Danganronpa Wiki
Advertisement

Rei Shimizu (志水 礼 Shimizu Rei) to antagonistka oraz morderczyni występująca w 2 Rozdziale Danganronpa Gaiden: Killer Killer, mangi, powiązanej z Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy.

Wygląd

Rei to młoda kobieta z rozczochranymi, czarnymi włosami, które związuje w kucyk. Posiada ona duże, ciemne oczy oraz pieprzyk pod jej prawym okiem. Rei nosi białe ubranie pielęgniarki z czapką pielęgniarską, a także zakrywającą jej ręce, czarną bluzę. Pod ubraniami, ma czarną koszulkę bez rękawów.

Osobowość

Rei wydaje się być miłą, lecz dosyć niezdarną pielęgniarką, która bardzo dba o swoich pacjentów. Jednakże, tak naprawdę, jej pacjenci są "mieszkaniem" dla pasożytów, które wyżywia.

Rei miała ogromną obsesję na pasożytach, które nazywała "moim wszystkim", a także ukochanym. Wkładała do pacjentów ich jajeczka, gdy ci mieli operację. Później, mordowała zarażonych, aby zebrać swoje wyklute pasożyty. Sama zainfekowała swe ciało pasożytami. Kiedy Takumi odkrył jej zbrodnie, pasożyty wydostały się z ciała kobiety i uformowały ogromnego pasożyta.

Historia

Ciekawostki

Advertisement