Danganronpa Wiki
Advertisement

Nanokumas (モノチッチ Monochichi)

Wygląd Nanokumas

- Zadebiutowały one w Danganronpa V3: Killing Harmony. Są to mikroskopijnej wielkości roboty wyglądem przypominające Monokumę. Są one również dziećmi Monokumy oraz rodzeństwem MonotaroMonosukeMonokidaMonophanie i Monodama. Zastąpiły one tradycyjne kamery znane z poprzednich serii i to one miały za zadanie monitorować poczynania oraz wydarzenia w Akademii.

Z wyglądu przypominały one Monokumę. Posiadały białą, lewą stronę ciała z niewielkim czarnym oczkiem, jak i również nieco wyblakłą czarną stroną z czerwonym piorunem jako oko. Podobnie, jak pozostałe dzieci Monokumy posiadają swój żółty smoczek na ustach. Dodatkowo miały one skrzydła umożliwiające im latanie. Również, jako że pełniły rolę monitorującą, wyposażone były w mikro-kamery oraz słuchawki.

Ze względu na swoją wielkość nie mogły one zostać dostrzeżone przez ludzki wzrok. Jedyne osoby jakie były w stanie je dostrzec to Gonta, posiadający ponadludzki wzrok, oraz K1-B0, po zainstalowaniu modułu w oczach z funkcją zbliżenia (zoom'u).

Nanokumy nie posiadają w głównej mierze własnych osobowości i preferują przemieszczać się w jednolitej grupie. Działają i myślą niczym chmara owadów (podobnie jak w przypadku pszczół). Potrafią jednak odpowiedzieć na pytania, które ktoś im zada.

Advertisement