast Monokuma po tym, jak pomógł Komaru Naegi i Toko Fukawie otworzyć drzwi do wież. Jego aktualny status jest nieznany.

Wygląd

Taichi to mężczyzna o jasnej karnacji, który jest bardzo podobny do swojego dziecka. Ma jasnobrązowe, puszyste włosy, a jego tęczówki są w kolorze żółto-zielonym. Taichi nosi jasnoszare okulary oraz poplamioną koszulę z długimi rękawami. Koszula ta jest zapinana na guziki. Plamy na ubraniu sugerują, że od dłuższego czasu mógł być ścigany. Bohater nosi także długie, ciemnozielone spodnie i brązowe, wsuwane buty.

Mężczyzna ma około 30-40 lat.

Osobowość

Taichi to cichy człowiek, który specjalizuje się w zakresie technologii, zwłaszcza komputerów. Jest bardzo inteligentny, ale brakuje mu siły fizycznej i wydaje się dość nieśmiały. Podobnie jak jego dziecko, jest łagodny, wspiera i bardzo chętnie pomaga innym.

Według Wojowników Nadzei, nie przejmuje się uwodzicielskimi sztuczkami, których używają. Jest on określany jako "wątły i niewiarygodny, a jednak życzliwy ojciec".

Bardzo kochał swoje dziecko i żonę. W swojej notatce Taichi opisuje swoje pragnienie ucieczki z miasta Towa, aby móc znaleźć swoją żonę i dziecko. Wyjaśnia, że ​​musi wykonywać swoją pracę jako ojciec i mąż, upewnić się, że jego rodzina jest w porządku i dać im życie, na jakie zasługują. W końcu, jego ostatnie życzenie nie jest spełnione, ponieważ prawdopodobnie został zabity, przez jednego z robotów Monokuma.

Taichi i Chihiro

Zdjęcie Taichiego i Chihiro

Cytaty

  • "Czekaj chwilę... Nie jesteś dzieckiem. tak?"
  • "Ah! Nie strzelaj! Przysięgam, że was nie skrzywdzę!"
  • "Wiecie, mam dziecko... Jest w mniej więcej tym samym wieku co wy... Ale zostaliśmy oddzieleni i... I-i przez cały ten czas nie mogłem nic zrobić... Ja... Ja nie byłem w stanie zobaczyć... Tylko ostatni raz... To mój jedyny żal..."

Ciekawostki

  • "Taichi" (太市) jest połączeniem 太 - "pulchny" i 市 - "market" lub "miasto". To wszystko jako całość może oznaczać coś w rodzaju "zamożne miasto" lub "zamożny market".
  • "Fujisaki" (不二咲) znaczy "dwa kwiaty jeszcze nie rozkwitły".
  • Taichi ma doświadczenie w pracy, która w jakiś sposób była związana z bezpieczeństwem.
  • W japońskiej wersji językowej gry, Taichi ma tego samego aktora głosowego, co Chihiro (a także Alter Ego).
  • W laptopie, którego Taichi pozwolił używać Komaru, aby skontaktowała się ze swoim bratem przebywał Alter Ego. W komputerze Chihiro także przebywał Alter Ego.
Advertisement