Danganronpa Wiki
Advertisement
Kiyotaka Ishimaru Galeria Portrety
Nie ma nic wspanialszego w życiu, niż starać się, aż do swoich limitów. Czyż nie? To wszystko!

Kiyotaka “Taka” Ishimaru (石丸 清多夏  Ishimaru Kiyotaka) jest jedną z postaci występujących w Danganronpa Trigger Happy Havoc.

Ishimaru został przyjęty do Akademii Szczytu Nadziei jako Superporządkowy (超高校級の「風紀委員」chō kōkō kyū no “fūki iin”). Jest wnukiem Toranosuke Ishimaru.

W 3 rozdziale, niedługo po spotkaniu Alter Ego, jego dusza połączyła się z duszą zmarłego Mondo Owady, zdobywając nową tożsamość zwaną Kiyondo Ishida (石田 Ishida). Później został zamordowany przez Hifumiego Yamadę, czemu winna była Celestia Ludenberg, która go zmanipulowała.

Gra poboczną postać postać w Danganronpa 3 The end of Hope's Peak Academy.

Wygląd

Kiyotaka Ishimaru Całość 01

Ishimaru to umięśniony mężczyzna, który ma spiczaste, czarne włosy. Jego twarz zdobią długie, krzaczaste brwi, szkarłatne oczy i ciągły wściekły wyraz twarzy.

Nosi on biały uniform z pięcioma złotymi guzikami na rękawach. Ma także wysokie, czarne kozaki. Znaki Kanji na jego opasce znaczą "Członek Komisji Dyscyplinarnej".

Osobowość

Kiyotaka jako Superporządkowy ma tendencję do przestrzegania zasad. Dzięki temu nie rozumie jak można się spóźnić o chociażby minutę. Często krzyczy i praktycznie zawsze stoi na baczność. Wszystko traktuje bardzo poważnie, nawet kiedy Monokuma wykonywał ćwiczenia Ishimaru jako jedyny ćwiczył razem z nim.

Zdolności

Superlicealny Porządkowy

Jako Superlicealny Porządkowy, Kiyotaka ma silne poczucie moralności i obowiązku. Nawet w życiu szkoły zabijania nie zapomina o swoich rygorystycznych przekonaniach na temat dobra i zła. Kiyotaka często przyjmuje rolę przywódcy i stara się prowadzić swoich kolegów z klasy na właściwą ścieżkę, ku ich irytacji.

Historia

Cytaty

  • "Jestem Kiyotaka Ishimaru. Wierzę w śmiałą prostotę! Pracujmy razem nad naszą edukacją''
  • Chwileczkę! Jest jeszcze coś, do czego musimy się odnieść! Makoto! Twoje spóźnienie się jest nie do przyjęcia! Z pewnością wiedziałeś, że spotkanie miało rozpocząć się punktualnie o 8 rano! Spóźnienie się pierwszego dnia jest nie do opisania! Musisz przyjąć należytą karę! "
  • "W każdym razie, możesz zwracać się do mnie Taka. Mówiłeś, że nazywasz się Makoto Naegi , prawda? To dobre imię, mocne imię! Powinieneś podziękować swoim rodzicom za nadanie ci tak doskonałego imienia. I aby to imię nie straciło na wartości , musisz poświęcać się każdego dnia! Życie jest warte włożenia w nie każdego wysiłku!"
  • "To prawda. Musimy się dowiedzieć, gdzie dokładnie jesteśmy. Czy jest jakieś wyjście? A co z żywnością i zapasami? Jest mnóstwo pytań, na które musimy znaleźć odpowiedź!"
  • "Nie wyciągajmy jeszcze pochopnych wniosków! Zachowajmy to na rozprawę klasową! Tam wszyscy możemy ujawnić szczegóły zbrodni Makoto!
  • "Dobrze więc… wszyscy zamknijcie oczy, a ktokolwiek to zrobił, niech podniesie rękę!”
  • "Jesteś tchórzem! Dlatego zwracasz się do przemocy, aby rozwiązać swoje problemy! Dlatego nie możesz zrobić tego, o co prosi cię społeczeństwo, dlatego chodzisz tak ubrany! Jesteś takim tchórzem, że nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy!"
Advertisement