Danganronpa Wiki
Advertisement
Peko Pekoyama Super Danganronpa 2.5 Galeria Portrety
Peko Pekoyama (Iluzja)
Pekodr3
Data urodzenia 30 Czerwca (♋)
Płeć Kobieta
Wzrost 172 cm
Waga 51 kg
Status Martwa;Nie istnieje
Rodzina Klan Kuzuryu
Aktor głosowy Kotono Mitsuishi
Debiut Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Peko Pekoyama (辺古山 ペコ Pekoyama Peko) jest postacią występującą w Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World.

Peko została stworzona przez Neo World Program i jej kopia utworzona wraz ze snem Nagito Komaedy w programie.

Została zamordowana przez Niszczyciela Świata, po porażce w ochronie Fuyuhiko Kuzuryuu i Sonii Nevermind.

Wygląd

Peko jest wysoką, młodą kobietą, która nosi biały uniform szkolny, związany czerwoną wstążką. Jej spódnica jest dosyć krótka. Na nogach ma ciemne rajstopy wraz z białymi butami. Posiada długie, srebrzyste włosy, które związane są w dwa warkocze, czarnymi wstążkami i dwiema czerwonymi gumkami tak, aby na dole podtrzymywały warkocze. Jej oczy są także koloru jasnoczerwonego. Peko nosi też okulary wraz z standardowym uniformem Hope's Peak Academy.

Osobowość

Podobnie jak jej prawdziwy rówieśnik, Peko jest lojalna wobec Fuyuhiko i zawsze stoi przy jego boku. Jej lojalność do jej młodego pana nigdy nie zanika. Nawet śledzi go w cieniu, gdziekolwiek pójdzie, aby go ochronić.

Historia

Super Danganronpa 2.5: Nagito Komaeda and the Destroyer of the World

Peko pojawia się jako część wyobrażonego świata Nagito. Jest ona widziana pierwszy raz w klasie, siedząc cicho.

Później Peko ukrywa się w cieniu, będąc gotowa na zaatakowanie Nagito, gdy ten mówi Fuyuhiko jak bardzo nienawidzi talentów. Szybko się uspokaja, kiedy Nagito się odwraca.

Na pogrzebie Kazuichiego, Peko mówi Fuyuhiko, że Kazuichi został zamordowany. Ona i Fuyuhiko przygotowują się do zemsty wraz z Sonią. Nagito odmawia dołączenia do nich.

Stojąc przed Niszczycielem Świata, szybko giną i jedynie Peko ucieka z poważnymi ranami. Dzwoni do Nagito, prosząc go, aby pomścił za nią Fuyuhiko. Po zakończeniu rozmowy, Peko zostaje postrzelona przez Niszczyciela Świata.

Relacje

Iluzoryczna Klasa 77B

Fuyuhiko Kuzuryu

Jak jej prawdziwy odpowiednik, Peko pozostaje lojalna Fuyuhiko jako jego ochroniarz, który może zachowywać się jak jego koleżanka z klasy.

Nagito Komaeda

Peko jest skłonna do chronienia Fuyuhiko przed Nagito, kiedy staje się groźny, ukazując, że jej lojalność jest tylko wobec Fuyuhiko, jednak Peko dzwoni do Nagito, pytając go czy może pomścić śmierć Fuyuhiko dla niej, co ukazuje, iż ufa mu jako jego koleżanka.

Advertisement