Danganronpa Wiki
Advertisement

Samorząd Studencki był organizacją utworzoną przez studentów Kursu Głównego Akademii Szczytu Nadziei

Ostatni znani członkowie Samorządu Uczniowskiego zginęli podczas pierwszej wzajemnej gry o zabijaniu znanej jako Tragedia Akademii Szczytu Nadziei, z wyjątkiem Sōshuna Murasame, który został ciężko ranny w tym incydencie, a miesiąc później zamordowany przez Yasuke Matsudę, aby chronić sprawcę Junko Enoshimę za incydentem.

Izuru Kamukura został obwiniony i uważany za winowajcę, który zabił cały Samorząd Uczniowski, mimo że zabił tylko jednego z nich pośrednio w samoobronie. Junko rozpowszechniała plotki i ujawniła, że ​​Izuru jest szkolnym eksperymentem, wywołując zamieszki zwane Paradą, które ostatecznie doprowadziły do ​​ogólnoświatowej tragedii.

Znani członkowie[]

Aiko Umesawa[]

Aikoumesawa

Aiko Umesawa (梅沢 愛子) to podrzędna postać pojawiająca się w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Wystąpiła także jako epizod w OVA Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the World Vanquisher, jako część wyobraźni Nagito Komaedy. Była członkiem Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestniczką Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Aiko jest szczególnie małą i niską dziewczyną z krótkimi, falowanymi, brązowymi włosami i zauważalnym rumieńcem na policzkach. Ma heterochromię; jej lewe oko jest zielone, a prawe oko jest niebieskie. Nosi także żółtą bluzę z króliczkiem narzuconą na standardowy mundurek Akademii Szczytu Nadziei. Uszy zdają się naśladować jej mimikę – kiedy się boi, uszy opadają. Nosi także czarne skarpetki i białe kapcie z kokardką na podbiciu.

Wydaje się, że ma dziecinną i naiwną osobowość, otwarcie martwiąc się i narzekając, że spotkanie jest tak późno, mimo że wysłano im wideo z pogróżkami. Łatwo wpada w panikę, machając losowo patelnią, gdy Asukasei Hino próbowała ją zastrzelić. Szybko też wybucha płaczem i bardzo boi się śmierci. Fakt, że bardzo ufała Tomohiko, wskazuje, że nie ma problemów z zaufaniem i dość łatwo wierzy innym. W wyniku tych cech Aiko jest wyjątkowo bezbronna w scenariuszu gry w zabijanie, co prowadzi do jej wcześniejszej śmierci, gdy zaczęła się Zabójcza Gra.

Historia:[]

Junko Enoshima zebrała całą Radę Uczniowską i Izuru Kamukurę w starym budynku szkoły i zmusiła ich do wzajemnego zabijania się. Kiedy rozpoczęła się Zabójcza Gra, Aiko wybrała patelnię jako swoją broń i próbowała się bronić, gdy Asukasei przypadkowo strzeliła w jej stronę. Jej panika osłabła, gdy Tomohiko zapewniła ją, że wszystko będzie w porządku, co spowodowało, że na sekundę straciła czujność. Doprowadziło to do jej śmierci, gdy Tomohiko dźgnął ją w brzuch, po czym rzucił jej ciało, aby odwrócić uwagę Asukasei.

Jak na ironię, Aiko pośrednio zemściła się na swoim zabójcy, gdy ten próbował udusić Asukasei; ta ostatnia chwyciła nóż ze zwłok Aiko, aby po kolei dźgnąć Tomohiko.

Aiko pojawiła się jako epizod w Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda i Pogromca Świata, stojący rano przed bramami Akademii Szczytu Nadziei.

Asukasei Hino[]

Asukaseihino

Asukasei Hino (日野 明日晴) to podrzędna postać występująca w Danganronpa Zero i Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Despair Arc. Był członkiem Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestnikiem Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Asukasei ma krótkie, ciemne włosy i czerwono-brązowe oczy. Nosi okulary i standardowy mundur Szczytu Nadziei z jasnym turkusowym krawatem.

