Danganronpa Wiki
Advertisement
Monodam Galeria Portrety
Monodam
Monodam
Płeć Mężczyzna
Status ---
Rodzina Monokuma (ojciec)

Monosuke (brat) Monophanie (siostra) Monokid (brat) Monotaro (brat)

Aktor głosowy Koichi Yamadera

Monodam (モノダム Monodamu) - jeden z antagonistów występujących w Danganronpa V3: Killing Harmony. Jest jednym z pięciu dzieci Monokumy, oraz bratem MonophanieMonotaro, Monokid'a i Monosuke.

Wygląd:

Wygląd Monodama jest podobny do jego ojca, Monokumy, ale część, która u Monokumy jest czarna, u Monodama jest zielona. Monodam posiada również robotyczne kończyny, a w jego ustach znajduje się żółty smoczek.

Osobowość:

W przeciwieństwie do jego zbyt rozmownego rodzeństwa, Monodam jest bardzo cichy.

Monodam jest również bardzo nieśmiały. Często nie odzywa się do swojego rodzeństwa. Gdy Monodam postanawia rzeczywiście mówić, można zauważyć, iż jego ton jest bardzo robotyczny i pozbawiony emocji.

Jego cicha osobowość jest spowodowana tym, że był dawniej zastraszany przez Monokida i Monosuke.

Los:

W trakcie pierwszej rozprawy Monodam zabija Monokida, a podczas rozprawy drugiej zabija Monosuke. Podczas egzekucji rozprawy trzeciej popełnia on samobójstwo.

Ciekawostki:

  • Podobnie jak u Gundama Tanaki, jego imię jest nawiązaniem do serii Gundam. Jego robotyczny wygląd również może być zwrotem ku tejże serii. 
  • W ankiecie przeprowadzonej przez MyNavi fani zagłosowali na Monodama jako trzecią najbardziej popularną postać z rodziny Monokuma w Danganronpa V3
Advertisement