Danganronpa Wiki
Advertisement

Danganronpa 3: The End of Kibōgamine Gakuen Comic Anthology (ダンガンロンパ3 -The End of 希望ヶ峰学園- コミックアンソロジー.) to antologia, seria opowiadań o tematyce humorystycznej, niekanonicznej sytuacje z udziałem obsady Danganronpa 3: Liceum Koniec Szczytu Nadziei. Został opublikowany przez Ichijinsha.

Treść[]

ilustracje

Najciemniej jest pod latarnią morską[]

  • Najciemniej jest pod latarnią morską autorstwa Momose (strony 011–018)

Chisa wpada do biura Kyosuke, ogłaszając poważny problem: na poranny tost nie ma masła. Zwracają się do Daisaku o pomoc, a on uczy ich dojenia krowy, co Chisa deleguje Kyosuke. Muszą jednak poczekać cały dzień, aż mleko rozdzieli się na produkty uboczne, takie jak krem ​​maślany, i chcą szybszych rezultatów, więc Daisaku wyciąga ogromną porcję kremu maślanego, który już zrobił dla Ruruki. Chisa i Kyosuke ubijają ciasto przez chwilę, ledwo robiąc wgniecenie w porcji kremu, po czym stają się wyczerpani. Daisaku daje im później lody na maślance za dobrą pracę. Kyosuke uznaje nadzieję byłego Ultimate Farmera. Chisa przygotowuje śniadanie, chociaż Kyosuke wskazuje, że śniadanie skończyło się wieki temu. Chisa oferuje trochę masła Makoto, który jest nieco zdezorientowany.

Główna obsada

Chisa Yukizome DR3 VA ID
Kyosuke Munakata Despair VA ID
Daisaku Bandai DR3 VA ID
Chisa Yukizome Kyosuke Munakata Daisaku Bandai

Obsada drugoplanowa

Makoto Naegi DR3 VA ID
Ruruka Ando DR3 VA ID
Makoto Naegi Ruruka Ando

Uroczy!! Juzo Sakakura[]

  • Uroczy!! Juzo Sakakura autorstwa Himeki (strony 019–026)

Kyosuke jest zmęczony otrzymywaniem skarg z wielu oddziałów na temat Juzo, mimo że nie jest złą osobą. Kazuo odpowiada, że ​​jest dobry w stosunku do swoich podwładnych, Chisa mówi, że po prostu podchodzi do sprawy w niewłaściwy sposób, a Daisaku szczebiocze: „Nie kładź nawozu na wiernego psa, połóż go na ziemi! Taki właśnie jest!” Chisa chce pomóc, ponieważ Kyosuke jest zmęczony. Seiko oferuje mu suplement, a Chisa jest zainspirowana.

Chisa wpycha Juzo do pokoju, gdzie Seiko, Sonosuke i Ruruka czekają z ciastem, „specjalnymi słodyczami Ruruki”. Juzo jest zaskoczony, dopóki Chisa nie upiera się, że ciasto jest nagrodą od Kyosuke, co intryguje Juzo, aby trochę zjadł. Ruruka wspomina, że ​​Chisa poprosiła o stworzenie ciasta, aby pokazać wszystkim dobrą stronę Juzo, ale Ruruka dodała serum prawdy Seiko i własne słodycze zmuszające do posłuszeństwa, tworząc ciasto, które wydobywa czyjąś prawdziwą naturę. Uśmiecha się, spodziewając się, że prawdziwa natura Juzo będzie okropna.

Zamiast tego Juzo serdecznie dziękuje Ruruce, chwali jej ogólną biegłość w słodyczach, przeprasza, że ​​wychodzi do pracy, przeprasza, że ​​nie dokończył ciasta i oferuje więcej czasu. Ruruka i Sonosoke są oszołomieni, a Chisa jest zachwycona. Ryota schodzi po schodach, ubolewając, że po trzech kolejnych dniach pracy nie dokończył anime. Chwiejny ze zmęczenia zaczyna spadać, a Juzo łapie go jedną ręką. Dziękując mu za ratunek, Ryota nadal jest zdenerwowany głośnym głosem Juzo, teraz, gdy spotyka go po raz pierwszy po usłyszeniu wielu przerażających plotek, i ma nadzieję, że nigdy nie zostanie przez niego uderzony. Zamiast tego Juzo klepie go po głowie i uspokaja, pozostawiając Ryotę zarumienionym. Chisa obserwuje, jak popularność Juzo w Fundacji Przyszłości zaczyna zyskiwać na popularności: rozmawia z Gozu, pcha wózek inwalidzki Miayi, pije z Koichim. Kyosuke zastanawia się, czy sytuacja została rozwiązana. Chisa stwierdza, że ​​Juzo „naprawdę jest dobrym facetem”, po czym pyta Rurukę, czy wkrótce odstawi narkotyk. Ruruka donosi, że nagle stworzony lek działał już dłużej, niż się spodziewała.