Sprawia wrażenie poważnej osoby i nie wydaje się zbyt często uśmiechać nawet w zwyczajnych sytuacjach. Pomimo tego, że na początku Zabójczej Gry wydawał się stosunkowo spokojny, szybko staje się agresywny i wpada w panikę, gdy zaczyna się zabijanie, co widać po jego wrzaskliwych atakach na Tomohiko i Aiko.

Pod koniec Zabójczej Gry Asukasei zupełnie stracił równowagę, śmiejąc się szaleńczo i kpiąc z martwych ofiar, gdy założył, że jest jedynym ocalałym. Jednak wymiotuje również z szoku i obrzydzenia, co sugeruje, że nadal kieruje nim strach i desperacja. Jego nowo odkryta paranoja wzmacnia się, gdy na ślepo atakuje Izuru, mimo że Izuru go ostrzega i nie okazuje wobec niego agresji.

Historia:[]

Junko Enoshima zebrała całą Radę Studencką i Izuru Kamukurę w starym budynku Akademii Szczytu Nadziei. Był zirytowany, że musieli się zbierać tak późno w nocy, ale jego irytacja ustąpiła miejsca szokowi i przerażeniu, gdy zabijanie faktycznie się rozpoczęło. Kiedy Karen Kisaragi na dobre rozpoczęła Zabójczą Grę, Asukasei ze strachem chwycił za broń i zaczął strzelać do Aiko Umesawy i Tomohiko. Po tym jak zobaczył, jak Tomohiko zabija Aiko, spanikował jeszcze bardziej i kontynuował strzelanie, ale został przewrócony i rozbrojony przez martwe ciało Aiko. Następnie Tomohiko przystąpiła do uduszenia Asukasei, ale Asukasei dźgnął Tomohiko w szyję tym samym nożem, którego użyto do zabicia Aiko. Następnie Asukasei wskoczył na Tomohiko i dźgnął ją kilka razy.

Asukasei okazał się jedynym ocalałym po zabiciu Suzuko pistoletem, ale Izuru podszedł do niego i powiedział, że nie może go pokonać. Asukasei nie posłuchał i zaatakował Izuru piłą łańcuchową; z kolei Izuru odepchnął Asukaseia i posłał go do tyłu, uderzając w okno. Piła łańcuchowa spadła przed Asukasei, a on na nią upadł, odcinając mu głowę. Zanim Asukasei umarł, udało mu się oddać strzał, który musnął prawy policzek Izuru.

Daiki Kubo[]

Daikikubo

Daiki Kubo (久保 大器) to podrzędna postać występująca w Danganronpa 3: Akademia Szczytu Końca Nadziei - Akt Rozpaczy. Jest członkiem Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei. Został zamordowany poza ekranem podczas Akademii Tragedii Szczytu Nadziei. Jest także prawdopodobnie chłopcem pokazanym w Danganronpa Zero, który pobił innego chłopca, najprawdopodobniej Shōji Yokō, na śmierć krzesłem. Następnie został zaatakowany przez innego członka rady, najprawdopodobniej Asukasei Hino, oślepiony odłamkami szkła w oczach, zanim ostatecznie został zabity przez nieokreśloną członkinię Samorządu Uczniowskiego, prawdopodobnie Suzuko Kashiki, dzierżącą tasak.

Wygląd i osobowość:[]

Rysy Daikiego są nieco bardziej stylizowane niż jego kolegów z Samorządu Uczniowskiego, z kwadratową twarzą, zielonkawo-szarymi włosami i bardzo ciemnobrązowymi oczami, które wydają się mieć niewiele lub nie mieć twardówek. Nosi standardowy mundur Akademii Szczytu Nadziei.

Pokazano, że Daiki martwi się grą w zabijanie, ale nadal próbuje uspokoić wszystkich innych. Wydaje się także zrównoważony i logiczny; w dubbingu najpierw próbował sprawdzić, czy pozostali członkowie Samorządu Studenckiego zdołają uciec, wierząc, że szanse na to, że wszyscy zginą, są niewielkie.

