Danganronpa Wiki
Advertisement
Logo DICE

DICE (DICE w oryginalnym języku japońskim) to grupa dowcipnisiów prowadzona przez Kokichiego Omę, wspomniana i krótko pokazana w Danganronpa V3: Killing Harmony . Grupa składa się z dziesięciu członków, w tym siedmiu chłopców i trzech dziewczynek.

DICE to mała grupa prowadzona przez Kokichiego, podobno wszyscy w wieku licealnym lub młodsi. Kokichi bardzo troszczy się o tą grupę, a wręcz jest dla niego jak rodzina.

Wszyscy noszą ubrania podobne do Omy: białe garnitury przypominające kaftany bezpieczeństwa i szaliki w kratkę, chociaż Kokichi wydaje się mieć również ciemny płaszcz i skórzany daszek, aby pokazać swoje przywództwo. Noszą też różne, przeważnie białe maski klauna jako symbol swojej grupy i aby ukryć swoją tożsamość.

Laboratorium badawcze Omy jest w dużej mierze oparte na DICE, które ma przypominać legowisko stereotypowego złego złoczyńcy, ale ma wiele komicznych przedmiotów, a nawet wyświetla ich logo. To miejsce zawiera różne fałszywe bronie używane do psikusów, takie jak kajdanki, puste walizki, maski gazowe i radia dwukierunkowe. Istnieje również wiele przebrań w różnych kolorach, w tym pasujące buty i garnitury, peruki i różne okulary, takie jak zwykłe okulary, okulary przeciwsłoneczne, monokle, lorgnety i okulary Groucho, a także fałszywe wąsy. Istnieją również maski klauna należące do członków grupy.

Chociaż Kokichi twierdził, że przewodzi ogromnemu złemu tajnemu stowarzyszeniu, DICE jest w rzeczywistości tylko małą grupą, która popełnia „śmieszne zbrodnie”, takie jak figle, wandalizm i drobne kradzieże. Wydaje się, że ich jedynym motywem jest dobra zabawa, a najważniejszą zasadą jest nikogo nie zabijanie.

Film który przedstawił Monokuma jako motyw z ważnymi osobami dla Kokichiego pokazuje innych członków DICE, uwięzionych, pobitych i zakrwawionych, aby spróbować zachęcić Omę do morderstwa. Na chwilę obecną ich status nie jest znany.

Jednak ze względu na fikcyjną rzeczywistość Danganronpa V3: Killing Harmony, nie wiadomo, czy DICE faktycznie istnieje, czy jest to po prostu fikcja.

Advertisement