Tymczasem Aoi i Kyoko towarzyszą Makoto podczas ich pierwszej wizyty w siedzibie Fundacji Przyszłości. Makoto klepie Juzo w ramię na powitanie, tylko po to, by Juzo warknął, że Makoto powinien spieszyć się do biura Kazuo i nie przeszkadzać mu. Makoto i Aoi zastanawiają się, czy Juzo nie lubi Makoto.

Główna obsada

Juzo Sakakura DR3 VA ID
Chisa Yukizome DR3 VA ID
Ruruka Ando DR3 VA ID
Kyosuke Munakata Despair VA ID
Juzo Sakakura Chisa Yukizome Ruruka Ando Kyosuke Munakata

Obsada drugoplanowa

Daisaku Bandai DR3 VA ID
Kazuo Tengan DR3 VA ID
Seiko Kimura Despair VA ID
Sonosuke Izayoi DR3 VA ID
Daisaku Bandai Kazuo Tengan Seiko Kimura Sonosuke Izayoi
Ryota Mitarai DR3 VA ID
Great Gozu DR3 VA ID
Miaya Gekkogahara VA ID
Usami VA ID
Ryota Mitarai Great Gozu Miaya Gekkogahara Usami
Koichi Kizakura DR3 VA ID
Makoto Naegi DR3 VA ID
Aoi Asahina DR3 VA ID
Kyoko Kirigiri DR3 VA ID
Koichi Kizakura Makoto Naegi Aoi Asahina Kyoko Kirigiri

W Bujnej Zieleni[]

Gdy szefowie oddziałów zebrali się na wyspie i przygotowują się do rozprawy, Daisaku krzyczy z powodu braku zieleni. Podczas gdy Seiko i Ruruka wpadają w kłopoty, Gozu zauważa, że ​​to naturalne, że były Ultimate Farmer opłakuje tę sytuację. Chisa wzywa wszystkich na herbatę do sali konferencyjnej. Zamiast tego Daisaku postanawia odzyskać wyspę i przekształcić ją w zielony kawałek ziemi. Gozu zgadza się pomóc. Chisa i Kazuo martwią się, że Daisaku i Gozu nie zjawią się na czas. Głowice gałęzi czują, że trzęsienie ziemi pochodzi z zewnątrz, ponieważ Gozu używa ruchów zapaśniczych, aby mocno wbić się w ziemię.

Kyosuke wygląda przez okno i widzi bujne pola uprawne; Daisaku i Gozu są pewni, że wszyscy będą szczęśliwi, gdy to zobaczą. Nie wiedząc dlaczego i zakładając, że wydarzyło się coś złego, Kyosuke wpada w panikę i dzwoni do Juzo.

Główna obsada

Great Gozu DR3 VA ID
Daisaku Bandai DR3 VA ID
Great Gozu Daisaku Bandai

Obsada drugoplanowa

Chisa Yukizome DR3 VA ID
Ruruka Ando DR3 VA ID
Seiko Kimura Despair VA ID
Sonosuke Izayoi DR3 VA ID
Chisa Yukizome Ruruka Ando Seiko Kimura Sonosuke Izayoi
Kazuo Tengan DR3 VA ID
Koichi Kizakura DR3 VA ID
Miaya Gekkogahara VA ID
Kyosuke Munakata Despair VA ID
Kazuo Tengan Koichi Kizakura Miaya Gekkogahara Kyosuke Munakata

Ciekawość zabiła byka[]