Jednak gdy Karen Kisaragi morduje Ryōtę Someyę, Daiki dołącza do reszty rady, próbując się nawzajem zamordować w wyniku połączenia paniki i samoobrony.

Historia:[]

Wraz z resztą samorządu uczniowskiego Daiki przybył do klasy na piątym piętrze Akademii Szczytu Nadziei po tym, jak Junko Enoshima pokazała mu filmy z groźbami. Kiedy Najlepsza Fashionistka każe im się nawzajem pozabijać, on i reszta rady okazują skrajną niechęć, nawet gdy wiceprezydent Kotomi Ikuta został zamordowany na ich oczach przez Mukuro Ikusabę. Jednakże morderstwo Ryōty Someyi przez Karen Kisaragi zapoczątkowało wydarzenia z Akademii Tragedii Szczytu Nadziei, zmuszając Daikiego i jego przyjaciół do zwrócenia się przeciwko sobie.

Karen Kisaragi[]

Karen Kisaragi Transparent

Karen Kisaragi (如月 かれん) to postać występująca w Danganronpa Zero i Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Despair Arc. Była sekretarzem Samorządu Studenckiego i uczestniczką Akademii Tragedii Szczytu Nadziei. To ona rozpoczęła Zabójczą Grę Samorządu Uczniowskiego po tym, jak przeczytała motyw przedstawiony jej przez Junko Enoshimę.

Wygląd i osobowość:[]

Karen ma krótkie brązowozielone włosy, które sięgają tuż nad ramiona i są lekko kręcone; w szczególności dwie jej grzywki krzyżują się po obu stronach oczu. Ma niebiesko-zielone oczy za cienkimi białymi okularami i nosi standardowy mundurek Akademii Szczytu Nadziei.

Karen bardzo troszczyła się o swoją matkę, choć miała słabą wolę i łatwo było nią manipulować, gdy została zmuszona do rozpoczęcia Zabójczej Gry Samorządu Uczniowskiego, gdy dowiedziała się, że jej matce stało się coś złego.

Traci zdrowie psychiczne podczas gry w zabijanie, w przeciwieństwie do większości innych uczniów, wydaje się być bardzo sadystyczna, mordując innych.

Historia:[]

Karen była jedną z członkiń samorządu uczniowskiego wezwanego przez Junko do wzięcia udziału w jej nowej grze w zabijanie. Karen początkowo była równie niechętna, jak którykolwiek z członków rady, ale jako pierwsza padła ofiarą „motywacji” Junko; Kiedy zajrzała do swoich akt, znalazła fotografię przedstawiającą coś okropnego, co przydarzyło się jej matce.

Ogarnięta strachem Karen chwyciła katanę i szybko przebiła Ryōtę, stając się pierwszym członkiem samorządu uczniowskiego, który zabił. Płacząc bezsensownie z powodu losu swojej matki, wściekle próbowała zaatakować Sōshuna Murasame, ale chybiła i jej katana utknęła w biurku.

Karen pojawiła się później na korytarzach, cała zakrwawiona i dzierżąca piłę łańcuchową. Uśmiechnęła się złowieszczo do Sōsuke, który załamywał się nad ciałami swoich ostatnich ofiar, zanim prawdopodobnie go zamordował. W końcu wróciła do klasy, w której rozpoczęła się rzeź, gdzie została zabita przez jednego z pozostałych ocalałych – prawdopodobnie Asukasei, gdy widziano go trzymającego jej piłę łańcuchową po tym, jak stał się jedynym ocalałym z gry w zabijanie.

Kiriko Nishizawa[]

Transparent Kiriko Nishizawa

Kiriko Nishizawa (西澤 桐子) to jedna z postaci występujących w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Jest członkinią Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestniczką Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Kiriko ma fioletowe oczy i jasnopurpurowe włosy, których część jest ułożona w parę małych koków. Nosi standardową koszulę Akademii Szczytu Nadziei oraz ciemnoszarą/czarną spódnicę i białą bieliznę. Nosi także czerwoną opaskę z kokardą na czubku głowy.

