Danganronpa Wiki
Advertisement
Karen Kisaragi Galeria
Karen Kisaragi
Karen Kisaragi Transparent
Płeć Kobieta
Status Martwa
Aktor głosowy Honoka Inoue
Debiut Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair #07

Karen Kisaragi (如月 かれん Kisaragi Karen) jest postacią występującą w Danganronpa/Zero oraz Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair

Karen była Sekretarką Samorządu Uczniowskiego, jak i uczestnikiem w Tragedii Akademii Szczytu Nadziei. Pierwsza rozpoczęła Zabójczą Grę, po tym, gdy Junko Enoshima pokazała jej motyw.

Karen została zabita przez Asukasei Hino, tym samym stając się jedenastą ofiarą. Zamordowała Ryōta Someya i Sōsuke Ichino.

Wygląd[]

Karen ma krótkie, zielone włosy, których końcówki są lekko zakręcone. Za jej okularami posiada zielone oczy. Nosi zwykły uniform Akademii Szczytu Nadziei.

Osobowość[]

Karen okropnie martwiła się o swoją matkę. Jest łatwa do zmanipulowana, ponieważ jako pierwsza zaczęła Zabójczą Grę, po tym, gdy dowiedziała się, że jej matce stało się coś złego. Szybko się załamała, przez co, kiedy zabijała, była bardzo sadystyczna.

Historia[]

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy - Side: Despair[]

Odcinek 07 - Największy, najokrutniejszy incydent w historii Akademii Szczytu Nadziei[]

Karen była jednym z członków samorządu uczniowskiego, który został zwołany przez Junko, aby rozpocząć jej nową zabójczą grę. Po usłyszeniu motywu, dziewczyna sprawdziła swoją teczkę i ujrzała zdjęcie matki, której stało się coś złego.

Nie potrafiła się opanować i natychmiast wzięła katanę, zabijając Ryōte. Rozpaczając nad losem jej matki kontynuowała ataki na dawnych kolegów.

Później, cała we krwi szła po korytarzach, trzymając w ręku piłę mechaniczną. Z przerażającym uśmiechem ruszyła w stronę Sōsuke i go zamordowała. Potem wróciła do klasy, gdzie prawdopodobnie została zabita przez Asukaseia, ponieważ miał on jej piłę.

Ciekawostki[]

  • Jej imię, "Karen" (かれん) napisane w kanji (華蓮) można przetłumaczyć jako "okazały kwiat".
  • Jej nazwisko "Kisaragi" (如月) to drugi miesiąc kalendarza księżycowego
Advertisement