Danganronpa Wiki
Advertisement
Danganronpa The Stage 2014 Poster

Danganronpa The Stage ~Kibō no Gakuen to Zetsubō no Kōkōsei to sztuka sceniczna oparta na Danganronpa: Trigger Happy Havoc zaprezentowanym przez Cornflakes w 2014 roku.

Treść[]

Spektakl sceniczny trwa około 3 godzin i opowiada tę samą historię, co w grze. Wprowadzono jednak kilka zmian, aby skrócić historię. Jedną z największych zmian jest to, że po zakończeniu procesu straceni zostaną także studenci, którzy głosowali na niewłaściwą osobę. Inne różnice w stosunku do gry obejmują:

Wszystkie egzekucje dokonywane są poprzez nabijanie ofiar włóczniami.

Kiyotaka Ishimaru umiera wraz z Mondo Owadą, ponieważ ten odmawia uznania go za winowajcę.

Rozdział 3 zostaje całkowicie pominięty; nie ma motywu pieniężnego. Celestia Ludenberg i Hifumi Yamada zostają straceni po procesie w sprawie śmierci Sakury Ogami. Oboje błędnie uznali Celeste za winowajcę, ponieważ wkrótce po tym, jak Sakura spożyła truciznę, Celeste uderzyła ją kijem.

Większość rozdziału 5 zostaje pominięta; Mukuro Ikusaba nigdy nie jest przedstawiany jako ofiara morderstwa, a Makoto Naegi nie jest prawie stracony. Natychmiast po tym, jak ocaleni kończą czytać list Sakury, Kyoko Kirigiri odkrywa, że ​​znalazła „broń”: Alter Ego, pojawiające się po raz pierwszy. Proces mastermind rozpoczyna się niemal natychmiast.

Podczas ostatniej próby Alter Ego powraca, aby odtworzyć wiadomość wideo od Jina Kirigiri.

Junko Enoshimie nie wolno popełnić samobójstwa po ostatnim procesie i w ten sposób przeżywa grę w zabijanie, argumentując, że pozostawienie jej przy życiu byłoby dla niej gorszą karą.

Obsada[]

Advertisement