Kiriko jest przerażona i cicha na początku gry w zabijanie, choć nadal wydaje się stosunkowo spokojna. Później pokazano ją krzyczącą i biegnącą w stronę Sōsuke, próbując go zabić, prawdopodobnie działając w panice, desperacji i rozpaczy.

Historia:[]

Kiriko została wezwana przez Junko Enoshimę późnym wieczorem w starym budynku Akademii Szczytu Nadziei wraz z innymi członkami Samorządu Uczniowskiego. Okazało się, że ona i pozostali członkowie zostali zwabieni przez Mukuro Ikusabę i Junko, wyświetlając każdemu z nich film z groźbami. Od początku Kiriko jest przestraszona i zdezorientowana obecną sytuacją, z którą się spotkała.

Wkrótce po rozpoczęciu Zabójczej Gry, Kiriko wybrała łopatę jako broń i ruszyła korytarzem, aby zamordować Sōsuke. Zanim zdążyła ją zamordować, Sōsuke dźgnął ją w brzuch, pozostawiając ją powolną do wykrwawienia na śmierć

Kotomi Ikuta[]

Transparent Kotomi Ikuta

Kotomi Ikuta (生田 ことみ) to podrzędna postać pojawiająca się w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School Historia Rozpaczy. Jest wiceprzewodniczącą Rady Studentów Akademii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Kotomi ma żółte oczy i długie rude włosy, a niektóre kosmyki są dość dramatycznie wyblakłe. Nosi białą opaskę na głowie i standardowy mundurek Akademii Szczytu Nadziei.

Kotomi wydaje się być dość impulsywna i prawdopodobnie porywcza, a także opiekuńcza w stosunku do swoich przyjaciół, ponieważ szybko zareagowała zauważalnym gniewem, gdy Samorządowi Uczniowskiemu grożono morderczą grą.

Histroia:[]

Kotomi i reszta Samorządu Uczniowskiego zostali wezwani do starego budynku Akademii Szczytu Nadziei przez Junko Enoshimę późnym wieczorem. Kiedy Mukuro ogłosił, że się pozabijają, Kotomi ze złością odrzucił ten pomysł. Sōshun Murasame próbował uspokoić Kotomi i resztę członków Samorządu Uczniowskiego, a Mukuro zastrzelił Kotomi, który natychmiast zginął.

Ryōta Someya[]

Ryouta Someya Transparent

Ryōta Someya (染屋 涼太) to drugorzędna postać występująca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Był członkiem Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestnikiem Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Ryōta jest niskim chłopcem o niebieskich oczach i niebieskich włosach uczesanych w luźną „miskę”. Zamiast koszuli i krawata miał na sobie szarą bluzę z kapturem pod standardową marynarką Hope's Peak Academy. Miał w kieszeni kilka pluszaków; żółty miś w lewej kieszeni marynarki, niebieski miś w prawej kieszeni i zielony smok lub dinozaur w przedniej kieszeni bluzy.

Sądząc po tym, że nosił przy sobie trzy pluszaki, Ryōta miał słabość do pluszaków. Wykazał się impulsywną, agresywną passą, gdy próbował zamordować Junko Enoshimę i Mukuro Ikusabę, aby pomścić śmierć Kotomi Ikuty, co sugeruje, że jest niezwykle opiekuńczy w stosunku do swoich przyjaciół.

Historia:[]

Junko zebrała całą Radę Uczniowską i Izuru Kamukurę w budynku starej szkoły, aby zmusić ich do wzajemnego zabijania się. Kiedy Mukuro ogłosiła, że zaczną się nawzajem zabijać, Kotomi sprzeciwił się temu pomysłowi i został z tego powodu zamordowany. Po tym, jak Junko przyniosła do klasy motywy i broń, Sōshun Murasame próbował uspokoić pozostałych członków. Ryōta zlekceważył to, co powiedział i zdecydował się podnieść strzelbę, zamierzając zamordować Junko i Mukuro, aby pomścić śmierć Kotomi. Sōsuke Ichino próbował odebrać mu broń, ale przepychali się o broń, zanim Sōshun kazał im obu przestać. Sōsuke puścił broń, a Ryōta potknął się do tyłu i został dźgnięty od tyłu przez Karen.

