Danganronpa Wiki
Advertisement

Danganronpa S: Ultimate Summer Camp - Gra będąca rozwinięciem planszówki "Ultimate Talent Development Plan", występującej w Danganronpie V3: Killing Harmony. Premiera jest zapowiedziana na 3 grudnia 2021. Jest ona ekskluzywna dla konsol Nintendo Switch.

Opis[]

"With an all-star dream lineup of characters from each Danganronpa game, gather Hope Fragments at a tropical resort. Explore Jabberwock Island and develop your Dangan characters. Gather money through battle and upgrade your equipment, then defeat bosses and move on to the next island!" - Oficjalny opis.

(Tłumaczenie opisu: ''Z wymarzonym składem gwiazd z każdej części gry Danganronpa, zbieraj Fragmenty Nadziei w tropikalnym kurorcie. Eksploruj wyspę Jabberwock i rozwijaj swoje postacie. Zbieraj pieniądze dzięki bitwom i ulepszaj swój sprzęt, a następnie pokonuj bossy i przenieś się na kolejną wyspę!'')

Rozgrywka[]

Danganronpa S: Ultimate Summer Camp jest rozwinięciem trybu dodatkowego do gry Danganronpa V3: Killing Harmony. Gra rozgrywa się w alternatywnym uniwersum, w którym postacie ze wszystkich czterech gier są w stanie wchodzić z sobą w interakcje jako rówieśnicy, w opartej na wyspie Jabberwock, lokalizacji z gry Danganronpa 2: Goodbye Despair. Danganronpa S oferuje nowe zestawy sprite'ów, i nowych wydarzeń które nie biorą udziału w oryginalnej grze planszowej. Gra zawiera 60 postaci i ponad 1000 różnych wydarzeń z postaciami.

Advertisement