Danganronpa Wiki
Advertisement

Shinobu Togami (十神 忍) znana również jako Blue Ink (青インク) to jedna z postaci występujących w Danganronpa: Togami. Jest ona postacią wspierającą protagonistę i swojego młodzego brata, Byakuye Togamiego jako jego osobista sekretarka. Odkąd oszust podszywający się za niego ogłosił swoją dominację nad światem, znajduje się ona u boku Byakuyi, by napisać jego biografię o tytule Journey Under the Midnight Sun.

Jest ona Superlicealną Sekretarką (超高校級の「書記」chō kōkō kyū no “shoki”).

Wygląd[]

Shinobu jest opisana przez Hiroyukiego jako bardzo ładna. Jest ona cyborgiem. Jej lewa ręka i prawe oko są mechaniczne przez Największy, Najgorszy Incydent w Historii Rodziny Togami. Jej prawe oko zostało zastąpione przez sztuczne oko, nazywane przez nią Borges. Funkcjonuje ono jako samoaktualizująca się encyklopedia. Zawiera również słowniki, wiadomości ze świata i mapy. Nie zawsze jednak informacje są zgodne z prawdą.

Osobowość[]

Shinobu różni się od Byakuyi. Jest dowcipna, a ona sama często zanurza się w przemyśleniach. Bardzo szanuje swojego młodszego brata i jednocześnie mistrza.

Zdolności[]

Superlicealna Sekretarka[]

Jako Superlicealna Sekretarka, Shinobu jest bardzo dobra w organizowaniu, kolekcjonowaniu i przygotowywaniu różnego rodzaju dokumentów i danych.

Mechaniczne kończyny[]

Posiada mechaniczne kończyny, przez co posiada nadludzką siłę. Dzięki temu mogła szybko uciec z nieprzytomnym Byakuyą.

Advertisement