Danganronpa Wiki
Advertisement
ChihiroSchoolMode3 Uwaga! Ten artykuł posiada kontent dostępny jedynie w innych językach! Cała ta strona opiera się na fanowskim tłumaczeniu!

Kara Chiaki Nanami (七 海 千秋 の お し お き Nanami Chiaki no oshioki) to egzekucja występująca w anime Danganronpa 3: The End of Hope's Peak Academy/Side: Despair, w której zostaje stracona Chiaki Nanami.

Przebieg[]

Chiaki zostaje zmuszona do wejścia do labiryntu lochów pełnego niebezpiecznych pułapek. Pozostawiona bez wyboru, porusza się po korytarzach, lecz przypadkiem aktywuje ukryty przełącznik na podłodze, co skutkuje przebiciem jej stopy. Chiaki zostaje następnie zaatakowana metalowymi kulkami, które ranią jej prawe oko i ramię. Gdy Junko Enoshima, obserwująca ją przez kamery w lochach, zaczyna odliczanie, Chiaki desperacko próbuje utykać w bezpieczne miejsce, ale nieuważnie natrafia na kolejną pułapkę, przebijając swoje kolano. Docierając do końca labiryntu, dziewczyna odnajduje duże drzwi z napisem „META”, za którymi stała Chisa Yukizome i jej koledzy z klasy. Kiedy Chiaki przechodzi przez próg, próbując dosięgnąć swoich przyjaciół, wszystko to okazuje się być iluzją. Zamiast wsparcia, Chiaki zostaje przebita włócznią, a następnie niezliczoną ilością kolców.

W przeciwieństwie do innych egzekucji, nie kończy się to natychmiastową śmiercią, co pozwoliło Izuru Kamukurze na krótką rozmowę z nią.

Następstwa[]

Pozostali koledzy Chiaki, którzy zostali zmuszeni do obejrzenia nagrania prającego mózg, w końcu wpadają w rozpacz i stają się częścią Superrozpaczy, która rozpocznie Tragedię.

Galeria[]

Ciekawostki[]

  • W przeciwieństwie do innych "formalnych" egzekucji, transmisja jest "hostowana" przez Monokumę jako pluszowego misia; Junko sama kierowała egzekucją przez ekrany wideo.
  • To zdecydowanie najdłuższa egzekucja w serii, zajmująca ponad połowę odcinka, w którym się ona odbywa. Dla porównania, większość innych egzekucji trwa maksymalnie około 2 minuty.
  • Chronologicznie, jest to pierwsza formalna egzekucja z serii „Danganronpa”.
    • Co ciekawe, egzekucja odpowiednika AI Chiaki jest ostatnią formalną egzekucją w akademii Szczytu Nadziei.
  • Śmierć Chiaki w Side/Despair jest bardzo podobna do śmierci Mukuro w grze „Danganronpa: Trigger Happy Havoc”: nagłe przebicie dziesiątkami włóczni. Śmierć podwaja się również jako akty zdrady ze strony tych, którzy byli najbliżej straconego (Junko w przypadku Mukuro i Chisa w przypadku Chiaki).
  • Należy również zauważyć, że jej odpowiednik SI w „Super Danganronpa 2: Sayonara Zetsubō Gakuen THE STAGE (2015)” również zostaje zabita włócznią.
Advertisement