Danganronpa Wiki
Advertisement
Blue Nagito 77-B

Klasa 77-B to grupa z Akademii Szczytu Nadziei. Jest druga połowa klasy 77. W szkole jest łącznie szesnastu uczniów, a oficjalnym nauczycielem jest Koichi Kizakura, zanim został zastąpiony przez Chisę Yukizome.

Junko Enoshima, która obrała za cel klasę 77-B jako swojego pionka w rozpoczęciu Tragedii, dokonała egzekucji na przedstawicielce klasy, Chiaki Nanami, i doprowadziła resztę klasy do rozpaczy, oglądając nagranie prania mózgu z egzekucji Chiaki.

Brainwashed Class 77-B

Po tym, jak Chisa i jej uczniowie stali się częścią Ostatecznej Rozpaczy, znanej również jako Resztki Rozpaczy, przyczynili się do szerzenia rozpaczy na całym świecie, dopóki nie zostali schwytani przez Fundację Przyszłości. Makoto Naegi z 14. Oddziału potajemnie wysłał Resztki Rozpaczy na wyspę Jabberwock i przeszedł Program Neo World, aby usunąć efekt prania mózgu. sztuczna inteligencja został stworzony, aby je obserwować, a A.I. zdecydowała się przyjąć postać Chiaki, ponieważ klasa 77-B zapragnęła ponownie zobaczyć swojego przedstawiciela klasy. Jednakże Izuru Kamukura przesłał plik AI. wersja Junko, która później schrzaniła cały program i zamieniła go we wspólną grę w zabijanie znaną jako Killing School Trip.

Class 77-B acting

Kiedy budzą się dzięki talentom Hajime Hinaty/Izuru, klasa 77-B udaje się na miejsce Ostatecznej Zabójczej Gry i uniemożliwia swojemu koledze z klasy, Ryocie Mitarai, dokonanie prania mózgu świata swoim filmem Hope. Wszyscy postanowili odpokutować za swoje grzechy jako byli członkowie Ostatecznej Rozpaczy i żyli w spokoju na wyspie Jabberwock.

Historia[]

Pierwszy rok[]

Większość klasy 77-B, z wyjątkiem Mahiru Koizumi, Hiyoko Saionji, Fuyuhiko Kuzuryu, Sonia Nevermind i Mikan Tsumiki, nie była zainteresowana uczęszczaniem na zajęcia, ponieważ zasady Akademii Szczytu Nadziei stanowią, że uczniowie nie muszą uczęszczać na zajęcia, jeśli nie nie chcą. Jednak Chisa, ich nowa wychowawczyni, zdecydowała się zebrać ich wszystkich razem, aby pomóc im odkryć swoją młodość i stworzyć wspomnienia. Jest w stanie zebrać ich wszystkich i chociaż niektórzy z nich protestowali przeciwko uczestnictwu, ona nalegała, aby gromadzić ich wszystkich codziennie, jeśli zajdzie taka potrzeba. W końcu pokochali uczenie się na podstawie nauk Chisy, biorąc udział w wielu różnych zajęciach, takich jak sprzątanie klasy, granie na dużym monitorze ustawionym w klasie przez Chiaki, którą ostatecznie mianowali swoim przedstawicielem klasy.

Hope's Peak Academy nie zdaje egzaminów końcowych według semestru, ale zamiast tego raz w roku przeprowadza ukierunkowany egzamin praktyczny. Jeśli ktoś w klasie uzyska wynik poniżej średnich wymagań, może nie być w stanie wrócić na drugi rok. Ponieważ klasa była przygnębiona po morderstwie w szkole, plan Nagito Komaedy zakładał zawieszenie egzaminów praktycznych, aby jego koledzy z klasy mogli otrząsnąć się z szoku po morderstwach Natsumi Kuzuryu i Sato i być w najlepszej formie, gdy egzaminy zostaną przełożone. Chisa zostaje niestety zawieszona w nauczaniu klasy 77-B i zdegradowana do nauczania kursu rezerwowego, ponieważ wzięła na siebie winę za związek Nagito z dużą eksplozją podczas praktycznych egzaminów transmitowanych na żywo przez Akademię Szczytu Nadziei w miejscu egzaminu praktycznego na sali gimnastycznej.

