Danganronpa Wiki
Advertisement
ChihiroSchoolMode3 Uwaga! Ten artykuł posiada kontent dostępny jedynie w innych językach! Cała ta strona opiera się na fanowskim tłumaczeniu!

Der Flohwalzer (jap. ネコふんじゃった) jest egzekucją występującą w grze Danganronpa V3: Killing Harmony. Została wykonana na Kaede Akamatsu. Podczas niej został zniszczony Monokid.

Przebieg[]

Egzekucja rozpoczyna się, tym, że Kaede nerwowo spoglądała na resztę studentów, którzy patrzyli na nią. Kajdany z motywem Monokumy połączone z długą liną, która prowadzi od sufitu sali rozpraw, zostały zawieszone na szyi Kaede, a dziewczyna została zaciągnięta do góry. Pomimo tego, Kaede wyciągnęła ręce w stronę Shuichiego Saihary, by ją złapał, jednak była już za daleko od niego, by mógł tego dokonać. Kaede została zabrana z sali rozpraw, do której drzwi się zamknęły. Gdy migał napis "NA ŻYWO" Kaede została upuszczona na wielkie pianino, które posiadało pokrywę wyłożoną ostrymi kolcami oraz winoroślami. Przed pianinem stał Monokuma ubrany w garnitur oraz trzymający pałeczkę, zachowywał się jak dyrygent. Tłum Monokum zaczął się gromadzić pod instrumentem udekorowanym czerwonymi różami, figurą kota i zegarem znajdującymi się na pokrywie instrumentu.

Po zaśmianiu się Monokuma podniósł swoją pałeczkę, w tym momencie po obu stronach pianina pojawiały się Monokubs'y. Każde z nich trzymało w łapkach linę, która była przywiązana do szyi Kaede, która zmuszała ją do stania. Monokuma dyrygując Monokubs'ami grał ciałem Kaede melodię na pianinie. Dziewczyna nagle jednak zaczęła stąpać po złych klawiszach, przez co tłum Monokum, patrzących na nią zaczął się denerwować.

Nagle Monokubs'y przyspieszyły tępo gry, ciągnąc Kaede w górę i w dół, tak szybko, że nie miała ona chwili na to, by złapać oddech, jej twarz oraz oczy zaczęły wirować od zawrotów głowy. Monokuma zaczyna wymachiwać łapkami we wszystkie strony, zamiast faktycznie dyrygować piosenką, ze względu na jej szybkość. W tym momencie melodia grana przez Monokumę nie przypominała już utworu, więc publiczność zaczyna rzucać kamieniami w stronę Kaede. Melodia coraz bardziej i bardziej przybierała na prędkości, przez co pianino i cały jego mechanizm uległ uszkodzeniu, zanim dziewczyna umarła z powodu niedotlenienia. Gdy tylko Akamatsu wydała z siebie ostatnie tchnienie, Monokuma zakończył szaleńcze machanie łapkami, a z jego ciała poleciało kilka dużych kropel potu. Światła wokół pianina zaczęły powoli gasnąć, a wstrząśnięty Monokuma stał na stołku wpatrując się w bezwładnie wiszące na linie ciało Kaede. Pokrywa pianina, która posiadała masę kolców zaczęła powoli opadać, by zamknąć w środku ciało Kaede, jednak przed tym Monodam popchnął Monokida na instrument przed jego zamknięciem. Ciało dziewczyny zostaje przekłute przez kolce, a Monokid również zostaje zniszczony. Krew z ciała pianistki rozpryskała się na instrumencie.

Ciekawostki[]

  • Egzekucja Kaede przypomina egzekucje Leona i Teruteru (1000 Uderzeń i Teruteru Smażony na Głębokim Tłuszczu) Obydwoje, podobnie do Akamatsu, są otoczeni przez innych uczniów, a później zostają zaciągnięci do innego pomieszczenia przez kajdany zawieszone na ich szyi. Można również zauważyć, że na wszystkich tych trzech egzekucjach pozostali uczniowie na nie patrzą.
  • Egzekucja została nazwana po solowym utworze dla początkujących pianistów, znanym jako Der Flohwalzer (Flea Waltz bądź Neko funjatta w japońskim). Ta sama melodia gra podczas egzekucji Kaede.
    • W oryginale utwór jest grany na czarnych klawiszach pianina. Kaede stąpała wyłącznie po białych klawiszach podczas jej egzekucji. Co więcej, klawisze, na których grała, nie były w żaden sposób zbliżone do klawiszy, które powinny być zagrane w utworze.
  • Jest to pierwsza egzekucja nie posiadająca tytułu w języku angielskim.
  • Nawiązania do egzekucji Kaede pojawiają się w wszystkich innych egzekucjach. Na przykład w egzekucji Kirumi jest to lina, po której bohaterka się wspinała, podobnie jak w egzekucji Kiyo. W egzekucji Gonty jest to statua gąsienicy, a w egzekucji Kaito jest to żelazna dziewica. A Tsumugi, podobnie jak Kaede została zmiażdżona.

Wideo[]

Danganronpa_V3_Chapter_1_Execution
Advertisement