Danganronpa Wiki
Advertisement
Kenshiro
Płeć Mężczyzna
Status Żywy
Debiut Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Nazwa Demona Kenshirox

ケンイチロウックス

Kenshiro (ケンイチロウ w oryginalnej japońskiej wersji Ken'ichirō) jest postacią wspomnianą w Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Kenshiro to chłopak i rywal Sakury Ogami, a także jedyna osoba, którą Sakura nie potrafiła pokonać. Był nieuleczalnie chory oraz zostało mu sześć miesięcy życia. Kiedy znajdował się w szpitalu, oddał Sakurze tytuł "najsilniejszego człowieka na świecie", który planowała utrzymywać do czasu, aż on nie wyzdrowieje.

W Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls okazuje się, że Kenshiro wciąż żyje, a także jest celem Polowania na Demony przez Wojowników Nadziei.

Wygląd

Kenshiro to umięśniony mężczyzna, który posiada krótkie, czarne włosy oraz nosi białe gi, czerwoną chustkę na lewej ręce i czarny pas, ukazujący, że Kenshiro to mistrz sztuk walki.

W obrazku z wpisu Czarnej Listy Danganronpa Another Episode, przez jego chorobę, wygląd się zmienił. Skóra stała się o wiele jaśniejsza, a włosy długie i białe. Prawdopodobnie ma duże straty w wadze oraz możliwe, że na ten czas jest chudy. Jednak, wciąż ma spokojny uśmiech. Nosi też bandaż na szyi.

Osobowość

Kenshiro wydaje się być dobrym i odpowiedzialnym mężczyzną. Bierze treningi na poważnie oraz posiada nieugiętą wolę walki, gdyż przetrwał swoją chorobę o wiele dłużej niż przewidziano. Bardziej interesuje się udoskonalaniem umiejętności poprzez doświadczenie.

Zdolności

Walka wręcz

Kiedy był zdrowy, Kenshiro bardzo dobrze potrafił sztuki walki. Sakura uznawała go za absolutnego geniusza w walce. Na ten czas, to jedyna osoba, którą Sakura nie potrafiła pokonać. Nawet gdy jest osłabiony, Wojownicy Nadziei kazali polować na niego w grupie oraz wyczerpać ostatki sił nim będą próbować go zabić, co pokazuje, że wciąż posiada swoją siłę.

Historia

Przed Tragedią

Kenshiro był najsilniejszą osobą na świecie, jednak zdiagnozowano mu chorobę, która pozwalała mu przeżyć najwyżej sześć miesięcy. W pewnym momencie drogi Sakury i Kenshiro się skrzyżowały, a ona go wyzwała na pojedynek. Kenshiro pokonał Sakurę, po czym zaczęli się spotykać. Kiedy choroba zaczęła się rozwijać, został zabrany do szpitala, gdzie oddał Sakurze tytuł najsilniejszej osoby na świecie. Dziewczyna zdecydowała, iż będzie go utrzymywać do czasu, aż wyzdrowieje.

Podczas Tragedii

Kenshiro został złapany przez Ultimate Despair. Najwidoczniej zamknięto go w apartamencie tak, jak innych jeńców.

Później uwolniono go, tylko po to, żeby być Celem Wojowników Nadziei.

Kenshiro wciąż żyje i jest celem Wojowników Nadziei. Najwidoczniej nadal cierpi na chorobę serca, przez co szybko się męczy. Znajduje się on koło Parkingu w domie towarowym Towa .

Po tym, gdy Komaru Naegi oraz Toko Fukawa pokazują Hiroko Hagakure jego wpis z czarnej listy, obiecuję, że uratuje Kenshiro.

Relacje

Miłość

Sakura Ogami

Kenshiro to chłopak, a także rywal Sakury. Jest najbliższą osobą dla niej, dlatego został złapany przez Junko Enoshime. Nie wiadomo, czy wie on o śmierci Sakury.

Obrazki

Ciekawostki

  • Nie do końca wiadomo dlaczego, pomimo bycia Japończykiem, jego imię napisane jest w katakanie, w której najczęściej pisze się zapożyczenia imion lub nazw z innych języków.
  • Kenshiro jest jedynym Jeńcem w Danganronpa Another Episode, który nie mógł być użyty jako pierwszy motyw Monokumy, podczas incydentu Wzajemnego Zabijania Klasy 78-ej, ponieważ, kiedy zapytano się Sakury, co było na jej filmie, ona odpowiada, iż to była jej rodzina, która została pokonana.
  • Jego imię oraz postać opierana jest na Kenshiro, protagoniście serii mangi Hokuto no Ken.
Advertisement