Danganronpa Wiki
Advertisement

Danganronpa V3: Killing Harmony Demo to demo gry Danganronpa V3: Killing Harmony. 

Pierwszy raz wydane zostało 20 grudnia 2016 na konsole PlayStation Vita i PlayStation 4 w Japonii. Wersja z angielskim dubbingiem została wydana w Hong Kongu i Singapurze 19 sierpnia 2017 w sklepie PlayStation. W Ameryce Północnej, Europie i Australii demo gry zostało wydane 25 sierpnia 2017 na konsole PlayStation 4.

Demo gry na PC zostało wypuszczone na Steam 26 sierpnia 2017 z japońską i angielską wersją dźwiękową oraz napisami w językach: angielskim, japońskim, chińskim (tradycyjnym i uproszczonym) oraz francuskim.

Obecnie można je pobrać bezpłatnie ze sklepu Steam.

Drv3demo

Rozgrywka[]

W grze można zacząć od:

  • Rozprawy klasowej, w której ofiarą jest Yasuhiro Hagakure,
  • Początku, w którym poznajemy wszystkie postacie.

Jeżeli wybierzemy rozprawę klasową, razem z Makoto Naegi'm oraz Hajime Hinata'ą będziemy rozwiązywać kto zabił Yasuhiro Hagakure. Jeśli jednak zaczniemy od początku, poznamy wszystkie postacie, dodatkowo towarzyszyć nam będą Hajime Hinata oraz Makoto Naegi. Co ciekawe, jeżeli przejdziemy demo, w pełnej grze dostaniemy bonus. Gra ma zupełnie inną historię niż pełna wersja, jest to osobna historia stworzona na potrzeby dema. W demie spotykamy starych protagonistów. Gra zaczyna się od poznania głównego bohatera 1 części gry, Makoto Naegiego.

Demo

Chłopak mówi jaki jest talent Kaede Akamatsu, a zdziwiona pianistka pyta skąd to wie. Następnie Kaede znajduje list na biurku- jest on na temat spotkania w sali gimnastycznej. Wtedy zaczyna się poznawanie postaci.

Advertisement