Danganronpa Wiki
Advertisement
Sonosuke Izayoi Sonosuke Izayoi (Iluzja) Galeria
Sonosuke Izayoi (Iluzja)
Izayoi Despair
Data urodzenia 20 Lutego
Płeć Mężczyzna
Wzrost 180 cm
Waga 70 kg
Status Żywy; Nie istnieje
Aktor głosowy Takuya Eguchi
Debiut Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Sonosuke Izayoi (十六夜 惣之助 Izayoi Sōnosuke) jest drugoplanową postacią występującą w Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World.

Izayoi został stworzony przez Neo World Program i jego kopia utworzona wraz ze snem Nagito Komaedy w programie.

W przeciwieństwie do prawdziwego świata, relacja Sonosuke i Ruruki Ando z Seiko Kimurą wydaje się być o wiele lepsza. Jego postać jest opierana na perspektywie i myślach Nagito.

Wygląd

Sonosuke jest młodym mężczyzną z wysoką, szczupłą budową. Ma jasne blond włosy, mocno brązowe oczy, jasną cerę i poważny wyraz twarzy.

Podczas jego lat licealnych, Sonosuke nosi standardowy uniform Hope's Peak Academy pod czerwonym płaszczem, jak i czarne buty z szarymi paskami. Jest także ukazane, że ma ukryte wiele broni pod jego płaszczem.

Historia

Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Sonosuke pojawia się jako część wyobrażonego świata Nagito.

Podczas drogi do szkoły Nagito zauważa Izayoia, Seiko i Rurukę idących razem i rozmawiając ze sobą. Ruruka wita Nagito, przechodząc koło niego.

Później są oni ukazani w kafejce, gdzie Sonosuke, Seiko i Ruruka radośnie rozmawiają ze sobą, przy tym dobrze się bawiąc.

Relacje

Ruruka Ando

Gdy Sonosuke nie rozmawia bezpośrednio z Ruruką, zawsze jest przy niej, idąc razem do szkoły, mając lizaka w jego buzi i ukazując ich bliskość, tak samo jak ich prawdziwe odpowiedniki.

Seiko Kimura

Sonosuke przyjaźni się z Seiko i razem z Ruruką. Są widoczni idąc razem z Ruruką do szkoły. To całkowicie się różni w prawdziwym świecie, gdzie w ich relacji jest znaczne napięcie.

Advertisement