Danganronpa Wiki
Advertisement
Toko Fukawa Genocider Syo Galeria Portrety
Nawet małpa może spaść z drzewa, uderzyć głową, zapaść w śpiączkę i umrzeć.

Genocider Syo, znana jako Genocider Jill (ジェノサイダー翔) oraz Genocider Jack, w oryginalnej japońskiej wersji jest jedną z postaci w grze Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Jej tytuł to Super Seryjna Morderczyni (超高校級の「殺人鬼」chō kōkō kyū no “satsujinki”). Genocider jest zabójczą i sadystyczną drugą osobowością Toko Fukawy. Czasami jest nazywana Genocide Jack przez tych co nie znają jej prawdziwej płci.

Ona również pojawia się w Zettai Zetsubou Shoujo - Danganronpa Another Episode jako druga postać, którą można grać w celu wspierania Komaru Naegi.

Powraca w Danganronpa 3 The end of kibougamine Mirai-hen

Wygląd

Genocide Jack Genocider Syo Całość 01

Genocider wygląda prawie tak samo, jak Fukawa - jedyną różnicą są oczy, które przybierają czerwony kolor i długi język wystający poza ostre zęby.

Jej ubiór stanowi fioletowy japoński munderek szkolny. W pierwszej części gry posiada dwa warkocze, jednak od "Danganronpa Another Episode: Super Despair Girls" jej włosy są potargane i rozpuszczone. Posiada także ahoge.

Kolejną zmianą, którą przeszedł jej wygląd, było rozcięcie w spódnicy ukazujące wycięte w skórze znaki kanji, mówiące o tym, ile osób dotychczas zabiła.

Genocider nosi przy sobie dwie pary nożyczek aby być zawsze przygotowana na sytuację, w której zechce rozlewu krwi. Jej broń jest niezwykła, bo została wykonana przez nią samą.

W Hope's Peak Academy nosiła krótkie białe skarpety do kostek. Po opuszczeniu akademii zostały one zamienione na rzecz ciemnych zakolanówek.

Osobowość

Pomimo tego, że jest krwiożerczą i potencjalnie bardzo niebezpieczną seryjną morderczynią, Genocider Sho jest najczęściej przedstawiana jako komiczna ulga w serii Danganronpa. Dużo się śmieje, a czasami udaje, że jest poważna, by zaraz pokazać, że tylko żartuje.

W przeciwieństwie do Toko, Genocider Sho jest bardzo głośna i towarzyska. Podczas procesu o morderstwo Chihiro Fujisaki wyjawia wszystko o sobie. Ma obsesję na punkcie Byakuyi Togami, nazywając go „Mistrzem” w angielskiej wersji. W wersji japońskiej używa zwrotów grzecznościowych, takich jak „-sama”, co wskazuje, że ma uległą stronę, ponieważ tego zwrotu używa się głównie w zwracaniu się do osób o znacznie wyższej randze niż ona sama.

Czasami jest dość sprośna, nie waha się nękać Aoi Asahina z powodu jej sylwetki lub robić niestosowne uwagi innym postaciom. Genocider Sho jest samozwańczą fujoshi i twierdzi, że zabija tylko uroczych chłopców, którzy ją „podniecają”. Wydaje się, że też lubi Yuri, choć twierdzi, że nie przepada za dziewczynami. Przedstawiano ją również z cechami sadystycznymi i masochistycznymi.

Ma zwyczaj nadawania innym nadmiernie głupich przezwisk; na przykład nazywa Makoto Naegi „Big Mac”, „Mahkyutie” i „Macoco Chanel”. i nazywanie zmarłego Chihiro „Cherry”, Kiyotaki „Tick Tock” i Hifumiego „Huffy”.

W ostatnim rozdziale pierwszej gry okazuje się, że chociaż Toko skradziono jej wspomnienia, Genocider Sho nadal pamięta, ponieważ obaj alter mają tę samą wiedzę, ale nie tę samą pamięć. Kiedy pokazuje się obrazy świata zewnętrznego, Genocider Sho identyfikuje to jako następstwo „Tragedii”. Co więcej, w rozdziale 4 Danganronpa Another episode ujawniono, że podziela te same emocje i uczucia ze swoim alter, a zatem ich relacje z rówieśnikami są między nimi wspólne.

Genocider Sho czasami ma znacznie poważniejszą stronę w Danganronpa Another Episode. Według limitowanego artbooka „jej postawa może w jednej chwili zmienić się z poważnej na szaloną”. Szybko nadaje Komaru przezwisko „Dekomaru” i lubi się z nią zabawiać, ale wydaje się, że tak naprawdę nie jest nią zainteresowana. W rzeczywistości na początku jest zirytowana zaufaniem Komaru do seryjnego mordercy, takiego jak ona, i nie jest zainteresowana przyjaźnią, rozgniewana samą sugestią. Jednak w końcu rozwija łagodniejszą stronę Komaru i uważa ją za przyjaciółkę, chcąc ją chronić, słuchać jej i brać pod uwagę jej opinie. Jest również postrzegana jako osoba pełna szacunku dla swojego alter, ponieważ czuje, że nie ma prawa przyjąć przeprosin Komaru w imieniu Toko.

