Danganronpa Wiki
Advertisement
Kiriko Nishizawa Galeria
Kiriko Nishizawa
Transparent Kiriko Nishizawa
Płeć Kobieta
Status Martwa
Aktor głosowy Suzuko Mimori
Debiut Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair #07

Kiriko Nishizawa (西澤 桐子 Nishizawa Kiriko) jest postacią poboczną występującą w Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair.

Kiriko była częścią Samorządu Uczniowskiego w Akademii Szczytu Nadziei jak i uczestnikiem Tragedii Akademii Szczytu Nadziei.

Podczas Tragedii została dźgnięta przez Sōsuke Ichino, tym samym stając się piątą ofiarą.

Wygląd[]

Kiriko ma fioletowe oczy oraz jasne magenta włosy, uczesane w koki. Nosi standardowy uniform Akademii Szczytu Nadziei, a także czarną spódniczkę z białą bielizną. Na głowie posiada czerwoną opaskę.

Osobowość[]

Kiriko wydaje się być przerażona i cicha. Później jednak okazuje się, iż przez wywołaną panikę, desperację oraz rozpacz, załamana próbuje zabić innych.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Junko Enoshima zebrała wszystkich Członków Samorządu Uczniowskiego i Izuru Kamukurę oraz zmusiła ich, żeby się zabijali. Dziewczyna od początku była przerażona, a także niepewna.

Chwilę po rozpoczęciu Zabójczej Gry, Kiriko podnosi łopatę i próbuje zabić nią Sōsuke. Nim mogła to zrobić, zostaje ona przez niego zamordowana.

Ciekawostki[]

  • Jej imię, "Kiriko" (桐子) znaczy "dziecko paulownia".
  • Jej nazwisko, "Nishizawa" (西澤) znaczy "zachodni strumień".
Advertisement