Shōji Yokō[]

Shojiyoko

Shōji Yokō (横尾 正治) to podrzędna postać występująca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Był członkiem Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestnikiem Akademii Tragedii Szczytu Nadziei. Był dziewiątą ofiarą.

Wygląd i osobowość:[]

Shōji ma żółto-zielone włosy. Nosi naszyjnik. Nosi także standardową marynarkę Hope's Peak Academy i niebieską koszulę.

Shōji jest zwykle dość poważną osobą, co widać po jego wyrazie twarzy na ekranie. Ponieważ Shōji był najprawdopodobniej chłopcem pobitym na śmierć krzesłem, pokazano, że nie wahał się błagać o życie, a nawet płaszczyć się w obliczu śmierci.

Historia:[]

Podobnie jak reszta samorządu uczniowskiego, Junko Enoshima pokazała Shōjiemu filmy z pogróżkami i wraz z pozostałą trzynastoma osobami pojawił się w klasie. na piątym piętrze Akademii Szczytu Nadziei, aby się z nią spotkać. Kiedy na początku mówi im, żeby się pozabijali, on i reszta rady są niechętni, nawet gdy wiceprezydent Kotomi Ikuta został zamordowany na ich oczach przez Mukuro Ikusabę. Jednak w końcu tak się stało, gdy Karen zabiła Ryotę, co zapoczątkowało wydarzenia z Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Shōji został zamordowany poza ekranem podczas gry w zabijanie. Podczas Tragedii Akademii Szczytu Nadziei, chłopiec (prawdopodobnie Daiki) bije innego chłopca (prawdopodobnie Shōjiego) krzesłem, nawet pomimo tego, że chłopiec błagał o życie.

Sōsuke Ichino[]

Sousuke Ichino Transparent

Sōsuke Ichino (市野 庄助) to podrzędna postać występująca w Danganronpa 3: Liceum Koniec Szczytu Nadziei - Akt Rozpaczy. Był członkiem Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestnikiem Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Sōsuke ma żółte oczy i krótkie rude włosy stylizowane na płomienie. Nosi standardowy mundur Szczytu Nadziei z kurtką zawiązaną w pasie.

Przed rozpoczęciem Zabójczej Gry Sōsuke stara się zachowywać rozsądnie i wykonywać rozkazy Sōshuna Murasame. Wykazuje nieco agresywną postawę, szybko konfrontując się z Ryotą w sprawie jego próby pomszczenia śmierci Kotomi; ponadto jest jednym z pierwszych uczniów, którzy chwycili za broń, gdy Karen Kisaragi rozpoczyna grę w zabijanie.

Po tym, jak jest zmuszony zabić Kiriko, jest przerażony i wydaje się, że czuje wściekłość i zazdrość o Taro i Tsubasę. Zabija ich brutalnie, by zaraz potem załamać się i płakać ze skruchy.

Historia:[]

Junko Enoshima zebrała całą Radę Uczniowską i Izuru Kamukurę w starym budynku szkoły i zmusiła ich do wzajemnego zabijania się. Kiedy Ryōta Someya podniósł broń, chcąc pomścić śmierć Kotomi Ikuty, Sōsuke próbował nakłonić go, aby ją odłożył. Soshun Murasame nakazał im się zatrzymać, a Sōsuke puścił, powodując, że Ryota potknął się do tyłu i został nadziany na katanę dzierżoną przez Karen Kisaragi.