Aoi, Makoto, Gozu i Miaya uciekają przed Kyosuke. Aoi mówi Makoto, że chciałaby zobaczyć twarz Gozu. Choć Makoto jest sceptyczny, Miaya podsłuchuje i zgadza się; sugeruje, aby stworzyli sytuację, w której Gozu będzie chciał samodzielnie zdjąć maskę. Wchodzą do magazynu żywności. Aoi planuje fałszywie się potknąć i wylać sok winogronowy na maskę Gozu, zmuszając ją do jej usunięcia. Jednak Gozu łapie Aoi, a sok winogronowy ląduje na głowie Makoto w chorobliwym obrazie, co inspiruje Miayę do późniejszego żartu z sosu pomidorowego. Miaya mówi, że Gozu po prostu zdejmie maskę, żeby zjeść. Jednak Gozu namawia trzy młodsze osoby, aby najpierw zjadły. Miaya wycofuje się w tryb uśpienia. Aoi namawia Makoto, aby się nie poddawał, więc zachęca Gozu, aby też jadł. Gozu zgadza się jeść tylko po to, by wypić puszkę białka przez słomkę przez maskę. Limit czasu upływa, a kiedy Gozu zostaje znaleziony martwy, nie zdemaskują go z szacunku. Jednakże, podczas gdy Koichi i Ryota na to patrzą, Kyoko bezlitośnie zdemaskowała Gozu.

Główna obsada

Great Gozu DR3 VA ID
Makoto Naegi DR3 VA ID
Aoi Asahina DR3 VA ID
Miaya Gekkogahara VA ID
Monomi DR3 VA ID
Great Gozu Makoto Naegi Aoi Asahina Miaya Gekkogahara Usami

Obsada drugoplanowa

Monaca Towa VA ID
Kyoko Kirigiri DR3 VA ID
Koichi Kizakura DR3 VA ID
Ryota Mitarai DR3 VA ID
Monaca Towa Kyoko Kirigiri Koichi Kizakura Ryota Mitarai

Chłopcy z Ultra Hope[]

Byakuya przybywa, aby pomóc Yasuhiro. Yasuhiro był podekscytowany faktem, że Byakuya przybył na ratunek. Byakuya zaczyna zadawać Yasuhiro pytania na temat aktualnej sytuacji, z którą boryka się Fundacja Przyszłości w głównym budynku i toczącej się właśnie Zabójczej Gry.

Byakuya Togami DR3 VA ID
Yasuhiro Hagakure DR3 VA ID
Byakuya Togami Yasuhiro Hagakure

Linia obronna Kyoko Kirigiri[]

Koichi myśli o ochronie Kyoko zamiast Jina. Ryota uważa, że ​​wyjaśnienia Koichiego dotyczące trzymania się blisko detektywa ze względów bezpieczeństwa nie są logiczne. Sufit rozpada się, raniąc nieco Ryotę, podczas gdy Kyoko jest całkowicie chroniona, ponieważ Koichi znalazł się na niej. Koichi jest dumny, że chronił Kyoko, ale Ryota brutalnie popycha go w odwecie za rzekome molestowanie seksualne. Kyoko mu dziękuje. Ryota pyta, dlaczego Koichi wybrał Kyoko zamiast niego i odrzuca wyjaśnienie, że „kobiety i osoby kontuzjowane mają pierwszeństwo”, ponieważ to on jest fizycznie słabszy od Kyoko.

Koichi namawia ich, aby ruszyli dalej. Wyczuwając podejrzenia Ryoty co do jego przyjaznej mowy ciała wobec Kyoko, Koichi próbuje uspokoić animatora, opowiadając o pierwszym odcinku Mii-chan, czarownicy. Kiedy Koichi przygotowywał się do swojego pierwszego spotkania z Kyoko, aby zrobić zdjęcie jej i Jinowi, pomyślał, że obserwowanie Mii-chan, Wiedźmy, przynoszącej marionetkę i porównywanie ich plecionych fryzur, uspokoi małą dziewczynkę. Jednak Kyoko bez ogródek wnioskuje, że Koichi po prostu celowo kazał jej się otworzyć i że zwykle pije alkohol. Ma nadzieję, że wiedza o anime przynajmniej tym razem się przyda.

