Danganronpa Wiki
Advertisement

Misaki Asano (麻野 美咲 Asano Misaki) to protagonistka w Danganronpa Gaiden: Killer Killermandze, powiązanej z Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy.

Jest ona członkiem Fundacji Przyszłości oraz badaczem w jednostkach od Specjalnych Badań Zbrodni 6 Dywizji. Jej partner to Takumi Hijirihara, tajemniczy seryjny morderca, zwany Mordercą Morderców.

Wygląd

Misaki to osoba średniego wzrostu, na której twarzy maluje się determinacja. Posiada ona krótkie, blond włosy, zdobione przez czarną opaskę, przez którą przechodzi czerwony pasek. Posiada także duże, szare oczy, często narysowane w kolorze niebieskim. Nosi standardowy garnitur Fundacji Przyszłości, przyodziany związanym, czerwonym, krawatem.

Później w mandze, ma na sobie szpitalne ubranie.

Osobowość

Misaki to bardzo radosna i zdeterminowana osoba, która jest niezwykle oddana swojej pracy. Dziewczyna wydaje się być ufna wobec większości osób, co sprawia, że często może się zawieść, gdy poznaje ich prawdziwe oblicze (np. kiedy dowiedziała się, iż Takumi to Morderca Morderców).

Ceni ona życie innych oraz bezproblemowo przebacza ludziom. Nie wahała się umrzeć, aby uratować świat. Dziewczyna nie ukrywa swoich emocji, dlatego czasami może zapominać o własnej pozycji i za bardzo przeżywać pewne rzeczy, jak przedstawiono, gdy ta się ekscytowała przybyciem Kyoko Kirigiri. Zawsze, kiedy jest taka możliwość, woli ona, aby osoba była aresztowana, niżeli zamordowana.

Misaki to również troskliwa postać, która z całych sił pragnie uchronić swoich przyjaciół, w szczególności Takumiego Hijiriharę.

Mimo bycia wyjątkowym badaczem niedorzecznych zbrodni, stwierdza ona, że nienawidzi brutalności. Wraz z Takumim oraz własną determinacją i optymizmem, jest w stanie pokonać swoje obrzydzenie. Mimo, że często się irytuje przez Takumiego, wydaje się o niego dbać.

Historia

Relacje

Członkowie Fundacji Przyszłości

Takumi Hijirihara

Misaki trudno było zrozumieć Takumiego i jego dziwne zachowanie, często przez to się irytując. Jednakże, mimo jej niepowodzeń, wciąż stara się go zrozumieć, z czasem poznając jego nawyki oraz osobowość. Można ujrzeć troskliwość Misaki do Takumiego, kiedy ta zgadza się wraz z nim schować pod umywalką albo wtedy, gdy czekała w szpitalu, aż ten się obudzi.

Początkowo, Misaki trudno uwierzyć w to, że Takumi jest Mordercą Morderców, ponieważ w spędzonym wraz z nim czasie, widziała jego inną osobowość. Jednakże, musi zaakceptować prawdę, gdy widzi Takumiego mordującego ogromną ilość postaci, podobnych do Mukuro. Była przygnębiona tą informacją, lecz rozumie, że jego zachowanie było spowodowane przeżyciem Masakry Giboura. Gdy Shuji nałożył na jej szyję detonator, ta błagała Takumiego o zabicie jej, uważając, iż jeśli to on, to tego pragnie. Kiedy ta miała zamiar się zabić, Takumi ją powstrzymał, obiecując, iż "zabije ją, gdyż to będzie jego pasjonujące morderstwo". Kiedy docierają do miejsca, w którym ukrywa się Shūji, aby ją ochronić, zasłania ją własnym ciałem, a gdy ta upada z budynku, próbuje ją złapać. Po walce z Shūjim, chłopak 'oddziela' głowę Misaki od ciała, która natychmiast wraca do poprzedniego stanu. 

Potem, Takumi ponownie spotyka się z Misaki, mówiąc, że obiecał jej, iż ją zabije. Przytula dziewczynę, stwierdzając, że zabije ją "przez całego jego życie" swoim "Super Samobójstwem Kochanków", na co ta przystaje. Ich los pozostaje nieznany.

Mekuru Katsuragi

Misaki i Mekuru wydają się być ze sobą blisko, gdyż Mekuru mówi jej o Takumim oraz nadała Misaki pseudonim "Asamin". Pozwala jej także ją nosić na rękach. Przeprosiła ją też za oszukanie jej, aby powstrzymać Teda Chikatilo.

Później, Mekuru chroniła Misaki przed ludźmi, którzy na nią polowali, jednak nie stawiła się za nią, kiedy kończyło się odliczanie, choć na jej twarzy malował się smutek.

Ikue Dogami

Gdy Misaki spotyka Dogami, dziewczyna uważa ją za "fajną" osobę i pragnie się stać taka, jak ona. Uznaje ją za bohatera oraz słucha wszystkich jej poleceń. Obie wydają się ze sobą dogadywać, gdyż Dogami uratowała Misaki przed jej upadkiem.

Kyoko Kirigiri

Kiedy Misaki spotyka Kyoko Kirigiri nie jest w stanie powstrzymać swojego podziwu wobec niej, prosząc ją nawet o uściśnięcie ręki. Jest ona jednym z wielkich fanów, którzy nadzwyczaj szanują Kirigiri.

Cytaty

  • "Szefowa Dougami jest naprawdę fajna... pewnego dnia będę jak ona..." (myśląc o Ikue Dogami)
  • "Partnerzy... od teraz... z kolesiem w szafce?!" (reagując na współpracę z Takumim Hijiriharą)
  • "Ten koleś... jaką osobą on jest...? (myśląc o Takumim Hijiriharze)
  • "... W każdym razie, teraz możemy je złapać bez odbierania im życia, prawda..?" (próbując powstrzymać Takumiego przed morderstwem)
  • "Zabij mnie, aby uratować świat... potem, proszę, obiecaj mi, że będę ostatnią ofiarą i już nigdy więcej nikogo nie zabijesz." (do Takumiego)
  • "Ale, nie uważam, że Hijirihara jest wart zaufania...Znaczy, nie mówiliśmy tu o Mordercy Morderców? O seryjnym mordercy? ...Ale, mimo...U...Uważam, że jest on warty "miłości"!"

Ciekawostki

  • Imię Misaki (美咲) oznacza "piękne rozkwitanie".
Advertisement