Kiedy rozpoczęła się Zabójcza Gra, Sōsuke był jednym z pierwszych, którzy chwycili za broń, biorąc dużą włócznię. Uciekł na korytarz i był ścigany przez Kiriko, zmuszając go do dźgnięcia jej w samoobronie. Kiedy Kiriko wykrwawiła się na podłodze, był przerażony tym, co zrobił, pytając, dlaczego go do tego zmusiła i wyznając, że ją kocha, a jego słowa sugerowały, że nigdy nie powiedział jej o swoich uczuciach.

Później Sōsuke zabił Tarō i Tsubasę, gdy próbowali popełnić samobójstwo kochanków, wbijając tego pierwszego włócznią. Pozornie napędzany zawiścią wściekłości na parę po tym, co stało się z Kiriko, krzyknął na Tsubasę, aby się zamknęła, po czym wbił w nią włócznię, uderzając ją łopatą Kiriko. Zaczął niekontrolowanie płakać po śmierci Tsubasy, nieświadomy, że Karen zbliża się za nim z piłą łańcuchową. Zaczęła go zabijać poza ekranem.

Suzuko Kashiki[]

Suzukokashiki

Suzuko Kashiki (柏木 鈴子) to jedna z postaci występujących w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Jest członkinią Samorządu Studenckiego Akademii Szczytu Nadziei, a także uczestniczką Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Ma krótkie brązowe włosy i jasnoniebieskie oczy. Nosi standardowy mundur Akademii Szczytu Nadziei, ale bez marynarki i z czerwoną wstążką zamiast krawata. Ma również nieco ciemniejszą skórę niż jej koledzy.

Wydaje się mieć życzliwą osobowość, ponieważ na początku gry w zabijanie jej mina jest szczególnie współczująca i zmartwiona o innych ludzi, często zakrywając usta rękami. Zgodziła się i została uspokojona przez Sōshuna Murasame, mówiąc, że wszyscy są przyjaciółmi i dlatego nie powinni się zabijać. Podobno później zabiła podczas gry w zabijanie, ale okazało się, że jest bardzo przestraszona i pełna żalu.

Historia:[]

Suzuko, wraz z pozostałymi trzynastoma członkami Samorządu Uczniowskiego, zostali wezwani późnym wieczorem do starego budynku Akademii Szczytu Nadziei przez Junko Enoshimę. Wkrótce po zamordowaniu Kotomi Ikuty przez Mukuro Ikusabę, Suzuko i Sōshun próbowali uspokoić swoich przyjaciół, mówiąc im, że nie powinni się zabijać jako przyjaciele.

Jednak prośby Suzuko poszły na marne, ponieważ Karen Kisaragi wkrótce rozpoczęła grę w zabijanie, zabijając Ryōtę Someyę. Podczas gry w zabijanie Suzuko prawdopodobnie zabił Daiki Kubo tasakiem po tym, jak został oślepiony. Na koniec została zamordowana przez Asukasei Hino po tym, jak błagała go, aby ją oszczędził, po czym została postrzelona w gardło, trzymając paralizator.

Tarō Kurosaki[]

Kurosakitaro

Tarō Kurosaki (黒崎 太郎) to podrzędna postać występująca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Należał do Rady Studenckiej Akademii Szczytu Nadziei i spotykał się z innym członkiem rady, Tsubasą Kamii. Był uczestnikiem Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Taro ma krótkie, umiarkowane chabrowe włosy, zielone oczy i nieco kobiece oczy. Nosi standardowy mundurek szkolny Akademii Szczytu Nadziei, ale z ciemniejszą, rozpiętą koszulą i bez krawata.

Taro wydaje się być spokojną i miłą osobą. Podobnie jak jego dziewczyna, Taro jest pacyfistą i nie chce zabijać innych uczniów. Jest przedstawiany jako delikatny i kochający chłopak.

Historia:[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę w starym budynku szkoły Akademii Szczytu Nadziei. Kiedy rozpoczęła się Zabójcza Gra, Taro i Tsubasa uciekli na korytarz. Oboje postanowili popełnić samobójstwo i przyłożyli sobie pistolet do podbródka. Jednakże Sōsuke dźgnął Taro od tyłu i upadł na Tsubasę, zatrzymując ją.

