Danganronpa Wiki
Advertisement
Fuhito Kirigiri
Fuhito Kirigiri
Nazwa Demona Kirihitotein

ギリヒトテイン

Płeć Mężczyzna
Status Żywy
Rodzina Jin Kirigiri (syn, martwy)

Kyoko Kirigiri (wnuczka)

Debiut Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls
Przynależność Rodzina Kirigiri

Fuhito Kirigiri (霧 切 不比 等 Kirigiri Fuhito) to postać występująca w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls.

Fuhito jest również dziadkiem Kyoko Kirigiri i ojcem Jin Kirigiri. Fuhito jest najbliższą osobą dla Kyoko, dlatego stał się pierwszym motywem dla dyrektora Monokumy.. Jego obecna lokalizacja znajduje się wokół Zintegrowanej Księgarni Towa.

Wygląd[]

Fuhito jest uprzejmym starcem. Ma delikatne, białe włosy skierowane w górę i jasnobrązowe oczy. Ma małą, krzaczastą białą brodę i równie krzaczaste wąsy. Nosi okulary i ma dość grube brwi. Zakłąda on białą koszulę.

Kiedy Fuhito był młodszy, starannie uczesał srebrne włosy i laskę której nie potrzebował.

Osobowość[]

Fuhito to mężczyzna, który bardzo poważnie podchodzi do pracy detektywistycznej i tradycji rodzinnych, najwyraźniej troszcząc się o nią bardziej niż cokolwiek innego, ponieważ motto rodziny brzmi: „praca detektywistyczna jest ważniejsza niż wszystko inne”. Z tego powodu wydaje się bardzo niefrasobliwy wobec swojej rodziny, ilekroć wykonuje swoją pracę, a nawet nie obchodzi go śmierć żony Jina. Bardzo chce mieć spadkobiercę, aby kontynuować kontynuować tradycję rodzinną. Bardzo ściśle wychowuję swojego spoadkobiercę, aby również był detektywem, zanim będzie robił cokolwiek innego, co może mieć zły wpływ najego zdrowię psychiczne. Ponieważ Jin nie wykazywał zainteresowania, a nawet nie chciał być detektywem, Fuhito zaczął robić wrażenie żę nienawidzi sowjego syna za porzucenie tradycji rodzinnych ( którą było bycie detektywem ) i wykazywał jedynie zainteresowanie Jinem, ponieważ miał córkę, Kyoko, którą można przekształcić w spadkobiercę Fuhito. Zachęcał nawet Kyoko, żeby nienawidziła jej ojca.

Fuhito chce uczynić Kyoko jego spadkobiercą i wychowuje ją bardzo surowo, aby uczynić ją, prawdziwym detektywem. Pokazano, że bardzo ją chroni, zabrania jej posiadania telefonu komórkowego lub wychodzenia na zewnątrz po zmroku, a nawet pozornie chce wiedzieć, co robi przez cały czas. Pokazano również, że chce pobić każdego mężczyznę, który zbliży się do jego wnuczki, wierząc, że próbują ją uwieść lub nękać. Czasami nie odpowiada na pytania Kyoko, ponieważ uważa, że ​​musi ona myśleć jak detektyw. W Danganronpie Kirigiri Fuhito jest opisany jako nie wyglądający na starego, z starannie czesanymi srebrnymi włosami i bez zmarszczek. Mówi się też, że ma laskę, chociaż najwyraźniej nie potrzebuje jej do chodzenia, zamiast tego używa jej jako broni do przypięcia Yui, gdy idzie z Kyoko do domu, myląc ją z mężczyzną, który próbuje zrobić postępy u swojej wnuczki.

Advertisement