Danganronpa Wiki
Advertisement
ChihiroSchoolMode3 Uwaga! Ten artykuł posiada kontent dostępny jedynie w innych językach! Cała ta strona opiera się na fanowskim tłumaczeniu!

Ostateczna kara '(超高 校級 の 絶望 的 お し お き' 'Chō kōkō-kyū no zetsubō-teki oshioki lit. ]] to ostatnia egzekucja w grze Danganronpa: Trigger Happy Havoc , gdzie egzekucja wykonana jest na Junko Enoshimie i Monokumię. Jest to połączenie wszystkich sześciu egzekucji, które widzieliśmy wcześniej w grze.

Przebieg[]

Przed rozpoczęciem egzekucji Junko stoi na biurku i dumnie macha do „kamery”. Gdy widok powoli się oddala, fragmenty poprzednich etapów egzekucji pojawiają się za nią i wokół niej, kończąc na wyłaniającej się przed nią tablicą służącą do miażdżenia z egzekucji Po Lekcjach.

Na każdym etapie swojej egzekucji Junko reaguje na różne poziomy spokoju, szczęścia, a nawet znudzenia. Ona również wydaje się być mniej lub bardziej bez szwanku do samego końca egzekucji:

  • W 1,000 Uderzeń, uśmiechnięta Junko znosi grad piłek baseballowych z maszyny do rzucania, mając na sobie zwykły strój baseballowy (czapkę, kij i rękawicę).
  • W Klatce Śmierci Junko siedzi ze skrzyżowanymi ramionami na motocyklu wirującym w naelektryzowanej klatce śmierci - wydaje się niewzruszona, chociaż jej oczy wirują od zawrotów głowy.
  • W Koparkowym Niszczycielu Junko siedzi na tym samym piedestale, na którym siedział Alter Ego, uśmiechając się szaleńczo, gdy koparka bezlitośnie bije ją w głowę.
  • W egzekucji Wystrzelenie!, Junko macha, zanim zostaje zapieczętowana w rakiecie, która na krótko leci w kosmos, po czym spada z powrotem na Ziemię.
  • Wreszcie, w egzekucji Po Lekcjach, Junko siedzi na krześle na przenośniku taśmowym zmierzającym do miażdżarki, z koroną jej „królewskiej” postaci na głowie i Monokumą przyciśniętą do piersi. Podnosi znak pokoju i uśmiecha się w maniakalnym triumfie, gdy zbliża się do śmierci, ale miażdżarka zatrzymuje się, gdy jej krzesło wchodzi pod nią. Gdy Junko spogląda w górę zmieszana, blok opada, miażdżąc ją na śmierć i rozlewając wszędzie krew.

Po śmierci Junko, kontrola awaryjna frontowej bramy akademii leży obok przenośnika taśmowego w małej kałuży krwi.

Egzekucja[]

Advertisement