Danganronpa Wiki
Advertisement
Grand Bois Chéri Ludenberg
Grand bois
Nazwa Demona Nekonekomaru

ネコネコマル

Płeć Męska
Status Żywy
Rodzina Celestia Ludenberg (Właścicielka; martwa)
Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Grand Bois Chéri Ludenberg (グランボアシェリ・ルーデンベルク Guranboasheri Rūdenberuku)  to postać występująca w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Jest on celem Polowania na Demony przez Wojowników Nadziei.

Był kotem Celestii Ludenberg oraz najbliższą jej istotą.

Wygląd

Grand Bois Chéri Ludenberg jest dużym, puszystym kotem z szarym futrem, zielonymi oczami oraz białymi łapami. Nosi czarną obrożę w stylu lolity.

Osobowość

Grand Bois Chéri Ludenberg, podobnie do jego właścicielki ma fałszywą osobowość. Mimo uroczego wyglądu, posiada zgniły oraz niemiły charakter. Jest bardzo rozpieszczony oraz niezwykle lojalny wobec jej właścicielki.

Jako rozpieszczony zwierzak, je on tylko odpowiednio smaczne jedzenie.

Historia

Przed Tragedią

Grand Bois Chéri Ludenberg był zwierzakiem Celestii. Dobrze się bawiła, gdy przy niej był. Chciała, żeby razem z nią mieszkał w wymarzonym pałacu.

Po tym, jak Celestia dołączyła do Akademii Szczytu Nadziei, Grand Bois Chéri został powierzony w ręce kogoś bliskiego.

Podczas Tragedii

Grand Bois Chéri został złapany przez Ultimate Despair i stał się jeńcem dla pierwszego motywu Monokumy. Najwidoczniej zamknięto go w apartamencie tak, jak innych jeńców.

Później uwolniono go, tylko po to, żeby być Celem Wojowników Nadziei.

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Po zostaniu celem, Grand Bois Chéri ukrywa się w Ośrodku Kultury w Towa.

Po tym, gdy Komaru Naegi oraz Toko Fukawa pokazują Hiroko Hagakure wpis z Czarnej Listy o Grand Bois, obiecuje ona, że wyśle ludzi, aby go uratowali, nawet jeżeli jest kotem. Toko zdaje sobie sprawę z tego, czyim zwierzakiem jest Grand Bois Chéri oraz dodaje, iż nie ma on właściciela, do którego mógłby wrócić.

Relacje

Rodzina

Celestia Ludenberg

Grand Bois Chéri Ludenberg to zwierzak Celestii. Chéri kocha swojego właściciela. Często jest przez nią często rozpieszczany. Celestia także darzy go silnym uczuciem, co ukazuje to, iż stał się Jeńcem.

Wrogowie

Wojownicy Nadziei

Widzą go jako Demon i zrobią wszystko, aby go zabić.

Obrazki

Ciekawostki

  • Jak jego właścicielka, uwielbia jeść Gyoza.
  • Nienawidzi jedzenia dla kotów.
  • Jest nazwany po znanej marce czarnej herbaty.
  • W wpisie z Czarnej Listy o Grand Bois, wspomniano, że po znalezieniu go, mają zmieść w pył, używając ognistego ataku (spalić), nawiązując do egzekucji Celestii, czyli spalenie na stosie.
Advertisement