Zamiast tego Ryota uważa, że ​​Mii-chan ma krótką spódniczkę i wygląd podobny do Kyoko; wątpi w alternatywne wyjaśnienie Koichiego dotyczące oglądania programu z siostrzenicą i powtarza swoje podejrzenia dotyczące molestowania seksualnego. Ryota sugeruje, żeby on i Kyoko oddzielili się od Koichiego, który kontratakuje, nazywając Ryotę agresywnym. przybywa Juzo; Koichi namawia Kyoko na swoją stronę, a Ryota nazywa to próbą szczęścia. Kyoko nie porusza się; wcześniej zwabiła Juzo na podłogę zapadającą się podobnie do sufitu. Ryota i Koichi zdają sobie sprawę, że ich obawy dotyczące Kyoko są prawdopodobnie niepotrzebne i przestają walczyć.

Główna obsada

Kyoko Kirigiri DR3 VA ID
Koichi Kizakura DR3 VA ID
Ryota Mitarai DR3 VA ID
Kyoko Kirigiri Koichi Kizakura Ryota Mitarai

Obsada drugoplanowa

Jin Kirigiri Zero ID
Juzo Sakakura DR3 VA ID
Jin Kirigiri Juzo Sakakura

Rozpaczliwie znudzony dziennik obserwacji Monaki Towy[]

Monaca jest zirytowana oglądaniem Makoto osobiście.

Główna obsada

Monaca Towa VA ID
Makoto Naegi DR3 VA ID
Miaya Gekkogahara VA ID
Monaca Towa Makoto Naegi Miaya Gekkogahara

Obsada drugoplanowa

Aoi Asahina DR3 VA ID
The Servant VA ID
Monokuma DR3 VA ID
Monomi DR3 VA ID
Aoi Asahina Nagito Komaeda Monokuma Usami

Słodka kropla[]

Jako dzieci Ruruka (w obecności Sonosuke) przyniosła Seiko kota. Seiko wyjaśnia, że ​​czekolada Ruruki otruła kota. Ruruka beztrosko odchodzi, mówiąc, że nie obchodzi ją kot, który nie zjada jej słodyczy i musi ją nienawidzić; zostawia kota z Seiko.

Seiko próbuje obejść swój kod NG, trzymając kamień. Ruruka wyprowadza z tego kod NG i próbuje przeszkodzić Seiko latarką. Znajdują się w impasie, podczas gdy Sonosuke szuka broni w gabinecie. Ruruka pyta, dlaczego Seiko ją zdradziła. Ruruka wyjaśnia swoje marzenie z dzieciństwa, że ​​Seiko jadła słodycze, ponieważ zrobiła je jej przyjaciółka i nazwała je pysznymi, mimo że musiała być hospitalizowana. Seiko potępia ten egotyzm. Ruruka upiera się, że Seiko jest samolubna, podobnie jak ludzie z alergią pokarmową. W innym miejscu Kyoko twierdzi, że osobom o słabo rozwiniętych talentach brakuje podstawowej wiedzy i posługują się intuicją; Ryota jest zaskoczony, że nagle się odezwała.

Seiko upiera się, że Ruruka była samolubna ze swoimi nieustannymi prośbami. Ruruka nazywa postawę Seiko bolesną: Sonosuke zjadający słodycze Ruruki i chroniący Rurukę składa się na równoważny i zdrowy związek. Seiko jest sfrustrowana i rzuca kamieniem w Rurukę. Sonosuke pomaga Ruruce wstać. Ruruka skarży się, że Seiko uciekła.

Główna obsada

Ruruka Ando DR3 VA ID
Seiko Kimura Despair VA ID
Ruruka Ando Seiko Kimura

obsada drugoplanowa

Sonosuke Izayoi DR3 VA ID
Sonosuke Izayoi

Odżywczy[]

  • Odżywianie autorstwa Emily (strony 089–096)

Ryota tak ciężko pracuje nad anime, że jego ręka zaczęła się trząść. Jako środek zaradczy, Ostateczny Oszust przynosi dużo tłustego jedzenia, którego Ryota wyrzeka się, twierdząc, że jest ono szkodliwe dla jego zdrowia. Dzwonek do drzwi obsługuje Mikan przynosząca artykuły spożywcze, o które Oszust poprosił, aby przygotować pożywny posiłek. Mikan desperacko pragnie być użyteczna i przyniósł fartuch, więc Ryota niechętnie jej na to pozwala. Ryota wznawia pracę nad swoim anime, ku zmartwieniu oszusta, po czym słyszy, że Mikan wielokrotnie ulega wypadkom, więc drukuje przepis ze strony o gotowaniu i zaczyna sama gotować. Ryota wychodzi do łazienki, a Mikan pamięta, żeby dodać żywego żółwia i żmiję osobiście polecone przez Teruteru. Jednak zamiast przygotować mięso, potyka się, wrzucając całe zwierzęta do miski. Kiedy Ryota wraca, Oszust i Mikan pozwalają mu zjeść całe skażone jedzenie; upada, a pozostała dwójka musi go położyć do łóżka.

