Danganronpa Wiki
Advertisement

Grupa Idoli Sayaki Maizono to nienazwana grupa idoli w Japonii, która istniała przed Tragedią. Składająca się z pięciu dziewcząt pod wodzą Sayaki Maizono grupa zyskała popularność i sławę po wyjątkowych występach w całym kraju.

Chociaż dokładnie nie wiadomo, w jaki sposób powstała grupa idolek, Sayaka stwierdziła, że ​​zrobiła wiele złych rzeczy, aby zostać idolką, więc sugeruje się, że dotyczy to całej grupy. Dziewczyny stały się niezwykle popularne nie tylko w Japonii, ale na całym świecie. Mieli tak wielu fanów i wielbicieli, że ich własny wokalista, Sayaka, został zaproszony do Hope's Peak Academy i otrzymał tytuł Ultimate Pop Sensation.

Pomimo sukcesu, dziewczyny rozwiązały grupę idolek, gdy Sayaka została uwięziona w Akademii Szczytu Nadziei . Pozostali czterej członkowie pojawili się później w teledysku, w którym wydawali się być martwi. Nie wiadomo, czy grupa została zgromadziła i był albo stracił przytomność albo zmuszony do współpracy w nagraniu wideo, jak miało naciskać Sayaka popełnić morderstwo jako część Monokuma jest motywem . Desperacja Sayaki po obejrzeniu filmu z motywem doprowadziła ją do zrealizowania swojego planu zamordowania Leona Kuwaty , co zakończyło się odwrotnym skutkiem dla niej samej, ponieważ to ona została zabita przez Leona podczas Zabójczego Szkolnego Życia. Obecnie nie wiadomo, czy inni członkowie idola są świadomi śmierci Sayaki.

Po tych wydarzeniach okazuje się, że Ayaka Haneyama , jeden z członków grupy idoli Sayaki , został zmuszony do udziału w Polowaniu na Demony jako cel Wojowników Nadziei . Jednak okazało się , że zarówno ona, jak i jej kolega, Satomi Aoba , przeżyli Tragedię. Statusy pozostałych dwóch członków są obecnie nieznane.

Znani członkowie:

zdięcie imie status
Sayaka Maizono
Sayaka Maizono Martwa
Ayaka preforming
Ayaka Haneyama Żyje
Satomi Aoba image
Satomi Aoba Żyje
Unknown Idol Member
nieznane nieznany
Unknown Idol Member % 281% 29
nieznane nieznany

Ciekawostki[]

  • Fani grupy, a konkretnie Sayaka, identyfikują się jako „Sayakers”.
  • Komaru Naegi uważa się za "Sayaker". Twierdzi, że Sayaka jest jej ulubionym idolem, a także kupuje płyty i gadżety grupy za swoje miesięczne kieszonkowe.
Advertisement