Sześć miesięcy później Chisa została ostatecznie zwolniona z okresu próbnego i została oficjalną wychowawczynią klasy 77-B, zastępując Koichiego. Później klasa pakuje swoje rzeczy, przygotowując się do przeniesienia się do nowej klasy i rozpoczęcia drugiego roku w Akademii Szczytu Nadziei.

Drugi rok[]

Podczas drugiego roku klasy 77-B wszyscy kontynuowali naukę Chisy, chociaż później rozpoczęła się Parada, gdzie codziennie przed budynkiem szkoły dochodziło do ciągłych zamieszek uczniów, przez co klasa czuła się niekomfortowo z tą sytuacją. W wyniku zamieszek otrzymali także mniej nauk od Chisy, ponieważ była bardziej zajęta.

Później ukończyli Akademię Szczytu Nadziei, choć teraz jako Ostateczna Rozpacz. Chisa napisała do nich list, wyjaśniając, jak wspaniale było ich uczyć, i mając nadzieję, że w przyszłych przedsięwzięciach odniosą sukces, wszyscy ogłosili swoje pomysły i marzenia na przyszłość, zanim zakończą swój pobyt w Akademii Szczytu Nadziei, udając swoją śmierć.

Pranie mózgu klasy 77-B[]

Mikan nie pojawiła się pewnego ranka na zajęciach, co spowodowało niepokój klasy, a Nagito pogłębił ich obawy, gdy zaczął się z nią spotykać w Zachodniej Dzielnicy. Opuścili budynek szkoły w jej poszukiwaniu, a ich wysiłki okazały się bezowocne. Wrócili do klasy, chociaż Nagito i Chiaki tego nie zrobili, gdy odkryli sekretną podziemną kryjówkę Junko pod posągiem Izuru Kamukury. Tutaj znajdował się Ryota, chociaż Chiaki i Nagito zostali uwięzieni zarówno przez Junko, jak i Izuru. Ryota uciekł i wpadł na Chisę, wyjaśniając jej wszystko, nie pozostawiając jej innego wyboru, jak tylko uratować Chiaki i Nagito. Oboje uciekli dzięki odwróceniu uwagi Chisy, chociaż klasa wróciła, aby ją uratować, zgodnie z prośbą Chiaki. W tym momencie Chisa została już zwrócona na stronę Ultimate Despair, przy wsparciu Mukuro Ikusaby manipulującego jej mózgiem, tak aby czerpała przyjemność z pierwszej gry o zabijaniu Despair Video.

Mikan spotkał się z klasą bez szwanku, ale także z Ultimate Despair po obejrzeniu filmu Junko Despair. Chiaki poprowadziła swoich kolegów z klasy do podziemnej kryjówki Junko, Mikan zatrzymał Chiaki w połowie schodów, wpychając ją przez tajny właz do korytarza, gdzie czyhała Chisa. Chisa zmusiła Chiaki do zjechania windą, wprowadzając plan Junko w życie.

Jako ostateczna rozpacz[]

Teraz, jako Ultimate Despair, klasa zainicjowała Tragedię, powodując masowe zniszczenia na całym świecie. Tragedia rozpoczęła się, gdy Fuyuhiko i Peko Pekoyama podbili Budynek Sejmu Narodowego, zabierając przy tym wiele istnień ludzkich, podczas gdy Sonia dowodziła zniszczeniem swojego rodzinnego kraju, Królestwa Novoselic. Akane Owari stała obok dwóch ciał przed hotelem i prawdopodobnie je zabiła.

Podczas Tragedii Kazuichi Soda skonstruował dużego robota Monokuma, który miał służyć jako broń zniszczenia, a później go uruchomił. Teruteru Hanamura gotował dania z motywem Monokumy, Gundham Tanaka wykorzystał swoją siłę hodowlaną i naturalny sposób postępowania ze zwierzętami, aby kontrolować wiele z nich jako armię. Ultimate Imposter wcielił się w Byakuyę Togamiego, zwiększając jego prędkość dzięki goglom o wysokiej rozdzielczości, umożliwiającym mu unikanie kul, podczas gdy Sonia przewodziła i dowodziła dużą grupą zbuntowanych wojowników Monokuma. Mahiru Koizumi zrobił wiele wywołujących rozpacz zdjęć i rozpowszechnił je na całym świecie. Ibuki Mioda i Hiyoko swoim tańcem pomogły szerzyć rozpacz, Nagito został schwytany i przetrzymywany jako niewolnik przez Wojowników Nadziei, a Mikan kazała przywiązać mężczyznę do krzesła, przygotowując strzykawkę do rozpoczęcia eksperymentów na jej pacjencie.