Główna obsada

Ryota Mitarai Despair VA ID
Ultimate Imposter Despair VA ID
Mikandr3
Ryota Mitarai ultimate oszust Mikan Tsumiki

Bandaż Pojednania[]

  • Bandaż pojednania autorstwa Washi (strony 097–106)

Hiyoko idzie rano na zajęcia z Mahiru i Mikan mówi jej „dzień dobry”. Hiyoko obraża ją i biegnie przed siebie, ale potyka się z powodu swojej gety. Mikan oferuje jej pomoc w wstaniu i oczyszczeniu rany, ale Hiyoko wzdryga się, a Mikan również się potyka. Hiyoko ucieka; Mikan namawia Mahiru, aby zabrała Hiyoko do szpitala, twierdząc, że później zajmie się sobą. Chisa przybywa, a Mikan składa jej prośbę.

Mahiru zabiera Hiyoko do szpitala; Chisa przybywa, oferuje zabandażowanie Hiyoko i wysyła Mahiru do klasy, aby ogłosić jej spóźnienie. Chisa wyjawia, że ​​poproszono ją o „dobrą opiekę” nad Hiyoko. Przybywa Mikan; Chisa prosi ją, aby wznowiła opatrywanie rany i wychodzi, aby sprawdzić obecność. Mikan kończy bandażowanie; Hiyoko następnie proponuje zabandażowanie rany Mikan, ponieważ to była jej wina, i denerwuje się wdzięcznością Mikan. Idą do klasy trzymając się za ręce.

Główna obsada

Hiyoko Saionji Despair VA ID
Mikan Tsumiki Despair VA ID
Hiyoko Saionji Mikan Tsumiki

Obsada drugoplanowa

Mahirudr3
Chisa Yukizome DR3 VA ID
Mahiru Koizumi Chisa Yukizome

Yukizome-san i incydent z karmieniem na siłę miłością/nienawiścią Hamurice'a[]

  • Yukizome-san i incydent z karmieniem na siłę miłością/nienawiścią Hamurice’a autor: Mochidzuki Kazuomi (strony 107–118)

Chisa jest świadkiem, jak Akane dojeżdża do zakrętu Teruteru, prosząc o jedzenie. Chisa czuje ulgę, że to nie jest erotyczne, dopóki Teruteru nie prosi, by obmacał Akane, więc Chisa pokonuje Teruteru. Akane wyjaśnia, że ​​zupa ją fizycznie podekscytowała, co dała upust sparingowi z Nekomaru. Akane błaga Teruteru, aby do końca życia gotował jej mięso i ziemniaki, co jest równoznaczne z oświadczynami. Chisa wyobraża sobie, że zrobi to samo dla Kyosuke. Teruteru widzi atrakcyjność propozycji Akane ze względu na atrakcyjność fizyczną. Chisa beszta ich, że małżeństwo to nie tylko gotowanie i zgodność fizyczna, ale także poczucie umierania za ukochaną osobę. Teruteru i Akane nazywają jej uczucia ciężkimi, a ona zaczyna się dąsać.

Teruteru misternie gotuje pyszny stek Teruteru w stylu dzikiego dandysa; Akane wdycha to, rozczarowując Teruteru, który chciał, żeby się tym delektowała. Przyjeżdża Ibuki i gotuje przecenione podróby Akane z supermarketu za pomocą nowatorskiej gitary. To samo tyczy się miodowych cytryn Nekomaru, oleistych tatuaży oszusta i nasion słonecznika Gundhama. Teruteru czuje się lekceważony, dopóki Sonia, Hiyoko, Nagito, Mikan i Kazuichi nie wyrażają intensywnej chęci na jego gotowanie.