Przyjaźń z Komaru miała pozytywny wpływ zarówno na Genocider Sho, jak i Toko. Pod koniec Danganronpa Another Episode i Danganronpa 3 sugeruje się, że Genocider Sho uspokoiła się i nie zabija już przystojnych mężczyzn, a jedynie wykorzystuje swoje umiejętności w dobrym celu i do walki z wrogami. W rozdziale 4 Danganronpa Another Episode jest także moment, w którym Toko jest wyjątkowo świadoma tego, co się dzieje, mimo że Genocider Sho obecnie sprawowała kontrolę, co może sugerować, że alter zaczęły się nieco integrować.

Historia

Przed Tragedią

Genocide Jack to morderczy diabeł, który zabił każdego mężczyznę, którego uznała za przystojnego. Zamordowała wszystkie swoje ofiary, krzyżując je swoimi nożyczkami. Jej wizytówką jest napis „Żądza krwi” we krwi ofiary na pobliskiej ścianie („Gorączka Krwawej Łaźni” w oryginalnym języku japońskim). Jej ofiary zostały również opisane w tajnej księdze Ludobójstwa Jacka. Podczas jednego ze swoich wydarzeń w wolnym czasie ujawniła, że ​​jej pierwszą ofiarą była pierwsza miłość jej i Toko, jednego z jej kolegów z klasy podstawowej, który przeniósł się do Sikoku.

Twierdzi, że życie Toko w stłumionym, nowoczesnym społeczeństwie spowodowało, że rozwinęła dysocjacyjne zaburzenie tożsamości, które stworzyło Jacka jako wyraz stłumionych emocji Toko. W  Danganronpa Another Episode , Toko ujawniła, że ​​Genocide Jack było wynikiem jej trudnego i często zaniedbanego życia rodzinnego.

Danganronpa: Trigger Happy Havoc

Rozdział 2

Genocider pojawił się po raz pierwszy w drugiej rozprawie po tym, jak Toko została zmuszona przez Byakuyę do ujawnienia swojego ołtarza. Byakuya zamierzała wrobić Genocidera w morderstwo Chihiro, ale Genocider wskazał, że pozorna naśladownictwo jej metod zabijania jest „tandetne”, ponieważ odmówiła użycia czegokolwiek innego niż jej sygnaturowe nożyczki do morderstwa i ukrzyżowania swoich ofiar. Została dodatkowo usprawiedliwiona faktem, że celowała wyłącznie w mężczyzn, których uważała za „przystojnych” - skoro sekret Chihiro nie został jej jeszcze ujawniony w chwili jego śmierci, Genocide nie byłby celem w pierwszej kolejności.

Rozdział 3

W trakcie gry Genocide pojawiał się po tym, jak Toko kichnęła lub zemdlała na widok krwi, co zauważono, gdy podążała za innymi uczniami, aby zbadać trzecie piętro, śledztwo w sprawie morderstwa i trzeci proces klasowy.

Rozdział 4

Pojawiła się ponownie w rozdziale 4 po tym jak Toko straciła przytomność dlatego że była w szoku przez pojawienie poszkodowanej Sakury Ogami która została wcześniej zaatakowana przez Yasuhiro Hagakure z Monokuma  butelki. Genocide następnie zrobił to samo co Hiro, uderzyła Sakurę butelką Monokumy, co spowodowało, że Sakura ponownie straciła przytomność. Zanim opuściła pomieszczenie rekreacyjne (miejsce zbrodni), wyczyściła fragmenty butelek i umieściła je w pobliskim koszu na śmieci. Podczas procesu jej uczciwość i dowody przedstawione na kilku miejscach zbrodni dowiodły jej niewinności.

Rozdział 5

Genocide obudziła się w ogródku w którym nie wiedziała dlaczego jest, gdy przybiegła ponownie do reszty zapytała po co tam poszła, gdy reszta jej powiedziała że poszła po narzędzia zapytała się co robi tam na środku martwe ciało. Kiedy wszyscy znaleźli się w ogródku widząc ciało, ona podbiegła do ciała i postanowiła zdjąć maskę po czym wylądowała w krzakach, gdyż pod maską umieszczona była bomba.

