Danganronpa Wiki
Advertisement

Pasmo Agonii (Ang. ''Strand of Agony''. Jap. 苦悶の糸 ) to egzekucja w Danganronpa V3: Killing Harmony , w której Kirumi Tojo  zostaje stracona, a Monosuke zniszczony w tym procesie.

Przebieg[]

Kirumi jest ścigana korytarzem przez grupę protestujących, trzymających tabliczki z napisem „Notice To Quit” po angielsku i w innych językach. Gdy próbuje uciec, zostaje zablokowana przez inną grupę. Nie wiedziała, co robić, dopóki nie zobaczyła pnącza z kolcami opadającymi z sufitu. Kirumi chwyta się i wspina, ponieważ jest to jedyne wyjście, przebijając przy tym ręce.

Kirumi zatrzymuje się, gdy napotyka dużą grupę pił tarczowych aktywujących się na ścianach. Kobieta wpatruje się w nie przez chwilę dość niepewnie, ale zdeterminowana, by uciec, zaczyna się wspinać. Gdy kontynuuje wędrówkę na szczyt, zostaje kilka razy pocięta i pokaleczona, co powoduje, że dziewczyna krzyczy z bólu. Niedługo po ucieczce z pił jest zmęczona, doznała wielu obrażeń, a wiele jej ubrań jest pociętych. Następnie podnosi wzrok i widzi błękitne niebo i światło słoneczne wlewające się przez dziurę na szczycie sufitu. Myśląc, że to wyjście, kontynuuje wspinaczkę i wyciąga dłoń ku górze. Zamiast tego dotyka sufitu i dziura okazuje się iluzją, która w rzeczywistości była zwykłym rysunkiem nieba i słońca. Gdy patrzy z niedowierzaniem i rozpaczą, winorośl pęka, powodując upadek Kirumi. Monodam spycha Monosuke poniżej miejsca, w którym spada Kirumi, przy okazji zrzucając mu okulary. Monosuke następnie gorączkowo szuka swoich okularów, ale gdy tylko udaje mu się je znaleźć, Kirumi wpada na Monosuke, zabijając ich oboje.

Monodam następnie spogląda na zwłoki Kirumi i teraz zniszczone ciało Monosuke, gdy różne czerwone róże spadają na ziemię. Rysunek, który był wcześniej przymocowany do sufitu, opada i ląduje na martwym ciele Kirumi, nasiąkając jej krwią.

KirumiTojoDeath

Śmierć Kirumi Tojo po jej egzekucji.

Advertisement