Danganronpa Wiki
Advertisement

Proszę Włożyć Monetę to egzekucja Chiaki Nanami i Monomi w Danganronpa 2: Goodbye Despair.

Przebieg[]

Wraz z mnóstwem Monomi, Chiaki jest zamknięta w niewielkim pomieszczeniu. Do tego małego miejsca przyjeżdża Monokuma na czołgu, który zaczyna do nich strzelać, co swoim wykonaniem przypomina grę Space Invaders. Jednakże, Chiaki dość prędko zauważa wyjście, uciekając z pokoju, przy tym zabierając ze sobą Monomi, podczas gdy reszta Monomi podążają za nimi.

Monokuma ściga ich w maszynie w kształcie Pac-Mana, rozjeżdżając każdą z kolejnych Monomi biegnących z tyłu, aż zostaje tylko jedna Monomi - ta, którą niosła Chiaki.

Następnie Chiaki dociera do innego pokoju, wciąż trzymając Monomi w ręku, tylko po to, by uderzyć głową w przezroczystą szybę, która uniemożliwia im dalszą ucieczkę. Gdy drzwi za nimi zamykają się, są one uwięzione w małej szczelinie, a kilka bloków Tetris zaczyna spadać, miażdżąc ostatnią Monomi. Niedługo po tym, Chiaki zamykając oczy, również umiera. Gdy wszystkie klocki Tetrisa w ostatnich kilku rzędach są idealnie ułożone, wszystko eksploduje.

Advertisement