Danganronpa Wiki
Advertisement
Ryōta Someya Galeria
Ryōta Someya
Ryouta Someya Transparent
Płeć Mężczyzna
Status Martwy
Aktor głosowy Eishin Fudemura (JP)
Debiut  Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy- Side: Despair
Przynależność Akademia Szczytu Nadziei

Ryōta Someya (染屋 涼太 Someya Ryōtajest postacią poboczną, występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair.

Ryōta był częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei.

Został zamordowany przez Karen Kisaragi, tym samym stając się drugą ofiarą.

Wygląd[]

Ryōta jest niskim chłopakiem z niebieskimi oczami oraz włosami. Pod uniformem Akademii Szczytu Nadziei ma założoną szarą bluzę.

Osobowość[]

Ukazany jest on jako impulsywna i agresywna osoba, ponieważ starał się zamordować Junko Enoshimę oraz Mukuro Ikusabę, żeby pomścić śmierć Kotomi Ikuty, tym samym przedstawiając, iż bardzo dba o swoich przyjaciół.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Po tym, jak Junko przyniosła wszystkie bronie, Ryōta podniósł shotguna i chciał zastrzelić Junko oraz Mukuro, aby pomścić śmierć Kotomi. Sōsuke Ichino udaje się zabrać od niego broń, mówiąc im, żeby przestali. Sōsuke wypuszcza broń, a Ryōta robi kilka kroków wstecz, gdzie zostaje dźgnięty w plecy przez Karen.

Advertisement