FANDOM

Sato Galeria
Sato
Sato
Data urodzenia 4 Stycznia (♑)
Płeć Kobieta
Wzrost 163 cm
Waga 48 kg
Grupa krwi 0
Status Martwa
Aktor głosowy Ai Shimizu
Debiut Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy/Side: Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Sato (サトウ Satō) jest drugoplanową postacią wspomnianą w Danganronpa 2: Goodbye Despair

Sato, znana w Twilight Syndrome Murder Case jako Dziewczyna E, jest martwym uczniem Hope's Peak Academy. Zamordowała Natsumi Kuzuryu i wraz z Mahiru Koizumi zakryła dowody oraz zrzuciła winę na zmyślonego serialnego zboczeńca. Została zabita w akcie zemsty przez Fuyuhiko Kuzuryu w ten sam sposób w jaki zamordowała jego siostrę.

Była uczniem Kursu Rezerwowego w Hope's Peak Academy oraz członkiem Klubu Łucznictwa w Akademii.

Sato pojawia się w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair jako uczennica Kursu Rezerwowego.

Wygląd

Sato ma długie, falowane, ciemnozielone włosy, fioletowe oczy oraz ma na sobie mundurek Akademii Szczytu Nadziei z czarnymi podkolanówkami i białymi butami. Wydaje się być dosyć wysoka.

Sato od dawna posiada bliznę na jej ręce.

Osobowość

Sato jest niezwykle opiekuńcza, bohaterka jest w stanie za wszelką cenę bronić swoich przyjaciół. Jest w stanie posunąć się nawet do morderstwa, co zostało ukazane gdy zamordowała Natsumi Kuzuryu. Bohaterka ukazana jest także jako urodzona liderka, która na pierwszym miejscu stawia swoich przyjaciół. Jest także niezwykle stanowcza.

Bohaterka nie jest jednak na tyle odważna aby przyznać się do popełnionej zbrodni. Gdy zamordowała Natsumi, próbowała zrzucić całą winę na wymyślonego przez siebie zboczeńca, który rzekomo grasował w szkole bohaterki. Jak sama twierdzi, próbowała tym przekonać przyjaciółki i samą siebie, że jest niewinna.

Historia

Przed Tragedią

SDR2 Twilight Syndrome Photo

Zdjęcie Mikan, Ibuki oraz Hiyoko zrobione przez Mahiru.

Przed rozpoczęciem nauki w Akademii Szczytu Nadziei, Sato uczęszczała do szkoły razem ze swoją przyjaciółką Mahiru. Gdy Mahiru dostała się do Akademii, Sato poszła za nią do Kursu Rezerwowego.

W Akademii Szczytu Nadziei Mahiru zaprzyjaźniła się z MikanHiyoko oraz Ibuki. Gdy bohaterki spędzały razem czas, natrafiły na ciało w sali muzycznej. Okazało się, że było to ciało młodszej siostry Fuyuhiko, która została zamordowana przez Sato. Mahiru pomogła przyjaciółce ukryć wszystkie dowody, które mogłyby naprowadzić policję na jej trop. Bohaterki zdecydowały się także obwinić o wszystko zboczeńca, rzekomo grasującego w szkole. Fuyuhiko przejrzał ich plan i kilka dni później, w akcie zemsty, zabił Sato. Ta część życia Mahiru została ukazana w drugim rozdziale Danganronpa 2: Goodbye Despair.

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy Side - Despair

Odcinek 03 - Pożegnanie z jakąkolwiek przyszłością

Plik:Koizumi's lunch.jpg

Pierwszy raz widzimy Sato, kiedy kłóci się z Natsumi, podczas gdy jej przyjaciółka Mahiru przyszła ją odwiedzić. Dziewczyna zauważyła kłótnię Natsumi i Sato, a kiedy Natsumi już miała uderzyć jej przyjaciółkę Mahiru przerwała walkę, po czym bohaterki razem wyszły z sali oraz poszły zjeść lunch.

DR3 Despair Mahiru Sato 2

Rozmowa bohaterek po śmierci Natsumi.

Gdy Mahiru dowiedziała się o śmierci Natsumi, zaczęła wypytywać Sato co właściwie się stało. Sato próbowała przekonać ją, że wcale nie zabiła Natsumi, a Mahiru postanowiła jej uwierzyć. Jakiś czas później, w akcie zemsty, Sato została zamordowana przez Fuyuhiko.

Danganronpa 2: Goodbye Despair

Rozdział 2 - Morze i kara, zbrodnia i kokosy

Bohaterka nie występuje w tym rozdziale, została jednak wspomniana przy okazji incydentu morderstwa Natsumi Kuzuryu.

Pierwszy dzień:
Drugi dzień:
SDR2 Natsumi TS

Ciało Natsumi znalezione przez bohaterki.