Tomohiko Gōryoku[]

Tomohiko Goryoku

Tomohiko Gōryoku (豪力 供彦) to podrzędna postać występująca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Historia Rozpaczy. Był członkiem Samorządu Studenckiego Szczytu Nadziei, a także uczestnikiem Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Tomohiko to duży mężczyzna o mocnej budowie i surowych rysach twarzy. Jego ciemne włosy są związane w krótki kucyk, którego pasma sterczą na zewnątrz w wielu kierunkach. Jego mundur Akademii Szczytu Nadziei był zauważalnie wyjątkowy i obejmował kombinezon, koszulę z podwiniętymi rękawami i żółty krawat.

Tomohiko sprawiał wrażenie cichego i powściągliwego człowieka; pomimo widocznego zdenerwowania, zareagował spokojnie, gdy Junko Enoshima ujawniła, że ​​ma na nich materiały szantażu. Nawet podczas Zabójczej Gry, Tomohiko była w stanie zachować spokój na tyle, aby oszukać Aiko, aby opuściła wokół niego gardę. Jednakże miał też bezwzględną stronę, co pokazano, gdy zdradził i zabił Aiko, aby odwrócić jego uwagę od Asukasei. Kiedy zaczął dusić Asukasei, zdawał się mieć psychopatyczny uśmiech, choć prawdopodobnie było to spowodowane tym, że popadł w rozpacz.

Historia:[]

Junko Enoshima zebrała całą Radę Uczniowską i Izuru Kamukurę w starym budynku szkoły i zmusiła ich do wzajemnego zabijania się. Kiedy rozpoczęła się gra w zabijanie, Tomohiko podniósł nóż, ale on i Aiko znaleźli się pod ostrzałem z pistoletu maszynowego Asukasei. Przygwożdżony dzikim ogniem Asukasei, Tomohiko zwabił spanikowaną Aiko w fałszywe poczucie bezpieczeństwa, zapewniając ją, że ją ochroni. Następnie dźgnął ją w brzuch i rzucił jej ciałem w Asukasei, aby go powalić.

Kiedy jego napastnik był na chwilę obezwładniony, Tomohiko podbiegła i unieruchomiła Asukasei, uśmiechając się maniakalnie, gdy ten zaczął go dusić. Jednakże Asukasei zdołał chwycić nóż, którego Tomohiko użył do zabicia Aiko i dźgnął go nim w szyję. Następnie wielokrotnie dźgnął Tomohiko.

Tsubasa Kamii[]

Tsubasa Kami Transparent

Tsubasa Kamii (紙衣 つばさ) to postać drugoplanowa występująca w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - wątek Rozpaczy. Należała do Rady Studenckiej Akademii Szczytu Nadziei i spotykała się z innym członkiem rady, Taro Kurosakim. Była uczestniczką Akademii Tragedii Szczytu Nadziei.

Wygląd i osobowość:[]

Tsubasa ma długie, jasne włosy, które sięgają jej do pasa. W większości jest luźna, ale część jest związana z ozdobą do włosów w kształcie motyla otoczonego liśćmi. Jej oczy są bladoniebieskie, a skóra wydaje się jasna.

Nosi spersonalizowany mundur Szczytu Nadziei składający się z białej koszuli, standardowej czerwonej kokardki i ciemnoniebieskiej spódnicy. Dodatkowo ma na sobie czarne, wysokie pończochy i głęboko wycięty kardigan w kolorze karmelu. Jej obuwie to typowe buty szkolne.

Niewiele wiadomo o osobowości Tsubasy, chociaż wydaje się uprzejmą młodą damą, a w jej notatkach dotyczących projektu postaci jest przedstawiana z delikatnym uśmiechem. Kiedy jej koledzy z klasy kłócą się, w szoku przykłada dłonie do ust i ma zmartwioną minę. Słychać jej głośne sapanie, gdy Ryōta Someya podnosi strzelbę. Nie wydawała się bać się śmierci, planując samobójstwo z Taro, nawet zdawała się uważać wspólne umieranie za piękne w pewnym sensie, ale jest przerażona jego śmiercią i krzyczy z bólu, gdy zostaje zamordowana przez Sōsuke.

