Danganronpa Wiki
Advertisement

Wystrzelenie! Drugi Zapłon (ニュー宇宙旅行 dosł. Nowa Podróż Kosmiczna ) to nieudana egzekucja z Danganronpa V3: Killing Harmony. Egzekucja się nie powiodła ze względu na to, że Kaito Momota zmarł na przewlekłą chorobę, zanim egzekucja dobiegła końca.

Przebieg[]

Akcja rozpoczyna się podobnie do pierwszego wystrzelenia. Kaito znajdował się w pomieszczeniu na wygląd klasy, gdzie rezydował Monokuma w stroju astronauty. Monokuma następnie nacisnął przycisk, który uruchomił rakietę, zamykając w niej Kaito. Maszyna jednak zamiast lecieć w górę, gwałtownie zaczęła przebijać się przez kule ziemską, aby wylecieć na drugą stronę, w końcu docierając do kosmosu. Zaraz po tym, jak Kaito zobaczył gwiazdy, uśmiechnął się z satysfakcją, ponieważ mógł spełnić własne marzenie podróży w kosmos. Jednakże chwilę po tym, mężczyzna zaczął ciężko pluć krwią, co ostatecznie doprowadziło do jego śmierci, nim egzekucja dobiegła końca. Komunikat „Błąd” pojawił się na rakiecie, zanim ta spadła i uderzyła w klasę, w której znajdowali się ocaleni.

K1-B0 natychmiast uchronił swoich przyjaciół przed spadającą rakietą i późniejszym gruzem, powodując, że jego ahoge, później odkryte jako urządzenie do komunikacji z jego wewnętrznym głosem , zostało zrzucone przez gruz. Rakieta otworzyła się, odsłaniając martwe ciało Kaito. Niepowodzenie egzekucji sprawiło, że Monokuma był niesamowicie zły, ponieważ Kaito udowodnił, że był w stanie umrzeć na własnych warunkach.

Advertisement