Danganronpa Wiki
Advertisement
Super Danganronpa 2 The Stage 2015

Super Danganronpa 2: Sayonara Zetsubō Gakuen THE STAGE (2015) (スーパーダンガンロンパ 2 THE STAGE ~さよなら絶望学園~) to sztuka sceniczna oparta na Danganronpa 2: Goodbye Despair prezentowana przez Cornflakes. Jest to kontynuacja poprzedniego spektaklu scenicznego Danganronpa: Kibō no Gakuen to Zetsubō no Kōkōsei SCENA (2014).

Treść[]

  • Podobnie jak poprzednie przedstawienie sceniczne, całe przedstawienie trwa około 3 godzin. Fabuła podąża bardzo ściśle za fabułą, jednak wprowadzono następujące zmiany, aby skrócić czas i dostosować historię:
  • Podczas gdy większość egzekucji jest podobna do tej z gry, Teruteru Hanamura i Chiaki Nanami są podobne do egzekucji z pierwszego etapu, ponieważ wykonywana postać jest przebijana włóczniami.
  • W rozdziale 2 część dotycząca morderstwa związanego z syndromem zmierzchu zostaje pominięta. Zamiast tego Fuyuhiko Kuzuryu po prostu otrzymuje zdjęcia od Monokumy.
  • Peko Pekoyama nie udaje Sparkling Justice.
  • Fuyuhiko niósł miecz Peko po tym, jak Monokuma leczył jego ranę, aż do końca gry.
  • Nagito Komaeda otrzymuje akta ucznia, zanim dochodzi do trzeciego morderstwa, po tym, jak Monokuma losowo wyzwał go do gry w rosyjską ruletkę.
  • Film „Czarnoksiężnik z Monomi” nie jest wspomniany.
  • Nagito nie jest zarażony chorobą rozpaczy.
  • Mikan Tsumiki zabija Ibuki Miodę, wstrzykując jej śmiercionośną substancję zamiast ją udusić.
  • Rozdział 4 został całkowicie pominięty. Po egzekucji Mikan Akane Owari postanawia walczyć z Monokumą, aby położyć kres zabójstwom. Dołączają do niej Nekomaru Nidai, Fuyuhiko i Gundham Tanaka. Zostają pokonani przez Monokume, co powoduje śmierć Gundhama i Nekomaru.
  • Motyw bomby z rozdziału 5 został pominięty.
  • Po ostatecznej egzekucji natychmiast rozpoczyna się pojedynek z Junko Enoshimą.
  • Makoto Naegi, Kyoko Kirigiri i Byakuya Togami nie pojawili się podczas ostatniej próby. Monomi to ta, która informuje pozostałych uczniów o sekwencji wyłączania i nie ma wzmianki o określonej liczbie uczniów potrzebnych do jej aktywacji.

Obsada[]

Advertisement