Danganronpa Wiki
Advertisement
Pobudka, niedźwiadki!

–Powitanie Monokuma Cubs

Monokuma Kubs, czy "Monokubs" w skrócie (モノクマーズ Monokumāzu dosł. Monokumarz), znane także jako "Dzieci Monokumy" to grupa robotów, która określa się jako dzieci groźnego robota-niedźwiedzia, Monokumy, występującego w Danganronpa V3: Killing Harmony.

Pracują pod okiem ich ojca w Akademii dla Utalentowanych Więźniów, nadzorując Morderczy Szkolny Semestr za pomocą swoich "Exisali", zabójczych maszyn o kształcie podobnym do małpy.

Członkowie[]

Profil Nazwa Pozycja Status
Monotaro VA ID Monotaro

(モノタロウ)

Lider Nieaktywny (Zniszczony)
Monodam VA ID Monodam

(モノダム)

Członek

Tymczasowy Lider & Dyrektor Akademii Utalentowanych Więźniów

Nieaktywny (Zniszczony)
Monokid VA ID Monokid

(モノキッド)

Członek Nieaktywny (Zniszczony)
Monophanie VA ID Monophanie

(モノファニー)

Członek Nieaktywny (Zniszczony)
Monosuke VA ID Monosuke

(モノスケ)

Członek Nieaktywny (Zniszczony)
DR V3 Chapter 6 - Truth Bullet (18) Nanokumas

(モノチッチ)

Członek

Działa jako kamera monitorująca Morderczą Grę

Nieaktywny (Zniszczony)

Osobowość[]

Monokuma Cubs mają różne charaktery,

Monophanie - jest bardziej łagodna niz jej bracia. Nie lubi patrzeć na cierpienie innych oraz na krew, zwykle gdy widzi martwe ciało, krew bądz egzekucje wymiotuje.

Monokid - Zwykle się szybko denerwuje. Zachowuje się bardzo gwałtownie, ponieważ tak naprawdę to jego wina, że Monodam nigdy nie wrócił ani nie otworzył się na innych

Monosuke - Jest najinteligentniejszym z wszystkich piątki dzieci Monokumy, zazwyczaj jest mózgiem grupy. Mimo tego, nie wydaje się być ani dojrzały, ani infantylny

Monodam - W przeciwieństwie do jego zbyt rozmownego rodzeństwa, Monodam jest bardzo cichy. Monodam jest również bardzo nieśmiały. Często nie odzywa się do swojego rodzeństwa. Gdy Monodam postanawia rzeczywiście mówić, można zauważyć, iż jego ton jest bardzo robotyczny i pozbawiony emocji.

Monotaro - Monotaro jest liderem Dzieci Monokumy, aczkolwiek pomimo tego jest najbardziej dziecinnym i niezdarnych z robotów, co nadaje mu jego urok. W porownaniu do swojego rodzeństwa, Monotaro jest o wiele milszy, chociaż odrobinkę głupkowaty.

Ciekawostki[]

  • Japońskie słowo Tarō dosłownie oznacza "najstarszy syn".
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monotaro jako drugą najbardziej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monodama jako trzecią najbardziej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.
  • Wygląd Monokida przypomina popularną grupę KISS. Podobne cechy Monokida i członków zespołu to: okulary w kształcie gwiazdy, naramienniki i sposób, w jaki grają na gitarze.
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monokida jako najmniej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.
  • Monophanie jest pierwszą kobietą Monokumą, mimo że zwykle wszystkie Monokumy mają płeć męską.
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monophanie jako czwartą najbardziej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.
  • Monosuke pomimo bycia robotem, jego wzrok jest bardzo słaby bez okularów.
  • Monosuke mówi dialektem Osaka-ben.
  • Tygrisi wzrok monosuke może być nawiązaniem do drużyny baseballowej "Tygrysy Hanshin".
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monosuke jako piątą najbardziej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.
Advertisement