Danganronpa Wiki
Advertisement

Przedmioty kolekcjonerskie to różne przedmioty występujące w Danganronpa Another Episode: Ultra Despair Girls. Rozszerzają tło gry lub dają bonusy w zależności od tego, z jakiej kolekcji pochodzą. Przedmioty te pojawiają się w świecie Towa City jako mały, błyszczący obszar. Zebranie wszystkich przedmiotów ukrytych w grze odblokuje trofea.

Artykuły kolekcjonerskie[]

Hit List[]

Hit List to przedmiot kolekcjonerski, który zawiera „szczegółowe” wpisy na temat „Demonów”: osób zmuszonych do wzięcia udziału w Polowaniu na Demony Wojowników Nadziei. Przedstawia głównie bliskich z obsady Danganronpa: Trigger Happy Havoc.

Hidden Kids[]

Hidden Kids to przedmioty kolekcjonerskie wzorowane na Wojownikach Nadziei.

Socki the Sock[]

Socki the Sock to kolekcjonerska książka obrazkowa rozprowadzana po całym mieście Towa przez Monokuma Kids. Wciela się w postać o tym samym imieniu.

Books[]

Books to rodzaj kolekcjonerskiego tekstu wzbogacającego, który zapewnia lepszy wgląd w grę. Trzy z tych przedmiotów kolekcjonerskich to książki o wszechświecie napisane przez Toko Fukawę.

Reference Books[]

Reference Books to rodzaj tekstu kolekcjonerskiego, którego zebranie odblokowuje umiejętności Komaru i Toko.

Notes[]

Notes to rodzaj kolekcjonerskiego tekstu wzbogacającego, który zapewnia lepszy wgląd w grę. Po zebraniu prowadzą do krótkiej rozmowy pomiędzy Komaru i Toko na temat zawartości.

Advertisement