Danganronpa Wiki
Advertisement

Fujiko Yamada (山田 富士子,  Yamada Fujiko ) jest postacią występującą w  Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls . Ona jest artystką manga i cel dla Wojowników Nadziei „Demon Hunting".

Fujiko jest starszą siostrą Hifumi Yamady i najbliższą mu osobą, dlatego też jako pierwszy motyw została uwięziona dla Danganronpy: Trigger Happy Havoc. Jej obecna lokalizacja to okolice zintegrowanej księgarni Towa.

Wygląd[]

Fujiko Yamada

Fujiko jest bardzo małą, pulchną dziewczynką. Wygląda młodziej niż jest, a jej prawdziwy wiek jest tajemnicą.

Ma długie, ciemnobrązowe włosy, z małym ahoge na górze, które wiąże w dwa duże, boczne koki; dzięki czemu jej fryzura wygląda bardzo podobnie do jej brata, gdy patrzy się na nią z przodu. Ma wielkie brązowe oczy, gęste brwi, mały koci uśmiech (tak jak jej brat) i dziwne wirujące wzory na policzkach. Nosi mundurek szkolny z długimi rękawami, czarne rajstopy i białe slipy.

Osobowość[]

Fujiko jest miłą i czułą dziewczyną. Jest również tchórzliwa i łatwa do manipulowania, jeśli jej życie jest zagrożone, jak stwierdzili Wojownicy Nadziei we wpisie o niej na liście trafień. Ponieważ jest bardzo utalentowaną artystką mangi, planują zmusić ją do rysowania komiksów, zanim ją zabiją.

Fujiko jest najwyraźniej zboczona, podobnie jak jej brat, i uwielbia rysować zdjęcia nagich chłopców. Potrafi również rysować jedzenie w bardzo szczegółowy sposób, dzięki czemu dla czytelnika wyglądają wyjątkowo apetycznie.

Podobnie jak jej brat, Fujiko jest najwyraźniej niezależną, opublikowaną, niezależną artystką mangi arcydzieła, czteropanelowej serii o nazwie Tara☆Spa!

Po tym, jak Hifumi zostaje wysłany do Akademii Szczytu Nadziei, kontynuowała swoje życie. Później została schwytana przez Superlicealną Rozpacz i została więźniem dla pierwszego motywu Monokumy w incydencie wzajemnego zabijania w klasie 78. Najwyraźniej była zamknięta w mieszkaniu, tak jak inni więźniowie.

Została później uwolniona, aby stać się jedną z osób będących celem Wojowników Nadziei. Ukrywa się w zintegrowanej księgarni Towa City wraz z Fuhito Kirigiri .

Relacje[]

Hifumi Yamada[]

Fujiko jest zarówno starszą siostrą Hifumiego, jak i partnerem w tworzeniu fanfików i doujinów. Jest osobą najbliższą Hifumi i dlatego została schwytana przez Junko Enoshimę jako więźnia jej brata

Tworzenie i Rozwój[]

Jak pokazano w oficjalnym artbooku Danganronpa Another Episode , Fujiko pierwotnie miała być zupełnie inną postacią.

Jest opisywana jako „starsza siostra Hifumi Yamady, choć nie z tej samej matki, bardziej ze starszej szwagierki”. Była wysoką i szczupłą, znacznie bardziej dorosłą dziewczyną, w marynarskim mundurze, okularach, długich, jasnobiałych ogonach, dużym czole i dużych, ciemniejszych brwiach. Miała „naturalny dar zastraszania” i była sadystką. Miała zwyczaj znęcania się fizycznie nad swoim młodszym bratem i śmiała się z dziwnym, krzywym wyrazem twarzy. Wcześniej była nazywana artystką mangi i jest uważana za zboczonego dręczyciela BDSM Ultimate Grade „S” .

Postać została później drastycznie zmieniona, aby była bardziej delikatna i bardziej podobna do swojego brata. Ostateczny projekt wydaje się pochodzić z wczesnej wersji beta Kanon Nakajimy .

Fryzura beta Fujiko i zastraszający charakter zostały odziedziczone po Kotoko Utsugi .

Ciekawostki[]

  • Imię Fujiko jest wyraźnym odniesieniem do pseudonimu artystycznego duetu twórców Doraemon , Fujiko Fujio . Podobnie jak prace Fujiko, Doraemon jest lubiany przez dzieci.
  • Tara☆Spa! jest prawdopodobnie odniesieniem do komediowej mangi Lucky☆Star autorstwa Kagamiego Yoshimizu, która jest również czteropanelową mangą.
  • Pseudonim Fujiko dla jej serii książek to „Nauczyciel drugi narybek”.
Advertisement