Danganronpa Wiki
Advertisement
Kulturalne Topienie Tyglem Galeria

Kulturalne Topienie Tyglem (Ang. "Cultural Melting Pot". Jap. "今昔仕置絵巻") To Egzekucja przedstawiona w Danganronpa V3: Killing Harmony, podczas której stracony zostaje Korekiyo Shinguji i Monodam.

Bieg Wydarzeń[]

Korekiyo zostaje zawieszony na suficie, zaś Monotaro i Monophanie w zawrotnym tempie obracają Shingujiego, aż temu zaczyna kręcić się w głowie. Nagle misie przestają kręcić karanego, a linę, na której wisi, odcina samuraj. Korekiyo spada na dół, gdzie czeka na niego kocioł pełen wrzącej wody. Monotaro i Monophanie dorzucają kawałki drewna do ognia, żeby podkręcić temperaturę. Nagle Monodam wchodzi do ognia i znika w płomieniach. Z powodu temperatury, łzy Korekiyo zamieniły się w krew, jednakże czynność ta jest kontynuowana do czasu, aż ten umiera. Jego dusza udaje się do nieba. Tam, spotyka swoją siostrę. Ucieszony podlatuje bliżej członka rodziny, lecz Monokuma, w przebraniu mnicha, zaczyna obsypywać Korekiyo solą. Co więcej, sama jego "ukochana" siostra dołącza się do Monokumy, doprowadzając ostatecznie do stopienia się karanego.

Egzekucja[]

Advertisement