Danganronpa Wiki
Advertisement
Suzuko Kashiki Galeria
Suzuko Kashiki
Suzukokashiki
Płeć Kobieta
Status Martwa
Aktor głosowy Ami Koshimizu
Debiut  Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy- Side: Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Suzuko Kashiki (柏木 鈴子 Kashiki Suzuko) jest postacią poboczną, występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair.

Suzuko była częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei.

Postrzelił ją Asukasei Hino, a ona tym samym stała się 12-tą oraz przedostatnią ofiarą.

Możliwe, że jest dziewczyną, która w Danganronpa/Zero zabiła Daiki Kubo.

Wygląd[]

Suzuko ma krótkie, brązowe włosy oraz niebieskie oczy. Nosi standardowy uniform Akademii Szczytu Nadziei i ma trochę ciemniejszą skórę niż inni.

Osobowość[]

Suzuko wydaje się być dobrą osobą. Zgadza się z Sōshun Murasame, mówiąc, że wszyscy są przyjaciółmi i nie powinni zabijać siebie nawzajem.

Po rozpoczęciu gry, dziewczyna była przerażona tym, co się wokół niej dzieje.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Po rozpoczęciu gry, dziewczyna starała się uspokoić innych oraz twierdziła, że przyjaciele nie powinni siebie zabijać.

Jednak prośby Suzuko zostały zignorowany, a Karen Kisaragi zaczęła zabijać kolejnych uczniów. Możliwe, że Suzuko zabiła Daiki Kubo. Pod koniec zamordował ją Asukasei Hino.

Ciekawostki[]

  • Jej nazwisko, "Kashiki" (柏木) znaczy "dąb".
Advertisement