Danganronpa Wiki
Advertisement
Seiko Kimura Seiko Kimura (Iluzja) Galeria
Seiko Kimura (Iluzja)
Kimura Despair
Data urodzenia 8 Czerwca (♊)
Płeć Kobieta
Wzrost 160 cm
Waga 40 kg
Status Żywa; Nie istnieje
Aktor głosowy Saki Fujita (JP)
Debiut Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Seiko Kimura (忌村 静子 Kimura Seiko) jest postacią występującą w Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World.

Seiko została stworzona przez Neo World Program i jej kopia utworzona wraz ze snem Nagito Komaedy w programie.

W przeciwieństwie do prawdziwego świata, relacja Seiko z Sonosuke Izayoim i Ruruką Ando wydaje się być o wiele lepsza. Jej postać jest opierana na perspektywie i myślach Nagito.

Wygląd

Jest ona niską kobietą z purpurowymi oczami i chorą cerą. Ma szare włosy i maskę oddechową, zakrywającą jej usta. Pod maską nosi aparat na zęby. Jej oczy dają jej przerażający wygląd.

Podczas jej licealnych lat, nosiła standardowy uniform Hope's Peak Academy z ciemnopurpurową kamizelką i czarnym paskiem. Miała na sobie także fioletowe rękawiczki z jednym białym paskiem, jak i długie, czarne skarpety.

Historia

Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Seiko pojawia się jako część wyobrażonego świata Nagito.

Podczas drogi do szkoły Nagito zauważa Seiko, Izayoia i Rurukę idących razem i rozmawiając ze sobą. Ruruka wita Nagito, przechodząc koło niego.

Później są oni ukazani w kafejce, gdzie Seiko, Sonosuke i Ruruka radośnie rozmawiają ze sobą, przy tym dobrze się bawiąc.

Relacje

Ruruka Ando

Seiko radośnie rozmawia z Ruruką w drodze do szkoły i w kafejce, ukazując ich relacje. Nie ma żadnych sporów między nimi, w przeciwieństwie do prawdziwych odpowiedników.

Sonosuke Izayoi

Seiko ma dobre relacje z Sonosuke, jako, że są widoczni idąc razem z Ruruką do szkoły. To całkowicie się różni w prawdziwym świecie, gdzie w ich relacji jest znaczne napięcie.

Advertisement