Historia:[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę w starym budynku szkoły Akademii Szczytu Nadziei. Kiedy rozpoczęła się Zabójcza Gra, Tsubasa i Taro uciekli na korytarz. Oboje postanowili popełnić samobójstwo i przyłożyli drugiemu pistolet do brody. Sōsuke dźgnął Taro od tyłu, który upadł na Tsubasę, ostatecznie ją zatrzymując. Następnie Sōsuke wbił ostrą broń w ciało Taro w ciało Tsubasy za pomocą łopaty. Krzyczała i błagała, żeby pozostawiono ją w spokoju, ale Sōsuke nadal wbijał przedmiot głębiej w Tsubasę, aż ta umarła.

Kyosuke Munakata[]

Główny artykuł: Kyosuke Munakata

Bracia Madarai[]

Główny artykuł: Bracia Madarai

Sōshun Murasame[]

Główny artykuł: Sōshun Murasame

Życiorys[]

Przed Tragedią Akademii Szczytu Nadziei[]

Niewiele było wiadomo o innych Samorządach Studenckich przed Tragedią Akademii Szczytu Nadziei, z wyjątkiem tego, że jednej z nich przewodniczył Kyosuke Munakata przed ukończeniem studiów.

Tragedia Akademii Szczytu Nadziei[]

Samorząd Uczniowski otrzymał od Junko Enoshimy nieznane wideo z pogróżkami, w którym instruował ich, aby spotkali się w klasie. Junko i Mukuro Ikusaba nakazują im się nawzajem pozabijać, a ten ostatni strzelił członkowi rady w głowę, aby udowodnić, że mówią poważnie. Ponadto obaj geniusze zapewnili uczniom zachęty, których nikt poza Karen Kisaragi nie zadał sobie trudu, by ich dotknąć.

Sōshun Murasame skutecznie uspokoił radę na krótki czas, dopóki Ryota Someya nie został dźgnięty w serce przez Karen, która pod wpływem bodźca poinformowała ją, że jej matka nie żyje (chociaż mocno sugeruje, że te motywy zawierały fałszywe informacje). Z powodu wybuchu Karen rada zaczęła zabijać, aby się bronić, mordując wszystkich w zasięgu wzroku. Sōshunowi udało się uciec, choć nie bez obrażeń, i doznał ciosu w głowę. Cała rada uczniowska (z wyjątkiem Sōshuna) została zabita w ciągu kilku minut, a ostatni uczeń został zabity pośrednio przez Izuru Kamukurę w akcie samoobrony. Te działania pozwoliły Junko wrobić Izuru jako twórcę wydarzenia.

Po tragedii[]

Sōshun, ocalały z rady, był jedyną osobą, która wiedziała o udziale Junko w śmierci samorządu. Jednak doświadczenie i cios w głowę, którego doznał, całkowicie go uraziły i pozostawiono go w stanie nieprzytomnym podobnym do śpiączki. Otrzymał leczenie od szkolnego lekarza, ale nie pomogło. Miesiąc później Sōshun spotkał się z najlepszym neurologiem, Yasuke Matsudą. Yasuke próbował wyciągnąć informacje od Sōshuna, przesłuchując go w sprawie zdarzenia. Sōshun w końcu zareagował, twierdząc, że tylko grał, ale jego stan pozostał niestabilny i nieco agresywny. Sōshun odpowiedział na niektóre pytania, ale potem wściekł się na wspomnienie imienia Junko, najwyraźniej tracąc resztki zdrowego rozsądku. Yasuke jest następnie zmuszony go zabić, aby chronić Junko, która była jego przyjaciółką z dzieciństwa. Później morderstwo Sōshuna zostało uznane za samobójstwo.

Advertisement