Przechwytywanie przez Fundację Przyszłości[]

Fundacja Przyszłości powstała, by walczyć z Ostateczną Rozpaczą. Wielu przywódców gałęzi zmierzyło się z Fuyuhiko, Peko, Akane, Nekomaru Nidai i dużą liczbą wojowników Monokuma. Fuyuhiko rozkazał Peko zaatakować, a Kyosuke Munakata wdał się z nią w walkę na miecze. Seiko Kimura była również w stanie powstrzymać Mikan przed wstrzyknięciem nieznanej substancji do oka powściągliwego mężczyzny, wytrącając jej strzykawkę z dłoni.

Jednakże można założyć, że wszyscy członkowie Klasy 77 uniknęli wówczas schwytania, jak wyjaśnia Makoto Naegi, że później odnalazł „byłych uczniów” jako grupę, gdy spotkał Izuru Kamukurę pośród zrujnowanej klasy. Potwierdza to e-mail w Programie Neo World, w którym znajduje się informacja, że ​​cała piętnastka (wliczając Izuru) została przyjęta jako studenci, a nie wrogie Resztki. Prawdopodobnie spotkanie z Makoto miało miejsce wtedy, gdy zostali schwytani i umieszczeni w areszcie.

Zabójcza wycieczka szkolna[]

Po śmierci Junko, Izuru przekonał pozostałych Resztek Rozpaczy do wzięcia udziału w nowym planie: pozwolić Fundacji Przyszłości schwytać ich i umieścić w Programie Neo World, zaawansowanej symulacji komputerowej mającej na celu oczyszczenie mózgu z prania mózgów, które doprowadziło ich do rozpacz. Plan Izuru zakładał zepsucie programu sztuczną inteligencją opartą na Junko, która mogłaby zamieszkiwać ciała jej Ostatecznych Rozpaczy, „zabijając” je w symulacji, skutecznie kilkakrotnie ożywiając ich przywódcę. Jednak prawdziwym celem Izuru było rozpoczęcie bitwy pomiędzy nadzieją a rozpaczą, pozwalając mu raz na zawsze wybrać, po której stronie stanie.

Program Neo World został zaprojektowany przez Chihiro Fujisaki, Yasuke Matsudę i Miaya Gekkogaharę, znany jako Program Przywrócenia Nadziei. Każdemu przystępującemu do programu wirtualnie przywrócone zostaną wspomnienia, zapominając o wszelkich traumach, których mógł doświadczyć w prawdziwym świecie, stosując określone techniki psychoterapeutyczne . Pożądanym zadaniem klasy 77-B było zebranie fragmentów nadziei poprzez rozwijanie przyjaźni, dzięki czemu ich nadzieje rosły na wyspie Jabberwock, chociaż plan Izuru zakończył się sukcesem, ponieważ obserwator programu Usami został pokonany przez Monokumę, który pojawił się i przejął kontrolę nad wyspą, ogłaszając że uczniowie, jeśli chcą uciec, muszą uczestniczyć w życiu polegającym na wzajemnym zabijaniu.

Wiele morderstw miało miejsce, zanim pozostali uczestnicy, Hajime, Sonia, Akane, Kazuichi i Fuyuhiko, zmierzyli się z AI. Junko podczas ostatniej próby klasowej dowiadują się o ich rozpaczliwej przeszłości i zaczynają tracić wszelką nadzieję, ale Hajime przekonuje ich do stworzenia własnej przyszłości, zgadzając się z Makoto, Kyoko Kirigiri i Byakuyą Togami, aby zainicjować Wymuszone Zamknięcie programu. Pozostali ocalali i ich koledzy z klasy w śpiączce zostają uwolnieni przez Makoto i przetransportowani na wyspę Jabberwock.

Przebudzenie klasy 77-B[]

Klasa 77-B w śpiączce budzi się w Danganronpa 3: Szkoła średnia The End of Hope's Peak - Side: Hope. Hajime, będący teraz połączeniem jego talentów i Izuru, był w stanie obudzić każdego ze swoich kolegów z klasy, którzy opuścili Program Neo World w stanie śpiączki po otrzymaniu egzekucji i morderstwa podczas programu.

Advertisement