Danganronpa Wiki
Advertisement

Momomichi Ito (伊東 桃道 Itō Momomichi), znany również jako Mnich Idol (僧侶アイドル Sōryo Aidoru), to antagonista oraz morderca występujący w 1 Rozdziale Danganronpa Gaiden: Killer Killer, mangi, powiązanej z Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy.

Wygląd

Momomichi to przystojny mężczyzna, posiadający krótkie, ciemne włosy. Jego pseudonim pochodzi od Bhikku i od tego, że nosi czarną yukatę. Mimo, iż wydaje się być radosnym człowiekiem, tak naprawdę ma on obsesję na temat swojego zewnętrznego wyglądu.

Osobowość

Momomichi ma obsesje na punkcie piękna oraz wiecznej młodości. Wierzył, że picie krwi pomoże mu pozostać idealnym, twierdząc, iż "człowiek zaczyna więdnąć, gdy zaprzestanie picia mleka matki". Uważał, że, ponieważ dzieci otrzymywały krew przez pępowinę, a potem przenieśli się na ssanie mleka matki ("krwi, która ma jedynie inny kolor."), ludzie nigdy by się nie starzeli, jeżeli nadal by je pili. Momomichi morduje swoje ofiary poprzez przecięcie gardła, po czym krew tę przelewa do butelki dla dzieci. Później, ciała tnie na kawałki, aby stworzyć z nich statuy, żeby nie był podejrzany o morderstwo.

Historia

Wieczna młodość

Advertisement