Mahiru pyta, dokąd poszła Chisa. Chisa dąsała się w kącie i uprawiała grzyby, które zjada Akane. Chisa otrząsa się z tego i ogłasza, że ​​posiada umiejętności w każdym rodzaju prac domowych (pranie, gotowanie, sprzątanie, przypadkowe wydarzenia w ważnych scenach), które z pewnością kwalifikują ją do małżeństwa, chociaż Mahiru uważa, że ​​konieczna może być inna umiejętność.

Chisa wraca do klasy, gdzie Akane, Nekomaru, Chiaki, Gundham, Peko w imieniu Fuyuhiko i Hiyoko ciągną linę Teruteru w różnych kierunkach. Jin i Kyosuke odkrywają, co się stało, a Chisa wpada w kłopoty. Teruteru zasmakował bycia związanym liną i staje się coraz bardziej rygorystyczny w przestrzeganiu nawyków żywieniowych Akane, więc Akane ma dość i zrywa zaręczyny.

Główna obsada

Chisa Yukizome DR3 VA ID
Teruteru Hanamura Despair VA ID
Akane Owari Despair VA ID
Chisa Yukizome Teruteru Hanamura Akane Owari

Obsada drugoplanowa

Nagito Komaeda Despair VA ID
Sonia Nevermind Despair VA ID
Hiyokodr3
Seiko Kimura Despair VA ID
Ibuki Mioda Despair VA ID
Nagito Komaeda Sonia Nevermind Hiyoko Saionji Seiko Kimura Ibuki Mioda
Gundham Tanaka Despair VA ID
Kazuichi Soda Despair VA ID
Nekomaru Nidai Despair VA ID
Ultimate Imposter Despair VA ID
Gundham Tanaka Kazuichi Soda Nekomaru Nidai Ultimate Imposter

Gracz kontra. Powodzenia[]

  • Gracz kontra. Powodzenia, Shirakino (strony 119–126)

Chiaki jest pochłonięta swoją grą, gdy słyszy, jak Nagito woła jej imię. Nagito przyniósł lunch od Teruteru, który spodziewał się, że Chiaki zapomni zjeść. Chiaki mówi, że jest zbyt zajęta grą, żeby jeść, więc Nagito proponuje jej jedzenie jako nagrodę za pokonanie jej w sugeroku. Zgadza się na wyzwanie dopiero wtedy, gdy Nagito sugeruje, że jej talent do gier nie może pokonać jego szczęścia. Nagito wygrywa. Zaczynają jeść to, co Teruteru nazywa „rosyjskimi kanapkami o smaku dziczyzny”. Nagito jest przytłoczony wasabi.

Główna obsada

Nagito Komaeda Despair VA ID
Chiaki Nanami Despair VA ID
Nagito Komaeda Chiaki Nanami

Na swój sposób, na swój sposób[]

  • Na swój sposób, na swój sposób – Takatoo Kyoro (strony 127–134)

Peko czuje się samotna o trzeciej po południu, ponieważ jest przyzwyczajona do eskortowania Fuyuhiko ze szkoły do ​​domu. Pamięta, że ​​Fuyuhiko wiele razy mówił jej, żeby mu nie pomagała. Chiaki trzymająca kosz woła Peko, prosząc o pomoc w zakupie jedzenia dla klasy. Chiaki prosi Peko, aby wybrała to, co jej się podoba, na co Peko odpowiada, że ​​nie wie, co lubi, myśląc, że nie wie, jak najlepiej wykorzystać swoje szkolne życie. Chiaki zachęca Peko, aby zajmowała się jedną rzeczą na raz, tak jak zrobiła to Chiaki, grając ze wszystkimi. Peko wybiera karinto, które jest ulubionym daniem Fuyuhiko, będącym jego znakiem rozpoznawczym.

