Danganronpa Wiki
Advertisement
ChihiroSchoolMode3 Uwaga! Ten artykuł posiada kontent dostępny jedynie w innych językach! Cała ta strona opiera się na fanowskim tłumaczeniu!

Egzekucja Akane Owari to egzekucja występująca w grze Danganronpa 2: Goodbye Despair. Egzekucja miała zostać wykonana na Akane Owari, jednak skutecznie przechodził to Nekomaru Nidai, używając siebie jako tarczy dla Akane, powodując bolesne obrażenia od bazooki na całym ciele Nekomaru.

Danganronpa 2 CG - Akane Owari's failed execution (2)

Akane podczas egzekucji.

Przebieg[]

Akane wyzwała Monokumę na pojedynek, ale została pokonana. Po tym, jak próbowała złamać regulamin, Monokuma ukarał ją odpowiednio i wycelował w nią bazooką. Jednak Nekomaru wkroczył, by uratować Akane, osłaniając ją własnym ciałem.

Akane była oszołomiona i załamana konsekwencjami swojej pochopnej decyzji, czując, że powinna zaakceptować własną egzekucję. Wkrótce poczuła niewielką nadzieję, gdy odkryła, że ​​Nekomaru ledwo żyje, ponieważ jego serce wciąż biło.

Następstwa[]

Za złamanie własnej zasady i zranienie ucznia, który ich nie łamał, Monokuma został zmuszony do opiekowania się Nekomaru przez Monomi. Pod koniec rozdziału 3, Nekomaru zyskał ciało robota, ponieważ jego normalne ciało nie mogło zostać uleczone po otrzymaniu tak poważnych obrażeń.

Ciekawostki[]

  • To pierwsza egzekucja, w której zamiast zamierzonego, poszkodowany został niewłaściwy odbiorca.
Advertisement