Danganronpa Wiki
Advertisement
Sōsuke Ichino Galeria
Sōsuke Ichino
Sousuke Ichino Transparent
Płeć Mężczyzna
Status Martwy
Aktor głosowy Yoshitaka Yamaya
Debiut  Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy- Side: Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Sōsuke Ichino (市野 庄助 Ichino Sōsuke) jest postacią poboczną, występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair.

Sōsuke był częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei.

W samoobronie zamordował Kiriko Nishizawa, dziewczynę, którą kochał. Później zabił także Tarō Kurosaki i Tsubasa Kamii. Potem zamordowała go Karen Kisaragi, tym samym stał się ósmą ofiarą.

Wygląd[]

Sōsuke ma żółte oczy oraz krótkie, czerwone włosy. Nosi standardowy uniform Akademii Szczytu Nadziei.

Osobowość[]

Przedstawiony jest jako agresywna osoba, która pierwsza wzięła do ręki broń. Po zabiciu Kiriko czuje ogromną złość wobec Tarō i Tsubasy. Brutalnie ich zabija, po czym się załamuje, a także płacze.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Kiedy Ryota Someya podnosi broń, Sōsuke próbuje go przekonać, aby ją odłożył. Soshun Murasame każe im przestać i Sōsuke puszcza, co sprawia, że Ryota cofa się oraz nabija na katanę, trzymaną przez Karen Kisaragi.

Po rozpoczęciu się Zabójczej Gry, Sōsuke jako pierwszy podnosi broń. Rusza do korytarza, gdzie zostaje zmuszony do dźgnięcia Kiriko. Przerażony tym, co zrobił, wyjawia, iż ją kochał.

Później, przez okropną wściekłość, Sōsuke zabija Tarō oraz Tsubase. Brutalnie wbija w nich swoją broń, a potem rozpacza nad tym, co robił. Chwilę po tym, przychodzi Karen, która piłą mechaniczną morduje chłopaka.

Ciekawostki[]

Advertisement