Główna obsada

Peko Pekoyama Despair VA ID
Chiaki Nanami Despair VA ID
Fuyuhiko Kuzuryu Despair VA ID
Peko Pekoyama Chiaki Nanami Fuyuhiko Kuzuryu

Obsada drugoplanowa

Kazuichi Soda Despair VA ID
Nagito Komaeda Despair VA ID
Gundham Tanaka Despair VA ID
Kazuichi Soda Nagito Komaeda Gundham Tanaka
Yasuke Matsuda ID
Sonosuke Izayoi DR3 VA ID
Ruruka Ando DR3 VA ID
Yasuke Matsuda Sonosuke Izayoi Ruruka Ando

Mitarai-Kun, najlepszy[]

  • Mitarai-Kun, the Best autorstwa Bunko (strony 135–142)

Ryota jest zachwycony swoim odizolowanym środowiskiem i najnowocześniejszym sprzętem do tworzenia anime, ale czuje się niekomfortowo, gdy Mukuro na rozkaz Junko na siłę karmi go łyżką gorącego curry. Mikan zwraca uwagę, że Ryota nie jadł od poprzedniego dnia. Ryota jest zaniepokojony tym, że Mikan grozi mu zastrzykami i Mukuro rzuca nożami w komary na ścianie, co oznacza zupełnie inną atmosferę niż w haremie wynikającym z mieszkania z trzema kobietami.

Mikan zaleca Ryocie uzyskanie pozwolenia od Junko na wyjście na zewnątrz i zaczerpnięcie świeżego powietrza; Oszust również martwi się, że nie będzie wiedział, gdzie jest. Ryota lekceważy to jako zwykłą troskę o swoje zdrowie i uważa, że ​​nie ma czasu na przyjaźń, kiedy musi zmienić świat. Mukuro i Mikan płaczą z powodu jego ambicji. Ryota dziękuje im za wsparcie, ale Mukuro mówi, że pomaga tylko Junko, a Mikan mówi, że jego dobro jest nie mniej ważne niż Oszust i Junko. Ryota ubolewa, że ​​Oszust miał rację, mówiąc: „Ostatecznie jedyne, w co można wierzyć, to zawartość tłuszczu i cukru”.

Główna obsada

Ryota Mitarai Despair VA ID
Mukuro Ikusaba Zero ID
Mikan Tsumiki Despair VA ID
Ryota Mitarai Mukuro Ikusaba Mikan Tsumiki

Obsada drugoplanowa

Ultimate Imposter Despair VA ID
Ultimate Imposter

Rozpacz o coś, co stało się możliwe[]

  • Rozpacz po czymś, co stało się możliwe dzięki Risume (strony 143–154)

Izuru hipnotyzuje egzaminatora, aby oznajmił, że nie ma żadnych problemów i pozwolił mu wykorzystać wyznaczoną godzinę badania na spacer. W lesie pokonuje niedźwiedzia, który został oddzielony od swojego właściciela Gundhama i ścigany przez Akane. Odkrywa, że ​​Kazuichi krwawi po wypadku podczas budowy maszyny. Ibuki ciągneła Mikan do pomocy, ale odkrywają, że Kazuichi był już leczony. Izuru znajduje garnek z jedzeniem, doprawia go jeszcze bardziej i wychodzi. Teruteru wraca do puli i jest zszokowany jakością. Mahiru śpi w pobliżu dziedzińca; Izuru podnosi swój aparat i robi kilka zdjęć. Kiedy widzi fontannę, udaje się do Game Club Supaik, gdzie kończy się anonimowym pojedynkiem typu head-to-head z Chiaki, która jest zszokowana przegraną z kimś i smutna, że ​​jej przeciwniczka odeszła, zanim zdążyli właściwie porozmawiać. Izuru zastanawia się, co było takiego znaczącego w tej dziewczynie. Junko widzi go i pyta, czy choć raz spacer na zewnątrz był fajny. Izuru, skonfliktowany, nazywa to nudnym. Mahiru jest zszokowana, gdy odkrywa oszałamiające zdjęcie, którego nie zrobiła.

Główna obsada

IZURU ID
Chiaki Nanami Despair VA ID
Izuru Kamukura Chiaki Nanami

Obsada drugoplanowa

Mahiru Koizumi Despair VA ID
Kazuichi Soda Despair VA ID
Akane Owari Despair VA ID
Teruteru Hanamura Despair VA ID
Mahiru Koizumi Kazuichi Soda Akane Owari Teruteru Hanamura
Mikan Tsumiki Despair VA ID
Ibuki Mioda Despair VA ID
Junko Enoshima Despair VA ID
Mikan Tsumiki Ibuki Mioda Junko Enoshima
Advertisement