FANDOM

Kaede-Akamatsu-Pixel-for-Spoiler-Template

Na całej tej stronie, łącznie z galerią znajdują się spoilery do gry Danganronpa V3: Killing Harmony. Czytasz na własną odpowiedzialność.

HELL YEAH!

–Monokid, Danganronpa V3: Killing Harmony

Monokid
Monokid
Płeć Mężczyzna
Status ---
Rodzina Monokuma (ojciec)

Monosuke (brat) Monophanie (siostra) Monodam (brat) Monotaro (brat)

Aktor głosowy Koichi Yamadera

Monokid (モノキッド Monokiddo) jest jednym z antagonistów występujących w Danganronpa V3 Killing Harmony.

To jedno z pięciu dzieci Monokuma oraz brat Monosuke, Monophanie, Monodam i Monotaro.

Wygląd

Podobnie do jego ojca, Monokumy, Monokid to robot wyglądający jak niedźwiedź, jednak przeciwieństwie do Monokumy, jego lewa część ciała jest niebieska, a oczy otoczone są gwiazdami. Robot posiada także różowe policzki, które nadają mu dziecięcy wygląd.

Monokid nosi naramienniki, a jego klatkę piersiową zdobią czarne włosy. Podobnie do ojca, na twarzy maluje się złowrogi uśmiech. W pewnym stopniu przypomina gitarzystów muzyki rockowej.

Osobowość

Monokid jest robotem. Wydaje się być porywczy, a także łatwo się denerwuje. Dodatkowo, Monokid często wykorzystuje i dokucza swojemu bratu, Monodamowi.

Możliwe, że gra na gitarze i tworzy muzykę rockową. Często jest powodem, przez który kłótnie ze swoim rodzeństwem wymykają się spod kontroli.

Zachowuje się bardzo gwałtownie, ponieważ tak naprawdę to jego wina, że Monodam nigdy nie wrócił ani nie otworzył się na innych.

Historia

Kreacja

Monokid był członkiem Monokuma Kubs i pomagał swojemu ojcu w zabójczych grach. Obecnie jedyna znana zabójcza gra, w której on pomagał, to Morderczy Szkolny Semestr.

Danganronpa V3: Killing Harmony

Prolog

Z ojcem, Monokuma Kubs utworzyli Akademię dla uzdolnionych więźniów. Przed rozpoczęciem gry wzajemnego zabijania, Monokid i jego bracia wykorzystywali roboty Guisaru, żeby zabrać każdego z uczniów do sali gimnastycznej w akademii. W końcu spotykają Shuichiego Saiharę i Kaede Akamatsu, będącymi ostatnimi studentami, którzy jeszcze nie dotarli do sali gimnastycznej.

Tam, Monokuma Kubs wprowadzili swoje Guisaru i się przedstawili. Uczniowie mieli mętlik w głowie, jednak uwagę Monokuma Kubs przykuło to, że nie noszą oni odpowiednich ubrań, więc 'wyczarowali' im nowe. Zdając sobie sprawę, iż Monophanie nie wykonała swojego zadania, Monokuma Kubs musieli opóźnić rozpoczęcie wzajemnego zabijania i poczekać nieco dłużej, aż wszystko się ponownie uruchomi, a uczniowie otrzymają wspomnienia.

Później, Kaede Akamatsu ponownie spotyka Monokuma Kubs. Zdaje sobie sprawę, że wraz z innymi studentami, została zamknięta wewnątrz ogromnej klatki. Monokid mówi, że bez względu na to, o co proszą, nie ma szans, żeby ich wysłuchał. Również, gdy Kaede rozmawia z Monodam, Monokid mówi, że to jego wina, że Monodam nie potrafi otworzyć się na innych, choć nie czuje z tego powodu smutku. Potem, przez monitory, Monokuma Kubs ogłaszają, aby wszyscy zebrali się w sali gimnastycznej, tym samym rozpoczynając zabójczą grę.

Po dotarciu, wszyscy studenci są przerażeni przez Guisarus. Jednakże, Rantaro Amami stwierdził, że nie zrobią im krzywdy, ponieważ to byłby koniec gry. Na pytanie, po co to robią, Monokid prawie wyjawia sekret, lecz Monodam przerywa, mówiąc: „Zabójcza Gra”. Wściekły, Monokid zaczyna grozić Monodamowi zniszczeniem jego Guisaru, przez co Monokuma Kubs kłócą się do czasu, aż przybywa Monokuma.

Monokuma uderza ich po kilka razy, po czym mówi na czym będzie polegać gra.

Rozdział 1 - Ja i Moja Rozprawa Klasowa

Monokid i inne Monokuma Kubs pojawiają się po zabójstwie Rantaro Amamiego. Później znajdują się także na rozprawie klasowej, gdzie na Kaede Akamatsu ma być wykonana egzekucja.

Podczas egzekucji, Monodam popycha Monokida, który wpada pod kolce i się niszczy.

Rozdział 6 - Żegnaj, Danganronpo

Monokid i jego bracia po raz kolejny biorą udział w próbie końcowej klasy, ale tym razem są o wiele aktywniejsi, z całych sił starając się obalić argumenty uczniów.

Pomimo tego, że on i jego bracia zostali przywróceni do życia, Monokuma niszczy pozostałe dzieci, które go zdenerwowały. Był pierwszym z Monokuma Kubs, który wybuchnął na rozprawie klasowej.

Cytaty

  • "Moim hobby jest wyprawianie pogrzebów ludziom, których nie znam! Kadzidło płonie nad świętem!"

Ciekawostki:

  • Wygląd Monokida przypomina popularną grupę KISS. Podobne cechy Monokida i członków zespołu to: okulary w kształcie gwiazdy, naramienniki i sposób, w jaki grają na gitarze.
    Danganronpa Another Episode Unused Siren Monokuma Design
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monokida jako najmniej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3.