Danganronpa Wiki
Advertisement

Danganronpa 3 The End of Kibōgamine Gakuen THE STAGE 2018 (ダンガンロンパ3 – The End of 希望ヶ峰学園 THE STAGE 2018) to sztuka teatralna, która zadebiutowała w lipcu 2018 roku na podstawie anime

Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School - Future Arc, wystawiony przez wytwórnię teatralną Cornflakes.

Na temat[]

20 grudnia 2017 roku ogłoszono, że zespół teatralny Cornflakes otworzy adaptację sztuki teatralnej Danganronpa 3: The End of Hope's Peak High School. Cornflakes byli dotychczas autorami 5 przedstawień scenicznych Danganronpy. Scenariusz napisze Nishimori Hideyuki (西森英), a muzykę do filmu skomponuje kompozytor Danganronpa, Masafumi Takada. Główną rolę w serialu, Makoto Naegi, zagra Shun Nishime, zastępując wieloletniego aktora teatralnego Makoto, Kanatę Hongō. Spektakl odbędzie się w dwóch miejscach w Tokio i jednym w Osace w okresie od 20 lipca 2018 r. do 13 sierpnia 2018 r.

Obsada[]

Pierwsza prezentacja[]

Danganronpa 3 Pierwsza prezentacja na scenie 2018 Zdjęcie grupy obsady

3 kwietnia 2018 r. na SunShine City Fountain Square (サンシャイン噴水広場) w Tokio w Japonii odbyła się bezpłatna prezentacja, podczas której kilku członków obsady, a także reżyser i scenarzysta Nishimori Hideyuki byli obecni, aby porozmawiać o przedstawieniu. Jedynymi członkami obsady, którzy nie pojawili się, byli: Mami Yamashita (Ruruka Ando), Keisuke Kaminaga (Izayoi Sonosuke), Miori Ichikawa (Monaca Towa), TARAKO (głos Monokuma), Takako Sasuga (głos Monomi), Masaya Matsukaze (Yasuhiro Hagakure), i Yūichi Nakamura (Byakuya Togami).

Oprócz odpowiedzi na pytania ujawniono także pierwsze spojrzenie na Shuna Nishime w roli Makoto Naegi.

Advertisement