Danganronpa Wiki
Advertisement
Monotaro Galeria Portrety
Niedźwiedzie nie kłamią!

–Monotaro, Danganronpa V3: Killing Harmony

Monotaro
Monotarro
Status ---
Rodzina Monokuma (ojciec)

Monosuke (brat) Monophanie (siostra) Monodam (brat) Monokid (brat)

Aktor głosowy Koichi Yamadera
Debiut Danganronpa V3: Killing Harmony
Przynależność Dzieci Monokumy

Akademia Utalentowanych Więźnió

Monotaro (モノタロウ Monotarou) jest jednym z antagonistów występujących w Danganronpa V3 Killing Harmony.

Jest jednym z pięciu dzieci Monokumy, oraz bratem Monosuke, Monophanie, Monodama i Monokida.

Wygląd:

Monotaro jest bardzo podobny do swojego ojca, Monokumy, ale jego lewa połowa nie jest czarna, tylko czerwona. Lewe oko Monotaro jest czarne, z świecącym czerwonym punktem, a w jego ustach znajduje się żółty smoczek.

Monotaro zawsze nosi na sobie swój granatowy szal.

Osobowość:

Monotaro jest liderem Dzieci Monokumy, aczkolwiek pomimo tego jest najbardziej dziecinnym i niezdarnych z robotów, co nadaje mu jego urok. W porownaniu do swojego rodzeństwa, Monotaro jest o wiele milszy, chociaż odrobinkę głupkowaty.

Relacje:

Miu Iruma

Podczas rozdziału 4 Monotaro cierpiał na poważne problemy z pamięcią i uważał, że Miu jest jego matką. Miu naprawdę spodobał się pomysł bycia „mamusią” i od razu go zaakceptowała, podczas gdy K1-B0 zdecydowanie zaprzeczył, że jest ojcem Monotaro. Monotaro zwykle nazywa Miu „mamusią”. Monotaro wydawał się kochać swoją przybraną matkę i wspierał ją bardziej niż ktokolwiek inny. Kiedy umarła, Monotaro płakał za nią i pomógł uczniom złapać winowajcę, uzyskując dostęp do danych programu Neo World w sali komputerowej.

Kiedy Monotaro odzyskał swoje wspomnienia, nie był już po stronie Miu, ale nadal troszczył się o nią, gdy rozgniewał się na Kokichi z powodu tego, jak mówił o jej „matce”, co powoduje, że on i Monophanie przypadkowo wpadli w poślizg dostarczanie informacji (np. jak K1-B0 zauważył wpadkę Monosuke podczas drugiej próby).

Ciekawostki:

  • Japońskie słowo Tarō dosłownie oznacza "najstarszy syn".
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monotaro jako drugą najbardziej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.
Advertisement