Sato, znana również jako "Dziewczyna E" pierwszy raz pojawiła się w klasie 1-A gdy wraz z Mahiru (Dziewczyna D), Hiyoko (Dziewczyna B) oraz Ibuki (Dziewczyna C) dyskutowały o morderstwie, które miało miejsce poprzedniego dnia. Chwilę później dołączyła do nich Mikan (Dziewczyna A). Wtedy Mahiru pokazała reszcie kilka zdjęć ciała Natsumi (wtedy jeszcze nieznanej ofiary), jednak Sato szybko podarła je wszystkie oraz usunęła je z aparatu Mahiru. Przekonała także resztę dziewczyn, że nie mają nic wspólnego z morderstwem i nie powinny się tym przejmować oraz utrzymać to co widziały między sobą.

Gdy bohaterki decydują się wrócić do domu, Sato jako ostatnia opuszcza budynek. Za sobą słyszy znajomy głos, mówiący "Nie pozwolę Ci zapomnieć". Dziewczyna w popłochu ucieka błagając o przebaczenie, jednak w odpowiedzi słyszy jedynie "Nigdy". Po tym ekran staje się czarny i pojawiają się na nim czerwone litery, układające się w "Nigdy Ci nie wybaczę".

Trzeci dzień:
Czwarty dzień:
Plik:Dead victim photo .png

Scena przedstawia trzy przerażone bohaterki, Mahiru, Ibuki oraz Hiyoko. Zakłopotana Mikan pyta co się stało, na co w odpowiedzi słyszy, że powinna sprawdzić klasę 1-B. Gdy wchodzi do sali zauważa ciało Sato. Z głowy bohaterki wciąż cieknie krew a tuż obok niej widać zakrwawiony metalowy kij.

Relacje

Mahiru Koizumi

Mahiru oraz Sato przyjaźniły się już w gimnazjum, obie bohaterki były również członkiniami klubu fotograficznego. Kiedy Mahiru została przyjęta do Akademii Szczytu Nadziei jako Superlicealny Fotograf, Sato zapisała się do Kursu Rezerwowego aby wciąż uczęszczać do tej samej szkoły co jej najlepsza przyjaciółka. Mahiru zapoznała Sato z dziewczynami z którymi zaprzyjaźniła się będąc w klasie 77-B, IbukiHiyoko oraz Mikan.

Gdy Mahiru dowiedziała się że jej przyjaciółka jest odpowiedzialna za śmierć Natsumi Kuzuryu postanowiła pomóc jej w niszczeniu wszelkich dowodów które mogłyby pomóc policji ustalić tożsamość mordercy. Fuyuhiko przejrzał plan bohaterek, po czym w akcie zemsty zabił Sato. Jej śmierć miała duży wpływ na Mahiru, która płakała przez cały następny dzień.

Możliwe jest że relacja bohaterek była nie tylko przyjaźnią, a już początkiem romansu. Mahiru często czerwieniła się w obecności Sato, każdy komplement od przyjaciółki wiele dla niej znaczył. Sato z kolei była niezwykle oddana Mahiru, i wciąż broniła ją przed Natsumi.

Natsumi Kuzuryu

Sato i Natsumi nigdy się nie dogadywały. Były to spowodowane faktem, że Natsumi dręczyła przyjaciółkę Sato z Głównego Kursu - Mahiru. Dziewczyna ciągle broniła koleżanki, będąc gotową zrobić dla niej wszystko. W końcu, gdy chciała porozmawiać z Natsumi, poprosiła ją, aby przyszła po lekcjach do sali muzycznej. Podczas rozmowy, Sato niezwykle się zdenerwowała i rezultacie ją zabiła. Kiedy ciało zostało odnalezione przez MikanHiyokoIbuki oraz Mahiru, Sato przekonała je, iż mordercą, na pewno jest zboczeniec, który ukradł jej kostium kąpielowy. Dwa dni później, Mahiru odkryła prawdę stojącą za morderstwem Natsumi, a Sato opowiedziała jej jak do tego doszło. Rozmowę dziewczyn podsłuchał Fuyuhiko, który w akcie zemsty zamordował Dziewczynę E.

Mikan TsumikiHiyoko Saionji i Ibuki Mioda

W Twilight Syndrome Murder Case, ukazano, że Mikan, Hiyoko i Ibuki były najlepszymi przyjaciółkami Sato przed jej śmiercią. One, wraz z Mahiru, spędzili najwięcej czasu razem w Akademii Szczytu Nadziei.

Fuyuhiko Kuzuryu

Niedługo po śmierci jej siostry, Fuyuhiko odkrył sprawcę, wściekając się i decydując na zemstę na morderczyni, Sato, zabijając ją w ten sami sposób w jaki ona zabiła jego siostrę.

Cytaty

  • "Jeśli zrobisz cokolwiek Mahiru, nigdy nie pozwolę Ci ujść z tym na sucho!"
  • "Mahiru, jesteś nadzieją wszystkich w Klubie Fotograficznym."
  • "Jestem pewna jednej rzeczy. Któregoś dnia, Twoje fotografie rozpowszechnią się na całym świecie."
  • "Mahiru... Mahiru, ochronię Cię... Ochronię... Ochronię. Ochronię!"

Ciekawostki

  • Danganronpa 2, imię Sato jest zapisane w kanji jako "佐藤", ale w Danganronpa 3 jest napisane w katakanie "サトウ".