Rozdział 6

Genocide wybudził się po przez kichnięcie Toko, została ona zapytana czy pamięta co się stało ze światem zewnętrznym, zaczęła opowiadać o tej tragedii, zdziwiona tym że nikt o niej nie pamięta. Ostatecznie Ona i Toko pokonują Junko i uciekają z Akademii

Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls

Rozdział 1

Genocide Jack pojawia się po raz pierwszy, kiedy Komaru ląduje na dachu budynku, który później okazał się szpitalem po tym, jak wypadła z  bazy Wojowników Nadziei. Natychmiast pokonała Monokumy, które przybyły po Komaru i zapytała osobę, którą właśnie uratowała, czy jest "Komaru Naegi", czy nie.

Po tym, jak Komaru potwierdziła, że ​​jest Komaru, z każdej strony budynku pojawiło się więcej Jednostek Monokuma. Jack postanowił wtedy zabrać Komaru w bezpieczniejsze miejsce. Zapytała Komaru, czy zna Byakuyę, czy nie, ponieważ czuła jego aromat z Megafonowego Hacking Gun Komaru. Kiedy zdezorientowana Komaru nie odpowiedziała wystarczająco szybko, Jack zaczyna odliczanie, grożąc, że przetnie ją, dopóki nie będzie wyglądać jak mochi, jeśli nie przyzna się do czasu, gdy osiągnie zero. Zanim mogła cokolwiek zrobić, niespodziewanie wróciła do Fukawy.

Toko, która mogła teraz zarządzać Jackiem, potwierdziła, że ​​są sojusznikami i że pomoże jej uciec z jednostki Monokuma. Wyjaśniła, że ​​Genocide Jack został całkowicie oswojony przez nią za pomocą paralizatora i nie popełniłby ponownie morderstwa, jak w przeszłości, ale użyłaby paralizatora tylko wtedy, gdy okoliczności były sprzyjające, ponieważ gdyby użyła go zbyt wiele razy, to usmaży jej mózg.

Rozdział 2

Podczas podróży Toko i Komaru w tunelu, nagle trzęsienie ziemi uderzyło i spowodowało zawalenie się sufitu. Toko, która upadła po tym, jak uderzył ją duży, pęknięty kamień, zmieniła postać na Genocide Jacka, który szybko rzucił się z powrotem do wejścia, a za nią Komaru.

Po drodze pojawiły się Monokuma Kids i zablokowały im drogę ucieczki. Ale wielokrotnie wycofywali się z jednego punktu do drugiego po tym, jak Genocide Jack pokonał Monokumy wokół tunelu. W ostatniej sekundzie Komaru i Jack zdołali uciec ze zniszczonego tunelu. Komaru zapytała, dlaczego osobowość Toko nagle się zmieniła, a Jack odpowiedział, że utrata przytomności i kichanie może zmienić jej osobowość.

Po tym, jak Jack kichnęła i ponownie przeszła na Toko. Komaru nagle wpadła w depresję i zastanawiała się, czy naprawdę nie może uciec z Towa City. Tuż przed Toko mogła zebrać Komaru znowu jak ona po Yucie Asahiny „śmierci" dwa Monokuma dzieci zbliżył się do nich z telewizora podłączonego do Wojowników siedzibie nadziei i Jataro Kemuri , jednego z wojowników nadziei pojawił się na ekranie.

Rozdział 3

Toko przeszła na Genocide Jack, kiedy została zatrzymana przez Ruch Oporu w celi w tajnej bazie Ruchu Oporu. Szybko się wyrwała i odwiedziła celę Komaru, tylko po to, by dowiedzieć się, że już jej nie ma. Napotkała Monokuma Kids, które dały jej pistolet hakerski Komaru, jej własny paralizator i GPS na nadgarstku, który doprowadził do pozycji Komaru.

Jack szybko przybyła na powierzchnię i zastanawiała się, dlaczego GPS poruszał się tak szybko, dopóki nie znalazła pociągu jadącego szybko na kolejce jednoszynowej. Następnie włamała się do pociągu, aby uratować Komaru.

W końcu Genocider dotarła do pokoju, w którym Kotoko torturowała Komaru. Była w stanie pokonać Kotoko. Następnie pociąg wypadł z torów i uderzył w budynek. Komaru przytuliła Jacka i przeprosiła za walkę, którą stoczyła z Toko. Jill powiedziała, iż nie ma prawa przyjąć przeprosin. W końcu kichnęła i wróciła do Fukawy.

Genocide Jack pojawiła się ponownie, gdy Kotoko Utsugi miała zostać stracona przez Monokuma Kids po przegranej walce z Jackiem i Komaru. Jej powodem, by ją uratować, było zdobycie informacji o miejscu pobytu Byakuyi.

Ciekawostki

  • Imię Genocidera można zapisać jako
    • Genocider Sho
    • Genocider Shou
    • Genocider Shõ
    • Genocider Syo [kanji]
  • W pierwszej części gry, w angielskiej wersji, występuje imię Genocider Syo, jednak w późniejszym czasie przetłumaczono je na Genocide Jack.

Zdolności

Advertisement